25. september 2013

Fanø











I weekenden var jeg til strikkefestival på Fanø. Det var en fantastisk hyggelig tur med hygge, rødvin, strik (selvfølgelig) og snak. Selve strikkefestivalen levede ikke helt op til mine forventninger, men selve sommerhusturen gør jeg gerne igen. Jeg købte bl.a. et par bundter af Louises plantefarvede garn. Det var en fest at få lov til at vælge blandt de fine farver! Og så kunne jeg ikke stå for opskriften til morfar-trøjen og et kæmpe nøgle okkerfarvet garn.

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det skønt! Og sikke nogle lækre garnbunter:)

    SvarSlet
  2. Super lækre billeder! Fanø er topklasse!

    SvarSlet
  3. Den gule er da bare lækker. Og sat sammen med de fire andre gør den bare noget. Hvad har du af planer med garnet?

    SvarSlet
  4. Hej Anne, virkelig fin blog du har! Må jeg spørge hvor du fandt opskriften på den dejlige morfar-trøje? Mange kram Cathrine

    SvarSlet