4. juni 2013

Plustæppe




Netop hjemvendt fra posthuset med en ordentlig stak garn fra Yarnfreak. Det skulle gerne blive til et hæklet tæppe, og Camilla har været så sød at sende en masse billeder, så jeg bedre kunne forestille mig farverne sammen. Jeg håber, det bliver lige så fint, som jeg forestiller mig:) Og nu er det bare med at komme i sving, så det er færdigt til efteråret. Jeg har allerede lidt en ide om, hvordan farverne skal sættes sammen, men det kan jo nemt nå at ændre sig undervejs. Der er lang vej til 140 firkanter...
Hvis der er andre, der har hæklet/er i gang med et plustæppe, vil jeg vældig gerne se, hvilke farver I har valgt!

9 kommentarer:

  1. Jeg er også igang med et. I de to grønne farver du har samt den mint/turkise, en petroleum og så en enkelt kontrast, orange. Men er i tvivl om jeg skal have flere farver med.
    Er VILD med dine farver! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er VIlD med de farver du har valgt! Plustæppet er simpelthen bare så flot! Jeg har svoret at jeg aldrig laver et lappetæppe igen, så jeg kommer nok ikke liiige i gang med det, men det er tæt på at jeg har lyst ;) Den mint og brungule er så flotte sammen. Glæder mig til at følge processen

    Klem Pernille

    SvarSlet
  3. Det bliver så flot - glæder mig til at følge processen :-)

    SvarSlet
  4. Det bliver rigtig flot. Det er nogle flotte farver.

    SvarSlet
  5. Uh, dine farver er lækre. Det kan jeg godt forestille mig. Jeg er også i gang, og mine farver er i beige, sort, grå og bordeaux. Ikke så gennemtænkt som dit, men mere hvad lageret bød på ;)

    SvarSlet
  6. Skønne farver og skønt sted at handle:-)

    SvarSlet
  7. Uhhh, de farver har virkelig potentiale til at blive et fantastisk tæppe :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle flotte farver!! Glæder mig til at følge processen - og se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  9. De farver er helt vildt lækre sammen!

    SvarSlet