12. jan. 2013

Lørdag








Jeg kan godt li' de weekender, hvor der er tid til at tulre rundt herhjemme og lave lidt af hvert. Jeg strikker et babysæt til en veninde. Og endnu et halsrør til mig selv. Den andet blev lidt for bredt, så nu laver jeg et nyt, så der snart kan komme en opskrift på bloggen. Jeg har købt en stak merinould i blandende farver. Det skal blive til et stribet halstørklæde, men jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal sammensætte farverne. Det var heller ikke meningen, at der skulle være så mange farver, men jeg havde svært ved at vælge! Og så har jeg købt et nyt Malene Birger tørklæde på udsalg lige her.

13 kommentarer:

  1. Der findes ikke bedre weekender, end dem hvor der bare er god tid.. Og jeg kan godt forstå, at du havde svært ved at begrænse dig hos Yarnfreak.. Det er nogle super fine farver allesammen (: Glæder mig til at se resultatet!

    God weekend (:

    SvarSlet
  2. Skønne skønne sager :-) Opskriften på babysættet, hvor er den fra???

    Rigtig god weekend til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra drops: bukserne er her: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=10&lang=dk og trøjen er her: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=8&lang=dk

      Slet
  3. Det er nogle lækre sager du har gang i... Og ser ud til at være en skøn lørdag!

    SvarSlet
  4. Hapse hapse det hele er lækkert...og tørklædet er en god investering, jeg fik det sidste jul og har brugt det sindssygt meget! :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det fint ud! Hjemmestrikkede barselsgaver er bare det bedste, specielt når de er så lækre som det sæt, du strikker.
    Fortat god weekend !

    SvarSlet
  6. Åh hvor er det nogle lækre farver på garnet, kan virkelig god forstå du ikke kunne vælge nogen fra

    SvarSlet
  7. Årh, de bukser der! Suk, de er lækre. Og halsrøret og garnet og og og...
    Måske jeg skulle korte det ned til – lækre billeder, Anne! ;)

    SvarSlet
  8. Sikke en bunke kønne farver. Ses onsdag. KNUS

    SvarSlet
  9. Det halsrør ser rigtig flot ud! Og sikke et fint sæt.. Du er en hurtigstrikker:)

    SvarSlet
  10. Ej, hvor er det nogle lækre bukser! Er det din egen opskrift, eller er det én man kan få fingrene i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bukserne er strikket efter denne opskrift fra drops: http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b20&d_id=10&lang=dk

      Slet
  11. Ser ud til dejlige projekter til en weekend..;) Er vild med halsrøret og dets facon;)

    SvarSlet