7. januar 2013

Kåbe





Jeg strikkede min kåbe fra Pickles færdig i juledagene. Den er blevet, ligesom jeg havde forestillet mig (heldigvis). Og så er den dejlig varm:) Den har ikke været svær at strikke, men det er noget værre rod, når man laver fejl i patentstrik... Indtil videre har jeg brugt den med et læderbælte i taljen, for jeg kan egentlig meget godt li', at man kan "lukke" den lidt. Og så glæder jeg mig til, at der snart er noget mere dagslys, så man ikke får sådan nogle grynede billeder.

17 kommentarer:

  1. Mmmmm den ser lækker ud! Du er altså sej med de strikkepinde :-)

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Den ser virkelig flot og behagelig ud. Men du har ret det kan hurtigt blive noget rod, når man laver fejl i patenstrik:)
    Glæder mig til at følge dit næste projekt.

    SvarSlet
  3. Hver er den bare lækker og fin!!!

    SvarSlet
  4. Wow hvor den bare blevet lækker og fin :-)

    SvarSlet
  5. Den er blevet vildt flot.
    Jeg har også længe gået og tænkt på at kaste mig ud lavendelkåben fra Pickles, men måske jeg blot skulle kaste mig ud i det, når nu du siger, den ikke var svært at strikke. Og så er den jo super pæn! :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare blevet flot!

    SvarSlet
  7. Wow hvor er den bare flot Anne!

    SvarSlet
  8. Hvor er den skøn, og med det læderbælte er den bare..Wow! jeg ville sådan ønske jeg kunne strikke..

    SvarSlet
  9. Smuk kåbe og smuk Anne :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er den blevet fin, Anne :-)

    SvarSlet
  11. Den er virkelig fed, jeg skyndte mig at rulle ned for at se hvor den var købt, men måtte jo skuffet indse den var hjemmelavet. :) KH Ida

    SvarSlet
  12. Wow, den er blevet fin. (fin ligesom min :)
    Og du har ret, jeg savner også at man kan "lukke" den lidt. Men dit bælte er da et rigtig godt bud.

    Go' weekend
    Lonni

    SvarSlet