6. november 2013

..







Jeg er gået i gang med at hækle et babytæppe i Wenches uld. Jeg ville virkelig ønske, jeg havde tålmodigheden til at hækle tæppet i voksenstørrelse, for jeg tror, det bliver ret fint. Men nu bliver det altså i mini format, og det kommer til at bo ude i Wenches butik.
Jeg har købt en kurv (fra Bolia) til min evigt voksende garnsamling, og så er der kommet lidt nyt op på væggene. En gratis plakat fra Hans Reitzels Forlag.

Info.: Jeg fik fat i plakaten med de truede ord gennem Hans Reitzels Forlags hjemmeside, hvor der var et direkte link til den, men jeg kan bare ikke finde linket derinde længere... 

10 kommentarer:

  1. Fed plakat, hvordan får man fingrer i sådan en?
    Tæppet er SÅ fint. Jeg har overvejet om jeg skulle prøve, men jeg har det lidt som dig...jeg vil højest få lavet et i babystørrelse tror jeg, og det er ikke lige der behovet er størst 😉

    SvarSlet
  2. Fin plakat. Er også interesseret i at vide hvor man får fat i sådan en. Er specielt vild med ordet 'kålhøgen', hihi!
    Virkelig fint tæppe!
    Hilsen Line.

    SvarSlet
  3. Årh, den plakat har jeg også. Skal have den op. Den er flot i en enkel sort ramme.

    SvarSlet
  4. Smukke farver, er sikker på det bliver flot. Jeg havde også plakaten, men kunne slet ikke finde plads til den, så den røg desværre ud :-(

    SvarSlet
  5. Wauw! Hvor er det flot! Det ser også ud til at være et langvarigt projekt at få det til at være voksen størrelse. Men flot er det i hvertfald.

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine farver til tæppet. Er selv gået igang med een i voksen størrelse. Det tager lidt tid. Men heldigvis skrider det hurtigt frem :-)

    SvarSlet
  7. Åh hvor bliver det fint det tæppe!

    Og den plakat! Det vil være den fineste gave til min kæreste - hans snakker sådan :-D

    SvarSlet
  8. Man kan aldrig få for meget garn. Jeg får også helt lyst til at strikke tæpper med så mange der bliver flashet for tiden. Men vi har vist ikke brug for flere....

    SvarSlet
  9. Kurven er rigtig skøn til garnet. Mit garn ender på en eller anden måde altid med at være drysset ud over hele huset - ikke om jeg helt forstår, hvordan det sker:-D

    SvarSlet
  10. Jeg vil også meget gerne vide, hvordan du har fået fat i den seje plakat? :)

    SvarSlet