1. december 2013

Halvfærdig






Jeg har ufattelig mange halvfærdige projekter liggende, og det stresser mig lidt. Men nu kan jeg endelig sætte flueben ved et par stykker. Jeg har hæklet to e-bogs-etuier færdige, og så er priktrøjen endelig færdig - hvis man altså ser bort fra, at den mangler knapper. Det er så befriende at blive færdig med ting. Og så er det jo også en god undskyldning til at begynde på noget nyt...

Info.:  Teknikken med striberne på etuierne har jeg fra et tæppe fra Lutter Løkker.
Priktrøjen er fra Babystrik på pinde 3, og den er strikket i Autumn wind fra Lotus Yarns.

8 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine etuier, og trøjen er også skøn. Kender alt for godt det med ufærdige projekter. ;)

    SvarSlet
  2. skønne sager - kunne godt bruge sådan en trøje i str L :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot!
    Et lille tip: hvis du i stedet hækler fastmaskerne i bagerste maskeled i den nederste del af etuiet, vil de to mønstre passe sammen i hæklefasthed :-)
    Mvh Sidsel

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. forstår ikke den med hæklefasthed, men er utrolig glad for mit etui! Det er så flot;-)

    SvarSlet