27. maj 2013

Workshop og pizza








Lørdag havde jeg købt en enkelt dag på Lines weekend-workshop, så jeg kunne komme videre med min quiltede jakke. Jeg nåede desværre ikke at blive færdig, men jeg er godt på vej. Det var så dejligt bare at have en hel dag til at sy, og tiden fløj (desværre) afsted. Sådan en dag kan let blive vanedannende, og jeg kan kun anbefale Lines workshops varmt! Jeg syr min "påfugle-jakke" efter hendes nyeste jakkemønster, hvor der er lynlåse i. Jeg tror, at de lidt mere rå lynlåse bliver et godt supplement til det mere fine påfuglemønster.
Bagefter stod den på pizza på Mother med Asli ogMaiken. Det kan også kun anbefales!

10 kommentarer:

  1. Det lyder som en fantastisk dag. Nu blev jeg da helt sulten.

    SvarSlet
  2. Smukke stemningsfulde billeder :)

    SvarSlet
  3. Super god kombi med workshop og pizza på Mother :)

    SvarSlet
  4. Super fint stof, glæder mig meget til at se det færdige resultat :)

    Jeg kom forbi søndag, så jeg fik jo slet ikke hilst på dig... Men fik kaffe på Mother med selvsamme Maiken :)

    SvarSlet
  5. Det var forrygende gode timer sammen med dig. Sådan en dag og aften kan jeg leve længe på.

    Jeg er stadig lykkelig for din gode stofsmag og at du er en sand ven i nøden. Tak. :)

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det bare hyggeligt..:) Må snart af sted igen;v

    SvarSlet
  7. Åh Anne, den jakke bliver så SMUK!!

    SvarSlet
  8. De super flotte nøglering du engang lavede, er der mon flere til salg ?
    Tak for en skøn blog med dejlig inspiration .
    Tina

    SvarSlet
  9. Lovely outfits! Those pizzas held me craving for a slice. Got my eye on your next posts.

    SvarSlet
  10. Line er fantastisk :) Og jeg har stadig svært at fatte, at Maiken mistede sit stof! Mega krise :) KH K

    SvarSlet