17. november 2013

Vind gavekort til Markant











I tirsdags var jeg forbi den nyåbnede butik Markant på Vesterbrogade 180 i København. Det er søstrene Heidi og Tina, der står bag den, og jeg må sige, at de har åbnet en vældig fin butik! Som man kan se på billederne, er der både smykker, print, lysestager, porcelæn og alskens skønne ting. Butikken er klart et besøg værd, hvad enten man mangler en gave til én, eller bare har lyst til at købe en gave til sig selv :)

Heidi og Tina har været så søde at udlove et gavekort på 300 kr. til Markant til én heldig vinder, så har du lyst til at shoppe i deres fine butik, så skriv en kommentar til indlægget. Jeg trækker en vinder søndag d. 24 november kl. 20.

Markant har ingen webshop, så gavekortet skal bruges i deres fysiske butik på Frederiksberg.

128 kommentarer:

  1. ville ELSKE at vinde et gavekort til markant! den ser så fin ud og lækre sager de har! jeg bor på fyn men mon ikke jeg kan få lokket en med mig til storbyen inden jul?

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine ting , det er bestemt et kig værd :)

    SvarSlet
  3. Ja tak. Ser jo super fint ud!!

    SvarSlet
  4. ihh jeg er bestemt med deælme lækre sager der er i den butik!!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  5. Vil meget gerne være med søde Anne👍

    SvarSlet
  6. Vil meget gerne være med søde Anne👍

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne være med! Og jeg skal til Kbh. d. 27. november, så det ville passe perfekt til en ekstra julegave, hvis jeg er heldig...

    SvarSlet
  8. Avra, det ser da ud til, at de har nogle rigtig fine ting hos Markant.
    Og jeg skal snart til Kbh, så det ville være perfekt med muligheden for at købe en tidlig julegave - enten til mig selv eller til en, jeg holder af. Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er det nogle fine ting!!
    Jeg tror jeg kunne bruge det gavekort indtil flere gange:-)

    SvarSlet
  10. Jeg bor SÅ tæt på den butik! Jeg ville glæde mig i vilden sky til at kunne spendere 300 kr på noget lækkert lir :)

    SvarSlet
  11. Den er sørme fin den butik. Den vil jeg glæde mig til at besøge

    SvarSlet
  12. Ih det gavekort vil jeg gerne vinde.
    Har endnu ikke været forbi shoppen, men det står på to do listen.

    SvarSlet
  13. Åh, der kunne jeg sagtens finde et par julegaver:-)

    Kh Lise
    Lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Bare jeg vinder, så har jeg da et påskud for at tage på juleshopping i Kbh.
    Mvh Louise

    SvarSlet
  15. Jeg er vild med den shop! Jeg krydser fingre og håber, at jeg er den heldige. :)

    Christina Bonke, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Orv hvor kunne det være fedt at vinde en lille julegave til mig selv :-)

    SvarSlet
  17. Nøj det vil jeg gerne vinde, elsker deres butik

    SvarSlet
  18. Det ser ud som en spændende butik!
    Den må have et besøg på en københavnertur, så jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  19. Ja tak til gavekort! :-D
    Kh Caja, cajapetersen@hotmail

    SvarSlet
  20. Jeg cykler forbi hver dag, og der er så meget fint i vinduet så det kunne jeg godt tænke mig at vinde.
    Camilla
    Camillavasvik@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Lækre sager, og så ville der da være en rigtig god undskyldning for en tur til Kbh :)

    SvarSlet
  22. Har endnu ikke været forbi, men ih hvor billederne lokker, kunne sagtens shoppe løs, måske puder eller et print...

    SvarSlet
  23. Åh..Hvilken mulighed ! Man har da lov at håbe :)
    Den butik er så fuld med fristelser !!!!

    SvarSlet
  24. Ihhh, det kunne være skønt at vinde ;) Kh Ingbritt /www.copenhagenslowliving.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Ja helt igennem skøn butik! Kunne bruge rigtig mange penge der inde. Så jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  26. Jo tak, det vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  27. Skønne sager! Er sikker på et gavekort sagtens kunne få ben at gå på i denne her butik.
    God søndag.
    charlottehitzner@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg glæder mig sådan til at slå et smut forbi Markant - og håber da, at jeg vil kunne tage gavekortet med mig :)

    SvarSlet
  29. Åh jeg håber sådan det bliver mig, jeg ved nemlig lige præcis hvad jeg skal have derinde. Jeg skal have noget til min fars stel løvfald, de har en funcky opdateret version.

    SvarSlet
  30. Åh, et sådan gavekort vil være en perfekt anledning til besøge denne fine, nye bitik. Jeg skal nemlig et tur til staden i starten af december.

    SvarSlet
  31. Øj, hvor lækkert... Så kan man få sig en fin pude fra LykkeBang eller et Copenhagen print fra Klam. Det gad jeg godt!

    SvarSlet
  32. Det kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

    SvarSlet
  33. Det kunne jeg godt brugt, til en julegave til mig - fra mig;-

    SvarSlet
  34. Jeg er meget imponeret over den fine butik de har stablet på benene. Der er virkelig mange smukke håndværksmæssige ting samlet på ét sted, og det ser virkelig professionelt ud.

    Skulle jeg være heldig, så har jeg også en undskyldning for at komme til København. ;)

    SvarSlet
  35. Uha! Ja tak:) elsker de lysestager! Mvh KM

    SvarSlet
  36. Så fin butik. Deltager gerne :-)

    SvarSlet
  37. Tag mig med, tag mig med, tag mig me-eed... i lodtrækningen!!

    SvarSlet
  38. Uh kunne da godt bruge at forkæle mig selv.
    Vh Camilla
    Camilla.sterll@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg krydser mine små fingre!

    SvarSlet
  40. Det gavekort kunne jeg sagtens bruge, når jeg skal på juleshoppetur med min søster.

    Mvh Carina carinahou@yahoo.dk

    SvarSlet
  41. Vil SÅ gerne vinde. Hilsen Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  42. den fine kobber lysestage kunne jeg tænke mig, hvis jeg vandt:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  43. Uh, det gavekort vil jeg meget gerne vinde, det er jo lige rundt om hjørnet..
    Kh Mie / miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  44. Uh jeg kunne godt bruge et gavekort til markantshop. Ved lige hvad jeg ville købe :)
    Markant er en af de bedste små forretninger i byen.

    Okstoft@gmail.com

    SvarSlet
  45. Fine sager, deltager gerne :o)
    mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Det kunne være skønt med julegave til sig selv fra Markant - butikken ser skøn ud :-)

    SvarSlet
  47. Uha jeg har lidt om butikken - må da se at kigge forbi :)

    SvarSlet
  48. Jeg er med og håber på at blive trukket som den heldige vinder.

    SvarSlet
  49. Sådan et gavekort vil heg gerne ligge billet ind på

    SvarSlet
  50. Der er MANGE ting i den lækre shop jeg ville elske at eje, så jeg prøver lige lykken og ser om jeg er heldig. Mange hilsener Mette - Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg er sikker på at jeg godt kunne bruge 300 kr derinde....
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  52. Jeg er sikker på at jeg godt kunne bruge 300 kr derinde....
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  53. Jeg er sikker på at jeg godt kunne bruge 300 kr derinde....
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  54. Hvis det ikke var fordi, at det er så svært at vælge blandt alle de smukke ting i den butik, så skulle det ikke tage mig lang tid at bruge 300kr i markantshop.

    Mvh. Ditte Bergstedt / dytte_vu@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Det ser virkelig LÆKKERT ud! Må bare gemme gavekortet til jeg kommer til storbyen - eller glæde en kbh-veninde med det ;-)

    SvarSlet
  56. Jeg vil gerne være med. Så har jeg en undskyldning for at komme til København - hvis altså jeg vinder;-)
    Maj-Britt / mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  57. Bare det bliver mig...der er så mange flotte ting :-)

    SvarSlet
  58. Super fantastisk give away. Jeg skal netop til København på juleshopping og håber INDERLIGT jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  59. Tænk at vinde….
    Det ville være en kærkommen lejlighed til en tur til Staden.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  60. Årrrhhh hvor jeg dog håber at jeg bliver den heldige! Vil elske at kunne forkæle mig selv lidt :)

    SvarSlet
  61. Sikke en dejlig dejlig butik og give away. De penge vil hurtigt få ben at gå på :-)

    SvarSlet
  62. Sådan et gavekort ville lande på et tørt sted, og vil helt sikkert hjælpe med at få min nye lejlighed til at se knap så farveforladt ud.

    SvarSlet
  63. Uhh det vil jeg gerne vinde.
    m.svendsen1981@gmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg krydser virkelig fingre for at jeg vinder! :D

    Kamilla N.

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  65. Sikke en fin butik! Jeg tænker straks at det er det er det perfekte sted at finde julegaver til søde veninder :)

    Signe /Signetermansen@gmail.com

    SvarSlet
  66. Uh, jeg vil SÅ gerne vinde. Det ser ud til at være en vildt lækker butik!

    SvarSlet
  67. Ja tak da!
    Jeg bor godt nok i Odense, men det ville da give mig en undskyldning for at tage en tur over broen :)

    SvarSlet
  68. Lækre sager. så må vi til storbyen hvis vi vinder :- )
    Kh
    / Himmelspjæt

    SvarSlet
  69. Jeg har stadig mit første besøg i Markant til gode, men jeg er sikker på, et gavekort ville afværge lidt af den økonomiske katastrofe, det bliver, når jeg vover mig derind:-) Kh Trine (Trinestevn@yahoo.dk)

    SvarSlet
  70. Jeg vil elske at vinde et gavekort! Jeg har været forbi søstrenes lækre butik til deres åbning, og kunne bestemt godt bruge en masse fine ting derfra! marieerenbjerg(a)gmail.com

    SvarSlet
  71. Lækre sager, de har hos Markant. Jeg er med!
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  72. Jeg kunne sørme også godt tænke mig at være med i den lodtrækning. :)

    frederiksen1990@gmail.com

    SvarSlet
  73. Så mange fine ting, der kunne jeg nemt bruge 300,- ;-)

    SvarSlet
  74. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  75. Ej en fin forretning!! Jeg ville jo kunne bruge en helt formue derinde, så 300 kroner ville være dejligt som tilskud :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Det ville være så fint med et gavekort til Markant - det ville jeg give til min søn, som er flyttet til Kbh og mangler fine ting til sit nye hjem :-))

    SvarSlet
  77. Et gavekort til den fine butik med alle de lækre ting vil jeg gerne vinde... ;-)

    SvarSlet
  78. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  79. Jeg glæder mig så meget til at besøge den fine butik, og hvis man så kan medbringe et vundet gavekort, er lykken vist gjort :)

    SvarSlet
  80. Det er så fin en butik. Ville meget gerne vinde et gavekort til markantbutikken

    SvarSlet
  81. sikke en mulighed, butikken ser så fin ud. Jeg ville være super glad for at vinde et gavekort dertil.

    SvarSlet
  82. Ser så fint ud... Jeg vil så gerne vinde.. hep hep på mig :-)

    SvarSlet
  83. Hvor er den fin den butik. Der skal jeg helst sikkert svinge forbi snart. :)
    Jeg vil meget gerne deltage og krydser fingre for mig selv!! :D

    SvarSlet
  84. Ihh lidt juleshopping i den skønne butik ville være en dejlig gave. Skønne billeder her på en grå november dag :-)

    SvarSlet
  85. Hold da op, man kommer jo helt til at sidde og savle og får uro i hænder og fødder - Superfin butik!

    Jeg prøver lykken og krydser fingre.

    Mvh Louise Høgh - Loui81@live.dk

    SvarSlet
  86. Min mor er så vild med Markant! Det kunne jo være en fin julegave ;-)

    Mvh. Maria-Louise

    SvarSlet
  87. Skøn butik, jeg glæder mig til at besøge

    SvarSlet
  88. Elsker de der julekugler med regnbue krymmel :)

    SvarSlet
  89. Dejlig fin butik :-) Jeg prøver lykken!

    SvarSlet
  90. Det gavekort vil jeg virkelig gerne vinde. :-) Mvh Mette

    SvarSlet
  91. De har jo ca en syv-ottehundrede ting, jeg godt kunne tænke mig, så det vil jeg da virkelig gerne vinde! :-)

    SvarSlet
  92. Ser så fint ud! :-) Jeg vil gerne være med. DorteSB

    SvarSlet
  93. Åh ja tak, der vil jeg gerne shoppe :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  94. Jeg ville elske at vinde et gavekort, så jeg snart er NØDT til at komme til kbh og shoppe ;)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  95. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  96. Nøøøj en masse lækre sager! Jeg vil gerne deltage:-)

    SvarSlet
  97. ih, sådan et gavekort vil jeg godt nok gerne vinde!! SÅ fine sager de har i Markant!
    - Betina

    SvarSlet
  98. tag mig, tag mig :-) Har man mon lov til at være heldig her? kh Tine

    SvarSlet
  99. Sikke en skøn samling :-) Mette

    SvarSlet
  100. Åh hvad det gad jeg godt vinde. Krydsede fingre herfra.

    SvarSlet
  101. Sikke mange ting, man kunne have lyst til at lægge under juletræet til sig selv. Krydser fingre...

    SvarSlet
  102. Flotte ting, flott butikk! Whats not to like...

    SvarSlet
  103. Åh, en drøm af en butik! Håber på mit held, og så kan der jo også komme en juletur til hovedstaden ud af det :-)

    Kh Katrine

    SvarSlet
  104. Jeg vil virkelig gerne vinde. Glæder mig til at kunne besøge butikken.

    SvarSlet
  105. Årh... jeg krydser fingre. De har godt nok nogle fantastiske ting...

    SvarSlet
  106. Ser rigtig fint og dejligt ud - glæder mig til at besøge butikken :)

    SvarSlet
  107. Mums, hvor er det nogle fine ting. Nu er jeg blevet forelsket kobberkurven og de fine puder:-) Håber gavekortet lander her som en tidlig julegave.

    SvarSlet
  108. Uhhhh, dét vil jeg gerne vinde! Der er SÅ mange ting derinde fra som jeg gerne vil have! Krydser fingre!

    SvarSlet
  109. Nøj en fin butik! Den skal helt sikkert tjekkes ud, med eller uden gavekort!

    SvarSlet
  110. Jeg vil rigtig gerne være med! Sådan nogle fine ting, de har.

    akh(a)os.dk

    SvarSlet
  111. Lækker give away og lækker butik! Tror jeg kan købe mig fattig i Markant :)

    ruth(a)bertlov-ellegaard.dk

    SvarSlet
  112. DET kunne jeg godt tænke mig! skal klart der hen.
    minkusinemaria(a)gmail.com

    SvarSlet
  113. Man takker da aldrig nej til sådan en chance!

    mariettegregersen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  114. Jeg vil virkelig også gerne vinde.

    SvarSlet
  115. Hold nu op det var i sidste øjeblik jeg lige kom forbi din blog.
    Jeg så meget for nyligt at der var åbnet en lille fin butik på Vesterbrogade på vej hjem til Valby :-) Nu håber jeg da bare at jeg kan være den heldige vinder. Det er i hvert tilfælde ingen problem at komme forbi den fysiske butik og det vil heller ikke være noget problem at finde en ting der lige passer ind.
    /byStokholm :-)

    SvarSlet
  116. Super fin butik, der ville jeg da gerne shopoe.

    SvarSlet
  117. Super fin butik, der ville jeg da gerne shopoe.

    SvarSlet
  118. Jeg vil rigtig gerne vilde et gavekort til den fine butik😊

    SvarSlet
  119. okay jeg når det lige :-)

    loppen2000@hotmail.com

    SvarSlet