21. april 2014

Workshop






Tilbage i februar var jeg på workshop ved Line. Og selv om jeg faktisk går på hendes hold hver anden uge, er det altså noget ganske andet med en hel weekend, hvor man bare kan sy. Jeg fik også nået en del, og jeg er vældig glad for det hele. De blomstrede bukser (til mig selv) er jeg især tilfreds med. Jeg udnyttede hver eneste cm af det blomstrede stof, så det meste endte egentligt ret blomstret - men jeg synes også bare, at det stof er så pænt!
Hvis I vil se Lines billeder fra dagen, så kig lige her.

7 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forestille mig, at oplevelsen er anderledes når man er der en hel, sammenhængende weekend end i hverdagen. Fine ting du fik syet, det blomstrende stof er top flot, så selvfølgelig skulle der bruges rup og stup :)

    SvarSlet
  2. Wow det er nogle fine ting du har fået lavet!

    SvarSlet
  3. Smukke sager! Jeg er vild med det hele :-)

    SvarSlet
  4. Hold fast sikke en masse lækkert - Er helt vild med kombinationen af materialer og mønstre!

    SvarSlet
  5. Oh hvor er det skønt - smukt stof, hvor er det fra?

    SvarSlet
  6. Jeg er helt forelsket i blusen med de blomstrede ærmer <3

    SvarSlet
  7. Sådan nogle fine ting. Jeg drømmer også om mere sytid, måske en syweekend er vejen frem:)

    SvarSlet