3. mar. 2013

Søndag og sweats







Det meste af weekenden har jeg tulret rundt herhjemme i mine nye sweatpants. Jeg har syet dem efter Lines limonademønster i noget isoli, jeg havde liggende. Der er absolut intet prangende ved dem; ingen lækre detaljer, syninger eller lommer, og stoffet gør, at de bliver ret uformelige i brug. Men de er godt nok rare at ha' på!
Jeg er gået i gang med en ny sweater til mig selv. Helt grå, men jeg tror, jeg smider noget sølvglimmer på den... Og så har jeg gået en lang tur i Dyrehaven og på Bakken. Sidstnævnte minder lidt om en filmkulisse, synes jeg.

6 kommentarer:

  1. Man har slet ikke kunnet holde sig indendørs denne weekend. Skønneste vejr.

    SvarSlet
  2. Looks like a great weekend! :)

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt Anne :) og ja de tomme karruseller virker sådan lidt film agtige. Set fra oven ser dine sweat bukser nu smarte ud, men ja de gør ikke så meget godt for en når man har siddet i dem i flere komfortable stillinger, men dejlige det er de nu :)

    SvarSlet
  4. Sølvglimmer lyder ikke dårligt- glæder mig til at se din sweat. Men lækre bukser uden dikkedarer er også et hit her- tror bare ikke jeg kunne sy dem selv- godt gået! Go søndag til dig Anne ;)

    SvarSlet
  5. Ah, det ser altså også ud til at have været en dejlig weekend. Er du ved at være klar til rejsen ven?

    SvarSlet
  6. Super bløde bukser, det burde være en menneskeret når man holder fri :)
    Ser jeg også et hæklet yndlingstæppe? Det ligner noget jeg er gået i gang med i weekenden .....

    SvarSlet