27. juli 2013

Lyserød








Efter jeg syede et meget lyserødt, blomstret etui til min mac er jeg gået lidt mere amok med de lyserøde farver. Denne gang er det min mormors gamle gardin, der er blevet til en kosmetikpung. Jeg synes, den er blevet vældig fin, og jeg har fundet ud af, at jeg rent faktisk godt kan li' lyserødt...
Den grafiske, enkle stil er jeg nu stadig vældig glad for, så derfor har jeg syet en taske efter Lines nyeste mønster i det ternede stof, jeg købte med hjem fra NY, og den fungerer perfekt som alt-mulig-taske til småture:)

10 kommentarer:

  1. Det er meget fint Anne.. Jeg har også først på det seneste fået øjnene op for det lyserøde:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså flotte :-) På hver sin måde, både det pigede i blomsterprintet og det grafiske tryk.
    Ville ønske at jeg var mere ferm til at bruge min symaskine. Men tålmodighed er ikke een af mine stærke sider når det kommer til symaskinen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er stadig fuldstændig hovedkuls forelsket i tasken! Nøj den er flot! Det lyserøde er også begyndt at snige sig mere og mere ind herhjemme..

    SvarSlet
  4. OMG det var lige før mit hjerte hoppede en tak over! Hvor er det bare utroligt skønne ting du har lavet! Jeg elsker både makeup pung, sleeve og taske.
    MÅ EJE.... Hahahah. Håber du bliver rigtig glad for tingene, og hvor får man da bare ekstra meget lyst til Marapytta workshop når man ser sådanne skønlinger <3

    SvarSlet
  5. De er blevet supergode og jeg får så meget lyst til at kaste mig over min symaskine.

    SvarSlet
  6. Mums hvor er det en lækker taske. Line kan bare et og andet, og du får sat farver, mønstre og materialer super fedt sammen :-) det er en inspirationskilde at læse med hos dig!
    Ha en god dag.
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor er de flotte! Er også helt vild med tasken og det lækre stof du har med dig hjem af NY. Jeg købte også stof i Amsterdam, kunne ikke lade være....

    SvarSlet
  8. Det er simpelthen så pæne ting du har syet! Jeg er vild med begge. Det er da også en cool måde at have mormor med ved at sy noget af hendes gamle gardin - som gør sig vildt flot til tasken. Hun må da også synes det er lidt sjovt du har syet af det?

    De karrygule stropper passer perfekt til tasken. Jeg vidste slet ikke, at det lige var den taske jeg drømte om. :)

    Det kribler helt i mine fingre for at smutte i genbrugsen efter mormor-stof og sy, sy, sy...

    Skal vi ikke snart sætte et kryds i kalenderen, hvor du kommer til Aalborg? Så kan vi krea, kaffedrikke og hygge. :)

    SvarSlet
  9. Hold nu k, hvor er din taske bare flot! Jeg var helt sikker på, at den var købt, og nu sidder jeg måbende og taber underkæben lidt. Du er så inspirerende!

    SvarSlet
  10. Hvis du nogensinde bliver træt af tasken står jeg klar med åbne arme.
    Såååååååååååååååå fin!

    SvarSlet