29. august 2013

Blogland i Boxland














Her i weekenden er der Blogland i Boxland på Carlsberg, og jeg skal ha' en stand sammen med Cæcilie. Pt er jeg i gang med at sortere ud i gemmerne af både hjemmelavede og købte sager, så vi kan få godt fyldt op i boden! Der kommer bl.a. cirkelranker, libertypunge, strikkede babysokker og en masse "diamantringe" i akryl, som Ninna og jeg fik lavet til Roskilde Julemarked sidste år - samt en masse tallerkner, Erik Kold bøtter og Rosti ting.
Selve omgivelserne i Boxland og generelt på hele Carlsberg området er fantastiske, så jeg håber, at der kommer en masse mennesker (og at det ikke regner...). Jeg har også en god pose fyldt med notesbøger, perler, maskingtape og de fineste møntbokse fra Wenche med på markedet. Så kig endelig forbi at sig hej til os:)

Info: Blogland i Boxland har adresse på Ny Carlsberg vej 101, Fr.b. og har åbent lørdag og søndag fra 10-17.

5 kommentarer:

  1. Sikke mange fine sager du har med Anne :) Det er ærgerligt jeg ikke lige kan smutte forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne ellers være hyggeligt!!

      Slet
  2. Sikke fine ting hvad tager du for acryl ringene. Og redet evt noget du sælger over bloggen??
    Regnbuens@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De koster 30 kr. pr. stk, og to for 50:) Indtil videre regner jeg bare med at sælge dem her i weekenden, men det kan godt være, at jeg sætter resten til salg på bloggen.

      Slet
  3. Er ret imponeret over hvor mange fine sager det er lykkedes dig at finde frem :) Glæder mig til at se det hele live!

    SvarSlet