17. februar 2013

Færdige striber






Mit stribede halstørklæde er nu færdigt. Og det blev indviet i Marselisborg skoven tidligere i dag. Jeg synes, at det er blevet ret fint, selv om jeg lige skal vænne mig til alle farverne. Lidt farve-forskrækket er jeg er vist;)

Info: Jeg har brugt Filcolana Cinnia merinould købt hos Yarnfreak. Farverne er: bordeuax, melon, søgrøn, marine, sennep, lysegrå, mørkegrå, gammelrosa og mint (1 nøgle af hver). Halstørklædet vejer ca. 270 g., så der er en god slat garn tilbage til endnu et halstørklæde, hvis jeg bare supplerer med et par ekstra nøgler:)

30 kommentarer:

  1. Hvor e det flot og sikke nogle lækre farver:-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot. Jeg er egentlig igang med et lignende. Det er bare så keeedeligt at strike lige-ud, lige-ud, lige-ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) jeg synes faktisk, at det var så dejligt afslappende ikke at behøve at tælle osv undervejs. Bare strikke lige ud;)

      Slet
  3. SÅ fint :) det er nogle super skønne farver du har sat sammen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina:) jeg synes også, at der er ret sjovt at sætte farver sammen, selv om det er helt nyt for mig med så mange farver på en gang!

      Slet
  4. Uha hvor kan jeg li det!

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt - simpelt og perfekt farvekombination. Virkelig fint...

    Virkelig skønne fotos også!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak for alle de søde ord:)

      Slet
  6. It turned out really beautiful!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det blevet flot! Ønsker dig (og dit nye halstørklæde) en god uge! KH. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Louise:) også rigtig god uge til dig!

      Slet
  8. Skønno smukke Anne (med nyklippet pandehår ;) )
    Glæder mig til den 27!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sørme godt set, Anne! Det er totalt nyklippet! Og tak:) glæder mig også til at se jer snart:)

      Slet
  9. Hvor er det bare fint! Dejligt med knald på farverne. Det kunne jeg godt trænge til!

    SvarSlet
  10. Det er blevet super flot :) Dejligt med farver i sådan en mørk tid :)

    SvarSlet
  11. Lækkert halstørklæde:-) Ud fra billederne ville jeg have gættet på, at du var i Dyrhaven ved Klampenborg, men nej.

    SvarSlet
  12. Det er blevet superflot!

    SvarSlet
  13. WOW!
    Og ved du hvad, de der farveovergange er jo totalt diskrete der. Så jeg er ikke bange for at strikke mig et stribet halstørklæde nu!!!

    SvarSlet
  14. Fint skjerf du har strikket! Fargene kledde du veldig godt:)

    SvarSlet
  15. Åh, jeg kommer helt til at savne Århus af dine billeder fra Marselisborg skov. Fine billeder.

    SvarSlet
  16. Smukt! Hvor mange nøgler bruger du til sådan et?

    SvarSlet
  17. Øj, hvor fint. Elsker farvevalget!

    - Kit

    SvarSlet
  18. Det klæder dig (og elvine jakkwn) rigtig godt. :)

    SvarSlet
  19. Selam çok güzel örgü ben renkleri çok sevdim tebrikler sizi takip ediyor görüşmek üzere sevgiler.

    SvarSlet
  20. Suk, hvor er det flot :-) Tillykke med dit nye halstørklæde. KH K :)

    SvarSlet
  21. Meget smukt tørklæde:-)

    SvarSlet
  22. Vil du dele en strikkeopskrfit...kunne godt tænke mig at lave et tørklæde magen til....?

    SvarSlet