5. maj 2013

Sommerhatte-salg/ALLE ER SOLGT

#1SOLGT

#2SOLGT

#3SOLGT

#4SOLGT


Jeg har ryddet lidt op i gemmerne og fandt fire sommerhatte, som jeg gerne vil af med, så derfor sælger jeg dem lidt billigere. 100 kr. pr. stk. inkl. porto. De er vendbare, og i nakken er der elastik, så de sidder godt på hovedet.
#1: (billede 1 og 2) Str. 48
#2: (billede 3 og 4) Str. 48
#3: (billede 5 og 6) Str. 50
#4: (billede 7 og 8) Str. 52

Send en mail til anneapfelstrudel@gmail.com, hvis I har lyst til at købe en:)

17 kommentarer:

  1. Åh, hvor er de skønne! Ville ønske at Laurines hoved var større, så hun kunne få sig en rigtig blomstret sommerhat. Pt. er vi stadig under størrelse 40, så tror måske ikke at vi når det til i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver gerne en mini sommerhat til laurine:)

      Slet
  2. Jeg vil gerne købe str 52, hvis den ikke er solgt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den reserverer jeg til dig, Mille:) du sender bare en SMS:)

      Slet
  3. De er rigtig søde, har du dobbelt stof i selve hatten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er dobbelt, så de kan vendes om:)

      Slet
  4. Hej Anne, jeg vil gerne købe nr 3, hvis den ikke er solgt? Jeg sender dig også lige en mail. Mange hilsner, Ingrid

    SvarSlet
  5. Hej Anne, jeg vil gerne købe nr 3, hvis den ikke er solgt? Jeg sender dig også lige en mail. Mange hilsner, Ingrid

    SvarSlet
  6. De er altså også fine. :) Jeg skal lige beslutte om H&M skal hjælpe med solhat forsyningen, eller symaskinen skal i gang. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hepper på symaskinen:)

      Slet
  7. Hej hej
    Hvad svarer str 52 til?
    kh Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie, det er målet på sommerhattens omfang i cm, så du skal måle dit barns hoved, for at se hvor "stort" det er:) 52'eren er solgt, så der er kun nr. 2 i str. 50 tilbage.

      Slet
    2. jeg mente str. 48 er tilbage!

      Slet
  8. Øv, der var jeg ikke hurtig nok - virkelig fine hatte. Havde desværre ikke selv held med dem, jeg syede sidste sommer, men dine ser så fine ud!

    SvarSlet
  9. Ihh hvor fint!
    Mon der kan laves en ala nummer 4 til en pige på 3½ - i så fald hvilken pris?
    De er super flotte. Har ofte kastet mig ud i det selv, men syer slet ikke så pænt og har aldrig fundet det helt rette mønster..

    SvarSlet
  10. Hej igen
    Kan man bestille en i str 3 år?
    Kh Julie

    SvarSlet