22. juli 2013

Boxland






Carlsberg byen ligger ikke langt fra mig, og jeg går tit tur rundt i området. Personligt elsker jeg Carlsberg byen! Og efterhånden er der også ved at være ret meget liv i området. Boxland, der er et forholdsvis nyt koncept, ligger i Carlsberg byen og er lidt en spøjs blanding af containere, der huser små "butikker", loppeboder, barer osv. Jeg har besøgt stedet et par gange, og jeg håber virkelig, at stedet får grobund til at tiltrække en masse mennesker, for det er så hyggeligt med liv i det gamle bryggeri. Hos Ohh Deer Sister købte jeg et par fine halskæder med kobber:)

D. 31. august/1. september har jeg selv en stand derude i forbindelse med Blogland i Boxland, så pt er jeg godt i gang med at sortere ud i hele lejligheden og i lageret af hjemmelavede ting. Hvis du vil læse mere om Blogland i Boxland, så kig ind hos Ohh Deer Sister lige her. Jeg glæder mig og håber, at I er mange, der vil kigge forbi - evt. med egen stand?

4 kommentarer:

  1. Har gået og tænkt over at jeg skal afsted og se, hvordan de har fået indrettet sig - kombineret med et besøg på stranden - og så blev jeg lige kontaktet af boxland i forhold til et samarbejde, så jeg læder mig til at kigge forbi i starten af august, og måske ses vi den sidste weekend, hvis jeg skal stå for underholdning. Uanset hvad er Carlsberg grunden super fed. Er selv ret vild med dansehallernes 2. sal.

    SvarSlet
  2. Næhh hvor spændende Anne. Skal du have standen alene?? Vi skal til bryllup på Lolland den weekend. Ihh hvor irriterende, for ville da helt vildt gerne kigge forbi!!! Hvor længe er det søndag mon?

    SvarSlet
  3. Det lyder som et spændende koncept. Pokkers at jeg bor for langt væk fra byens mangfoldighed. Halskæden er super fin.

    Hvor er det fedt du skal af sted. Vil du løfte sløret for hvad du mon skal lave?

    SvarSlet
  4. jeg kommer forbi :-) nok i dag. håber vejret bliver ok!

    SvarSlet