16. jan. 2013

Knit it







Jeg er gået ind i en fuldstændig strikketilstand. Det må være kulden. Mit seneste halsrør er færdigt, og jeg har strikket en hue i resterne, så det er blevet et helt vintersæt. Jeg skal lige ha' taget nogle billeder af det i brug, og så deler jeg opskrifterne med jer. Garnet er det ufattelig bløde alpaca/silke fra Yarnfreak. Jeg er også gået i gang med et lidt mindre projekt, om end det kræver lidt tålmodighed, for det er kun på pind 2. Det skulle gerne ende med at blive melerede håndledsvarmere. Bliver det godt, skal I nok få det at se (og få opskriften). Og så er der en okkerfarvet trøje, der mangler ærmer...

16 kommentarer:

  1. Det er superflotte farver, som du har valgt. Yarnfreak er et dejligt sted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et sandt paradis af garn og farver:)

      Slet
  2. Det er nogle super fede ting du laver, så har lige meldt mig som fastlæser, så jeg fortsat kan inspireres på det groveste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, du skal være velkommen:)

      Slet
  3. Hej Anne! Gik på gaden her på vesterbro idag da en pige i fint halsrør og matchende hue kom gående. Først tænkte jeg at det lignede dig herfra bloggen men at det nok ikke var det for så havde vi nok fået de strikkede sager at se! Men så var det jo dig, og nu jeg tænker mig om kan jeg da egentlig godt genkende halsrøret fra et tidligere indlæg. Det ser supervarmt og dejligt ud og jeg ville ønske det var mig, der kunne gå og varme mig i sådan et sæt! Du er inspirerende:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor skægt! Ja, det har helt sikkert været mig på vej hjem fra arbejde. Og tak for din søde kommentar:)

      Slet
  4. Som altid nogle virkeligt fine ting du laver, Anne! Og farverne er så fint sammensat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna:) Jeg øver mig faktisk i at sammensætte farver, så det ikke altid er gråt og blåt...;)

      Slet
  5. Ville elske at have huen. Er helt vild med farverne - og så selvfølgelig pelskvasten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den grå og den bordeaux farve passer også ret fint sammen:)

      Slet
  6. Total produktiv! Og super lækre ting! Tak for sidst. Dejligt at se dig igen. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde Lea, vi må snart ses igen:)

      Slet
  7. Jeg får virkelig lyst til at være kreativ og strikke, når jeg ser på dine billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det bare med at komme i gang:)

      Slet