1. marts 2013

Gunnar Flørnings spurv - give away





Jeg har været så heldig at få den lille spurv i teak tegnet af Gunnar Flørning tilbage i 1958. Det er firmaet lucie kaas, der atter har fået den lille spurv frem i lyset, og efter min mening repræsenterer den dansk design på bedste vis. Denne lille spurv har fundet sin plads her hos mig, men lucie kaas har været så venlige at udlove en ekstra spurv til en af jer læsere:)

Er du også faldet for den lille spurv, så læg en kommentar, og jeg trækker en heldig vinder fredag d.15 marts kl. 20:)

(jeg har haft problemer med spam-kommentarer på bloggen, så jeg har været nødt til at indføre, at anonyme læsere ikke længere kan kommentere. Beklager det også rammer helt alm. mennesker, der ikke er ude på at spamme bloggen!)

275 kommentarer:

  1. Det er godtnok en sød fugl, den kan jeg ikke mindes at have set før. Jeg håber det bringer held at være den første der lægger en kommentar :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød - den vil jeg gerne vinde :-)

    //Karina
    http://gund-rose.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Uh, den må meget gerne komme hjem til mig! :-D

    SvarSlet
  4. Sikke da en fantastisk give away, håber jeg bliver den heldige :o)

    SvarSlet
  5. Det var dog en fin sag, den måtte gerne flytte ind her :)

    SvarSlet
  6. Spændende! Har lige pladsen til den :)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin :) er klart med.
    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Ih den er så fin!!!:-) Hilsen Mette
    mette_green@live.dk

    SvarSlet
  9. Uf hvor er den skøn! Minder om forår!!

    SvarSlet
  10. Det er den mest fantastiske fugl, jeg har set! Og utroligt flot håndværk (den slags har jeg lært at sætte pris på fra min desværre afdøede far).
    Jeg vil rigtigt gerne vinde fuglen :-)

    SvarSlet
  11. Så fin den er! Den må gerne flytte ind hos os:-)

    Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  12. Den er sørme sød. Vil passe godt hjemme hos mig

    SvarSlet
  13. Ja tak:) for den er vel nok fin! Kh K

    SvarSlet
  14. Jeg stod længe og beundrede på den søde fugl i Illums Bolighus i dag. Den er bare så sød! Hvis ikke det var for en tissetrængende datter, så var den sikkert kommet med hjem ;)

    SvarSlet
  15. Hvor er den fin!! Krydser fingre :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  16. Hvor er den bare fin, den vil jeg meget gerne vinde :0)

    SvarSlet
  17. Den ville pynte her hjemme jeg krydser fingre

    SvarSlet
  18. Sådan en ville virkelig pynte herhjemme :) .. Jeg krydser fingre for at jeg kunne være så heldig at vinde! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Hvor er den fin! Den ville jeg da godt lige vinde ;-) go´ weekend fra Louise

    SvarSlet
  20. Den skal være velkommen hos os :-) Håber på at være den heldige.

    SvarSlet
  21. Jeg er da nødt til at deltage her - sikke en vidunderlig lille spurv - jeg er helt solgt :-)
    Jeg håber, den ender hjemme hos mig ;-)

    SvarSlet
  22. Den er da for skøn, jeg er nød til at være med. Tak for en god blog!!
    Mvh Louisa
    lunadh@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Uhh lækker lille forårs fugl, jeg prøver lykken. :-)

    SvarSlet
  24. Lille yndig sag håber du flyver hjem til mig :-)

    SvarSlet
  25. Hvor er den smuk! Håber jeg bliver den heldige :-)
    Kh.

    SvarSlet
  26. Åh, den er vel nok fin!
    Sådan en lille forårsfugl må gerne bygge rede hjemme hos mig. :)

    SvarSlet
  27. Åh den er så fin, og tvillingefuglen må rigtig gerne bo hos mig :)

    SvarSlet
  28. Vil rigig gerne vinde denne smukke fugl..
    Fra Marianne

    SvarSlet
  29. Hvor er den bare skøn, den vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  30. Åh den lille fine spurv må meget gerne flyve hjem til mig og bo ;O)

    SvarSlet
  31. Sikke en fin forårskonkurrence!!! Jeg prøver lykken!

    SvarSlet
  32. Altså den er bare så fin og jeg ved lige hvor den skulle bo hos mig;)

    SvarSlet
  33. Hvor er den fin, den vil jeg rigtig gerne vinde:-)

    SvarSlet
  34. Uhh, den ville få det rigtig rigtig godt hjemme i min stue ;)
    De er bare SÅ smukke. og vil vildt gerne eje sådan en.

    Krydser fingre for mig selv ;)

    Og god weekend

    SvarSlet
  35. sådan en yndig lille fugl. Den ville være et hit hos os og vores lille pige, som lige har lært at sige fugl... eller "ul" :)

    SvarSlet
  36. Åh den er fuldstændig fantastisk! Jeg ville så gerne være den heldige vinder.

    Jeg har i øvrigt også kæmpe problemer med spam... så ærgeligt man er nødt til at blokere anonyme synes jeg.

    Smil til dig søde Anne, Mia

    SvarSlet
  37. Den søde fugl må meget finde finde vej til mit hjem nord for Polarcirklen ;-)

    SvarSlet
  38. ih hvor er den sød. Den må gerne flyve hjem til mig.

    SvarSlet
  39. WOW hvor er den bare sød og nuttet. Den må meget gerne komme hjem til mig og bo :)

    SvarSlet
  40. Sender et lille pip og krydser fingrer at jeg vinder. Er også faldet pladask for den lille spurv. Kom flyv hjem til mig...

    SvarSlet
  41. Sikke en sød lille pipper, den kunne jeg sagtens finde en plads til her

    SvarSlet
  42. Den smukke lille fugl må gerne flyve hjem til mig

    SvarSlet
  43. Ej, den er kær. Håber jeg vinder ;)

    SvarSlet
  44. Kom forår, kom fuglekvidder og også gerne en lille stum og yndig fugl.
    God weekend, ønskes du af Louise Huss

    SvarSlet
  45. Hvor er den fin. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  46. Jeg er så meget faldet for den lille fyr :-) Krydser fingre.

    SvarSlet
  47. Hold da op en bette lækker pips! Hvor er den bare fantastisk i sit lækre design og trævalg!

    SvarSlet
  48. Den lille fugl må meget gerne flyve hjem til min vindueskarm og være med til at varsle forårets komme :-)
    Knuz irene

    SvarSlet
  49. Hvor er den sød, den må gerne bo herhjemme.

    SvarSlet
  50. Åhh den ville jeg bare super gerne vinde.

    SvarSlet
  51. Jaaa den ønsker jeg mig!
    Kig forbi min glade giveaway hvis du har lyst : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  52. Arhmen hvor er den fin!

    Kom til Line :P

    SvarSlet
  53. forår i dag...så dejligt. det må så meget gerne krydres med denne smukke fugl :) flyv gerne hjem til os og bo :)

    SvarSlet
  54. Hvor er den sød, den må rigtig gerne komme hjem til mig og bo =)

    SvarSlet
  55. Ih hvor er den lille og fin, ville være dejligt hvis den kom hjem til mig :)

    SvarSlet
  56. Jeg krydser mine fingre for jeg vil rigtig gerne vinde denne lille fine fugl

    SvarSlet
  57. Den er da for sød :-) Jeg er også med!

    SvarSlet
  58. Den fine spurv må gerne flyve hjem til mig kh Stina

    SvarSlet
  59. Den måtte så gerne stå på mit kommende skrive/krea bord! :)

    Mvh Dyveke
    dyveke.l(at)gmail.com // www.lornithorynque.dk

    SvarSlet
  60. Den er SÅ fin! Håber jeg bliver den heldige :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  61. Åh den ville pynte herhjemme. Savner nips i træ.

    SvarSlet
  62. Den kunne jeg SÅ godt tænke mig, så jeg krydser fingre. :)

    SvarSlet
  63. Så fin og stilig spurv! Krysser fingre og håper at spurven havner her hos meg :)

    SvarSlet
  64. SÅÅ fin - kunne være så skøn at vinde!

    SvarSlet
  65. Den er bare så fin og original. Den lille fugl må gerne flyve hjem til mig :)
    Hav en skøn weekend. Mange hilsner Dianna

    SvarSlet
  66. Hvor er den fin :-) Den må gerne bo hos mig!
    ovesen.trine@gmail.com

    SvarSlet
  67. Neeej den er sød, jeg har ikke mødt den lille fyr før, men den skal være så velkommen.

    SvarSlet
  68. åh, hvor er den fin og elegant! den må gerne bygge rede i min stue

    SvarSlet
  69. Den er nemlig rigtig fin. Jeg er også gerne med :)

    SvarSlet
  70. Jeg er helt enig. Det er fantastisk design. Ih hvor vil jeg ønske, at den kommer hjem til mig og bo:)

    SvarSlet
  71. Av, den er fin! Min Vedel-fugl er snart træt af at være den eneste fugl herhjemme; den savner selskab.

    SvarSlet
  72. Elsker den lille fugl.

    Mvh
    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  73. Den vil jeg gerne vinde... Den er så fin:-)

    Simone
    Sberiksen87@gmail.com
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
  74. Flyv hjem til mig, flyv hjem til mig :)

    Kh. Kristina

    SvarSlet
  75. Søde lille spurv. Du skal være velkommen i min "rede".

    SvarSlet
  76. Nøj, den er vildt kær :-)
    Jeg vil meget gerne være med!
    beritjensenglud@gmail.com

    SvarSlet
  77. Jeg er da i den grad også faldet for den lille fugl. Lad den blot flyve hjem til mig;-)

    SvarSlet
  78. Den er bare for kær. Håber på et heldigt lod. ;)

    SvarSlet
  79. Ej Anne, selvom jeg har den stående på ønskesedlen til mit sommerbryllup, så ville jeg dælme ikke have noget i mod at have den stående i vindueskarmen hele foråret. Hold op hvor er den sød.

    Katrine

    SvarSlet
  80. Den er bare så kær og må meget gerne flyve hjem til mig <3
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Håber den flyver hjem til mig:-) jeg er klart med.

    SvarSlet
  82. Den lille fine spurv må også gerne flyve hjem til mig, så jeg håber, at jeg bliver den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  83. Den må gerne komme hjem til mig og bo :-)

    SvarSlet
  84. Oh my! How we would love to give this little cutie a new home!!! :)

    SvarSlet
  85. jo tak, den må gerne bo i Forstaden.

    SvarSlet
  86. hvor er den bare skøn, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  87. Den er bare så lækker! Der er helt klart osse plads til den her hos os, om vi måtte være så heldige :)

    SvarSlet
  88. Sådan en måtte der meget gerne bo her hos os:)

    SvarSlet
  89. Hvor er den skøn! Den må meget gerne flyve min vej:-)

    SvarSlet
  90. Alle fugler, små de er,
    kommer nå tilbake.
    Gjøk og sisik, trost og stær,
    synger alle dage.

    Kom og syng i stua vår, vakre, lille fugl!

    SvarSlet
  91. Den er så kæk med den struttende hale.

    SvarSlet
  92. Hvor er den bare cute :D
    Den må meget gerne komme hjem til mig og bo :)

    SvarSlet
  93. Jeg er i den grad faldet for den lille fugl! Den er bare så fin og sød..

    /Lou

    SvarSlet
  94. Den er så fin. jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  95. Jeg følger koret, hvor er den dog fin, jeg har heller aldrig set den før men ih hvor ville jeg gerne vinde den

    SvarSlet
  96. Den er rigtig fin. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  97. Lille forårsfugl flyv hjem til mig og jeg skal passe godt på dig..

    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  98. Super sød fugl... ville da være glad hvis den fløg hjem til mig :-)

    SvarSlet
  99. Den må da gerne bo hos mig

    SvarSlet
  100. Sikke en sød lille fugl :-) den må gerne bo hos mig

    SvarSlet
  101. Den er bare fin. Den vil jeg gerne vinde. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  102. Hvor den skøn, den må gerne flyve hertil:-)

    SvarSlet
  103. tweet tweet - kom her lille fugl. Der er plads i vindueskarmen ved siden af den lille messing salamander!!

    SvarSlet
  104. Hvor er den bare flot! Den ville jeg da gerne vinde :)

    SvarSlet
  105. Den må rigtig gerne lande hjemme ved mig;)

    SvarSlet
  106. Jeg er helt forelsket i den lille fugl. Må SÅ gerne komme her hjem og pynte

    SvarSlet
  107. Åhhh den er yndig!! Tør jeg tro jeg kan være heldig? Jeg håber :-D

    SvarSlet
  108. Den ønsker jeg mig så meget! Kunne være hyggeligt og fint hvis den stod på mit skrivebord på job :-)

    SvarSlet
  109. Sikken en forårsbebuder, den er skøn!

    SvarSlet
  110. Hvor er den smuk og den vil passe fint hjemme hos mig, måske er heldet med mig :-)

    SvarSlet
  111. Den lille pipper måtte gerne finde sin rede i mit hjem :-D
    Knus Christine

    SvarSlet
  112. Fin give away! Jag är gärna med. Hoppas på tur!

    Trevlig dag!

    SvarSlet
  113. Den er så fin, der må jeg prøve lykken.
    Selv om man har held i kærlighed, kan man måske også ha heldet med sig her;O)
    God weekend fra Moster Pips Prikker.

    SvarSlet
  114. Jaaa, den vil jeg rigtig gerne vinde

    SvarSlet
  115. Jeg elsker alle de fine fugle og dyr, der findes i træ (de er bare så dyre) Og denne lille fugl er da aldeles henrivende!
    Og så har min mand og jeg tilmed bryllupsdag den 15. marts :-)
    God weekend.
    Charlotte

    SvarSlet
  116. Ihh, den må gerne komme hjem til mig!
    mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  117. Årh, den er så skøn, den lille spurv. Den må meget gerne bo hos mig. :)

    Christina,
    christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  118. Super nice.......hvor ville den se godt ud hjemme hos mig!! :-)

    SvarSlet
  119. Den er SÅ fin den lille fugl... OG jeg har fødselsdag d. 17. marts, så det vil være den helt perfekte lille gave til mig selv...
    Jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  120. Det er nu en fin lille fugl - og ville pynte hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  121. Ih den står faktisk på ønskelisten sammen med en del af de andre fantastiske danske dyr. lige nu har vi kun aben fra boyesen, men den elsker vi også. :)
    Spurven ville passe så flot ind hos os.

    SvarSlet
  122. Den må gerne flyve hjem til mig.

    SvarSlet
  123. Jeg vil også rigtig gerne være med i denne fine give away:-)
    kh Tine

    SvarSlet
  124. Uha den er fin! Elsker fugle så den må gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  125. Ih, den vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  126. EJ, hvor er den bare fin!!! Når nu man er bange for den levende slags, ville den der gøre lykke :)

    SvarSlet
  127. Kan lide den :-) Rigtig meget...
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  128. Den er så sød - heldige dig...og måske mig? ;o)

    SvarSlet
  129. Årh ønsker mig simpelthen sådan en! Er helt vild med den. Håber på at vinde den.
    chalottekruse@hotmail.com

    SvarSlet
  130. Den er bare fin. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  131. Nej, hvor er den fin(:
    Deltager meget gerne.

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-29.html

    SvarSlet
  132. Vil rigtig gerne vinde. christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  133. Den er bare rigtig fin...
    Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  134. Det er lige nøjagtig sådan en lille fin en jeg ønsker mig :-)

    Louiseoest@hotmail.com

    www.hverdagsmoment.blogspot.dk

    SvarSlet
  135. Hvor er den sød og fin - jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  136. Åh en lækker give-away. :D

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  137. Super fin, den vil helt sikkert gerne bo hos mig.

    SvarSlet
  138. Den er så fin - Det eneste problem hvis jeg vandt den, ville være om den ville kunne holde til min datter :0)

    SvarSlet
  139. Ihhhhh den er sød :)

    maja3012@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Den måtte gerne flyve hjem til os og bo (0:

    SvarSlet
  141. Jeg er bestemt med, hold op hvor er den fin!

    SvarSlet
  142. Den er mega sej!

    Skriv til mig på mielouisen@gmail.com hvis jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  143. Jeg er så meget med! : )
    mail@stjernekyz.dk

    SvarSlet
  144. Det er vel nok en fin fugl.

    Mette (Gunthel@gmail.com)

    SvarSlet
  145. Den skulke fugl, er nød til at flyve hen til mig!

    SvarSlet
  146. Hvor er den bare super fin. Den vil være perfekt på min skænk.

    svips@aaui.dk

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  147. Den er bare viiildt sød den piphans... der er helt sikkert plads hos mig til den ;-D

    SvarSlet
  148. Nej, hvor er den fin. Rigtig rigtig sød. der er bare noget ved design fra 1950erne og 1960erne. Det er tidsløst.
    Jeg har meldt mig som fast læser.
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
  149. Jeg slenger meg også med, selv om min katt kommer til å jakte på den, som alle figurer som blir introdusert i heimen, dersom jeg skulle bli den heldige ;)

    Mvh,
    Hildegunn (rovikhildegunn@gmail.con)

    SvarSlet
  150. Gid den flyver hjem til mig.
    Knus Jo

    SvarSlet
  151. Den er jo bare så sød. Den ville passe helt perfekt sammen med min ælling :)

    SvarSlet
  152. Den er bare mega sød og fin - den må gerne bo hos os...

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  153. Neeeej, hvor er den fin! Den må meget gerne bygge rede hos os <3

    SvarSlet
  154. Jeg deltager meget gerne(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde en fin værtinde kurv(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
  155. Den er da for fin.
    Den ville helt sikkert pynte på min nye skænk.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  156. Jeg deltager straks og krydser fingre!

    xoxo,
    Samconradsen.dk

    SvarSlet
  157. Super sød fugl.
    Jeg deltager :-)

    simone.en@stofanet.dk

    SvarSlet
  158. Nej hvor fin... Vil passe perfekt til vores kommende nye sofabord fra Hay, som netop er bestilt :-)

    Notesbynote@gmail.com

    God søndag

    SvarSlet
  159. Den søde fugl må meget meget gerne flyve hjem til mig :-)
    Kh soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  160. Den vil jeg gerne vinde;-)

    SvarSlet
  161. Åh, så skøn. Ønske - ønske. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  162. Den er simpelthen så skøn, og jeg har ofte ønsket mig sådan en.
    pernille@styledesigncreate.com

    SvarSlet
  163. WAUWW - jeg kaster straks et lod i puljen:)

    SvarSlet
  164. Jeg vil også gjerne være med i trekningen. Om jeg får lov (siden jeg bor i Norge). :) Kjempesøt fugl!

    SvarSlet
  165. Hvor er den sød :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  166. Hvor er den fin! Den måtte godt lige flytte ind her!

    pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  167. Smukt dansk design... præcist som jeg kan lide det.
    eforeilenberger.blogspot.com

    SvarSlet
  168. SØD fugl - jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  169. Ja, den lille spurv, må gerne flyve denne vej ;-)

    SvarSlet
  170. Elsker alle de fine træ figurer! Det ville være en super fødselsdagsgave hvis den lille fugl kunne flytte ind her :)
    Rigtig fin blog du har :)
    metjakobsen@gmail.com

    Vh Mette
    http://www.sommerfuglen-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  171. Elsker den fugl..:) Den må meget gerne flytte herhjem - krydser fingre..
    KH Anne

    SvarSlet
  172. Den måtte nu godt flytte ind herhjemme :)!

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.com
    pialyng@live.dk

    SvarSlet
  173. Uhh, total yndlings! Den ville jeg gerne eje ;)

    www.lindaeg.dk
    lindaeg@live.dk

    SvarSlet
  174. Hvor er den bare sød, den ville jeg gerne vinde :)

    Så prøver lykken :)

    SvarSlet
  175. Den er da bare så kær. Jeg skal nok passe rigtig godt på den, hvis den ender i mit hjem.

    SvarSlet
  176. Den der fugl er SÅ fin. Elsker det enkelte og lækre design. Hvis jeg nu lover at jeg fodre de "ægte" fugle fra nu af og til varmen kommer tilbage, Så håber jeg at jeg sender god karma og derved vinder ;)

    Lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  177. Jeg er med på et lod...

    SvarSlet
  178. Deltager! :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  179. hold op hvor er den fin :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  180. lille fugl, flyv hjem til mig :)

    SvarSlet
  181. Fin lille fugl - hvis jeg skulle være så heldig vil det være en dejlig start på foråret

    SvarSlet
  182. Hvor er det en skøn fugl! Den vil jeg rigtig gerne vinde.
    Kh Line

    SvarSlet
  183. Det er da dansk design af bedste og smukkeste kvalitet... Jeg krydser for den lander i det sønderjyske... :0)

    SvarSlet
  184. Den vil jeg da elske at have stående :)

    SvarSlet
  185. Eiii hvor er den fin!

    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  186. Oj, den var fantastisk fin! Den hadde passet perfekt hjemme hos meg :-)

    SvarSlet
  187. Øj, sikke en sød forårsfugl, retrosej og uhøjtidelig på samme tid, den må gerne komme hjem til mig at bo!

    - Anne.

    SvarSlet
  188. What a beautiful little bird! And what a lovely blog you have here... truely inspirational.

    Sunny wishes from Belgium, Himiko

    SvarSlet
  189. Arj, hvor er den fin :)

    SvarSlet