9. dec. 2012

Pakkekalender # 9: Yarnfreak





Det er jo ikke noget nyt, at jeg er ret glad for garn. Og for at strikke. Og derfor skal der selvfølgelig være garn med i pakkekalenderen:) Det er Camilla bag Yarnfreak, der har sponsoreret dagens gave. Og det er det blødeste og lækreste garn, jeg nogensinde har haft mellem fingrene! Det er 80% alpaca og 20% silke, og så fås det i et væld af fine farver, som det kan være svært at vælge i mellem... Jeg har strikket et rør i halvpatent, og her brugte jeg knap fem nøgler - 3 nøgler mørkegrå og 2 nøgler lysegrå. (Jeg er ved at renskrive opskriften på det strikkede rør i halvpatent, så den skal jeg nok få lagt på bloggen en af dagene.)

Dagens pakke består af 5 nøgler Austermanns Alpaca Silk, så du kan strikke dit eget rør (eller måske noget helt andet), og der er frit valg af farver:) Hvis du har lyst til at være med, så læg en kommentar.

161 kommentarer:

  1. Dejligt med en garnpakke.:-)

    SvarSlet
  2. Det var en god gave! Jeg håber jeg er heldig.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  3. Hvor ser det garn lækkert ud! Jeg er meget gerne med i lodtrækningen :)

    SvarSlet
  4. Super vintergave :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg krydser både fingre og tæer for det er mit navn som du trækker ud!

    SvarSlet
  6. Det er altså så hyggeligt at følge med i din julekalender med alle de fine ting. Jeg vil gerne være med på garnet. www.janelerche.dk

    SvarSlet
  7. krydser fingre igen igen ;-)

    SvarSlet
  8. Åh hvor ville jeg gerne vinde det!! Jeg prøver lykken igen ;-)

    SvarSlet
  9. Lækker pakke- jeg vil rigtig gerne være med:-)

    SvarSlet
  10. Åh suk. Denne her gave vil jeg altså virkelig gerne vinde:)

    SvarSlet
  11. OM jeg har lyst til at være med?!
    Jeg er vist lidt det, man kan kalde garn-gal, så i mine øjne er det her en fantastisk præmie. Krydser fingre. :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne være med :o)

    SvarSlet
  13. Det kunne i hvert fald lune - det er længe siden, jeg har haft fat i alpakka..
    Nielsdottir @gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne være med. Dit rør ser super lækkert ud.

    SvarSlet
  15. Aaaah, blødt garn - det lyder lækkert!

    SvarSlet
  16. Den kalendergave vil jeg gerne vinde :-) (signefd@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Et godt projekt til juleferien!

    SvarSlet
  18. Uh en lækker gave! Den gad jeg godt vinde.

    SvarSlet
  19. Hvor skøn en giveaway.. Jeg vil meget gerne deltage.. :)

    SvarSlet
  20. Jeg er med.
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Wow det ville jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  22. Jeg er med - har mange ideer til hvad sådan en bunke lækkert garn kunne bruges til :-)

    SvarSlet
  23. Det vil jeg sørme meget gerne vinde. Mon ikke min mor kan hjælpe mig med at lave noget ud af det ;)

    SvarSlet
  24. Har jeg meget garn? Ja. Kan jeg bruge mere? Uden tvivl!

    SvarSlet
  25. DET vil jeg gerne vinde! Skøn gave.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  26. Lækkert lækkert!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  27. Dette lækre garn vil jeg gerne vinde :-)

    seg@c.dk

    SvarSlet
  28. Lækkert, jeg er med :-)

    SvarSlet
  29. Eeej, nu må det være min tur. Pleeease. Mvh jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  30. En dejlig gave - kh Anne(anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  31. Jeg er med! Vil så gerne i gang med et nyt strikkeprojekt!

    SvarSlet
  32. Det kunne jo lige blive til mit kommende halstørklæde! :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  33. Uf hvor lækkert! Dem vil jeg vildt gerne have fingrene i!

    SvarSlet
  34. sikke en lækker gave!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Kunne nu være godt med noget nyt til halsen i kulden;-)

    cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  36. Jeg har helt sikkert lyst til at være med! ��
    God aften!

    SvarSlet
  37. Jaa! Kunne være skønt at lære at strikke sådan rigtigt i det lækre garn!

    SvarSlet
  38. Uhhh - det gad jeg godt eje. Skynder mig at deltage her..... :-)

    Glædelig december. :)

    SvarSlet
  39. Er da nødt til at prøve lykken;-) Lækker lækker gave....

    Kathrine / kreariet@gmail.com



    SvarSlet
  40. Ikke andet end to dage siden jeg var på yarnfreak for at lede efter garn til netop et halsrør! Kunne ikke bestemme mig, men mon ikke dog ikke at alpacasilken være være det lækreste? Det tror jeg!!

    SvarSlet
  41. Jeg vil vildt gerne være med! sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  42. Orv, det ser virkelig lækkert ud og af en üper kvalitet! Haps - jeg er med :-)

    SvarSlet
  43. Lækkert. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  44. Nøj, en fabelagtig gave at vinde! krydser tæer og fingre:)
    /Julie

    SvarSlet
  45. Nej hvor fint, mangler også ige et nyt strikkeprojekt!!

    SvarSlet
  46. Man kan aldrig få for meget garn ;)

    SvarSlet
  47. Jeg er absolut strikke-nybegynder, men drømmer om at kaste mig ud i lige netop et rør til halsen. Og meget gerne i dette lækre garn. KH Mette (mette@mekato.dk)

    SvarSlet
  48. Det garn lyder som en drøm man ikke vil vågne fra, jeg vil elske at få det imellem mine fingre :)

    SvarSlet
  49. Den er jeg med på. Kunne godt bruge sådan et rør lige nu. Jeg fryyyser.

    SvarSlet
  50. skønt. hvor er røret fint.
    /Linn

    SvarSlet
  51. Sikke en lækker præmie...:)
    Og hvor er røret fint..! Håber jeg er heldig..

    SvarSlet
  52. Jeg vil meget gerne være med :)
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Uhhh det vil jeg virkelig gerne vinde, og faktisk kunne jeg tænke mig at hækle et halsrør eller en lækker hue.

    SvarSlet
  54. Alpacca kan man aldrig få nok af :)...

    SvarSlet
  55. Jeg gad rigtig godt være den heldige, der får det mellem fingrene :)

    SvarSlet
  56. Ej, hvor lækkert. Det vil jeg da gerne vinde! (;

    SvarSlet
  57. Uha da, fine sager! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  58. Den er jeg da nødt til at være med i kampen om ;)

    SvarSlet
  59. Åh den gave må være til mig, har lige afsluttet det sidste projekt i aften..

    SvarSlet
  60. IIiiiihhh den vil jeg også gerne vinde!

    SvarSlet
  61. Åh det synes jeg helt bestemt er mig der skal vinde

    SvarSlet
  62. Lækker præmie... Jeg er med!

    SvarSlet
  63. Garn kan man i hvert fald altid bruge! flot halsrør. Jeg er med

    SvarSlet
  64. Yay...det garn lyder rigtig lækkert. Går selv og pønser på at lave et halsrør. Hæklet godt nok, men også en YarnFreak-opskrift. Krydser fingre :o)

    SvarSlet
  65. Yay garn kan man aldrig få nok af:)

    SvarSlet
  66. Lækkert rør og lækker give away.
    Jeg er med...
    - mai.lykke.ekmann@gmail.com

    SvarSlet
  67. Lige sådan et halsrør jeg står og mangler. X'er fingre. Så jeg kan få nørklet lidt :)
    Bystokholm @ gmail.com

    SvarSlet
  68. Den ville jeg gerne vinde til min strikkeglade mor.

    Mvh Mette / Maetchen

    SvarSlet
  69. vil nok forsøge at hækle noget der ligner!! Ser virkelig lækkert ud!!

    SvarSlet
  70. mmmhhh det ser lækkert ud i denne kulde.
    mvh Helle Dreier

    hd(snabela)moove.dk

    SvarSlet
  71. Med min nyfundne strikkeglæde så må jeg være med her!

    SvarSlet
  72. Det vil jeg elske at sætte pindene i

    SvarSlet
  73. Jeg kunne vildt godt tænke mig at være med! :D

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  74. Åh, det vil jeg gerne vinde.
    Hilsen Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Skønt skønt! Det ville være fantastisk at vinde til et par små trøjer til den lille fis i maven!
    - Camilla D.

    SvarSlet
  76. Lækker lækker det ville være dejligt

    SvarSlet
  77. Skøn gave og virkelig fint halsrør til inspiration. Enten dét eller en lun vest til min lille gut - hvis man skulle blive den heldige vinder.

    SvarSlet
  78. Hvor lækker en pakke i kalenderen. Selvom mange har lagt en kommentar håber jeg at det bliver mig der vinder garnet, for har endelig fået gang i pindene 8 måneder efter jeg fødte min søn, så nu skal der strikkes :)

    SvarSlet
  79. Jeg elsker at strikke (og lave håndarbejde i det hele taget), så det ville være perfekt med lidt garn.

    SvarSlet
  80. Det ville være fantastisk at bruge til et pandebånd jeg har i tankerne :)

    Hilsen Christine, Lillefisens mor

    SvarSlet
  81. Mmm mmm mmm...dét lyder som noget lækkert garn. Og ser frem til opskriften på halsrøret. Det er lige sådan et jeg mangler i denne kolde tid;-)

    Mvh. Sine Løkke
    sine_lokke@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Set ser virkelig skønt ud. Håber igen på at det bliver mig.

    SvarSlet
  83. Ej den MÅ jeg altså bare vinde. ;-) Og super lækkert strikket rør! Glæder mig til diy. :-)

    SvarSlet
  84. Køber mig fattig hos Camilla, så denne give-away vil falde på et tørt sted:)

    SvarSlet
  85. Jeg vil rigtig rigtig gerne være med. Mange tak ;O) Betina

    SvarSlet
  86. Jeg er med...
    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  87. Skøn blød gave Anne. De nøgler må gerne være med til at sætte lidt skub i mine strikkepinde igen :)

    SvarSlet
  88. Lyder som en lækker sag :)
    Vh. Louise
    louise.rohrberg@skolekom.dk

    SvarSlet
  89. Jahh...... Lækkert lækkert.

    stineisaks@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Krydser lige det hele!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  91. Øj hvor ser det lækkert ud, count me in:)

    SvarSlet
  92. Uh jeg er så meget med på denne give away:-)

    SvarSlet
  93. Dejlig med garn, jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  94. Det ville ikke være dårligt, at vinde :)

    SvarSlet
  95. Det lyder som noget lækkert garn, så det vil jeg da gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  96. Fantastisk gave- Jeg vil meget gerne være med:)

    Vh. Helene (byhelene@hotmail.com)

    SvarSlet
  97. Endnu en lækker gave, og jeg mangler i den grad et halstørklæde, så er helt sikkert med :o)

    SvarSlet
  98. Sikke en lækker gave! Jeg håber jeg vinder! :-)

    SvarSlet
  99. Sikke en skøn give away. Den ville jeg gerne vinde :)

    gulstorff1983@gmail.com

    Denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  100. Uhh der er godt nok mange med om budet, men jeg har chancen :-)

    SvarSlet
  101. Det er da totalt Palles gavebod...skønt! jeg er med igen igen :)

    SvarSlet
  102. Jeg kunne godt bruge sådan noget skønt garn:)

    SvarSlet
  103. Sikke noget skønt garn. Jeg vil gerne være med.
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  104. Fabulous!
    I would love to knit a cowl too!

    SvarSlet
  105. Ingen ende på, hvor hurtigt et møde kan gå, når man har "hænderne beskæftiget". Håber på korte møder og masser af strikke-swag:) Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Jeg vil rigtig gerne være med. Garnet lyder super lækkert, så krydser fingre. ;)

    Kender du mon Baby Alpaca Silk fra Drops? Har flere ting til Fleur i det garn, og det er virkelig også lækkert.

    KH

    SvarSlet
  107. Jeg vil gerne være med:)
    Hilsen Kis
    kis2010@live.com

    SvarSlet
  108. Nej, hvor lækkert. Jeg er helt sikkert med.

    SvarSlet
  109. Sikke et lækkert tørklæde!! Jeg vil gerne være med og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  110. Camilla Geer Rossen Thougaard10 december, 2012 10:03

    Ej en lækker gave! Jeg vil VIRKELIG gerne være med!!

    SvarSlet
  111. Lækkert!

    Vil gene være med

    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  112. Så dejligt med lækkert garn! Glæder mig også til opskriften på røret, som forhåbentligt kommer på bloggen...
    anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  113. uh pænt og sikkert rigtig blødt, Det måtte godt komme hjem til mig.

    SvarSlet
  114. Lyder lækkert og blødt, deltager gerne :0)

    SvarSlet
  115. Sådan en fin garnpakke kunne jeg sørme godt bruge til mine vinterprojekter! :) Mvh Lea

    SvarSlet
  116. Ville elske sådan et rør...;O)

    Kh Katrine

    SvarSlet
  117. Mums alpaca! Det gad jeg godt at vinde, mit strikke projekt er næsten færdig så jeg er klar til et nyt.. Mvh Cecilie
    cecilie.privat@gmail.com

    SvarSlet
  118. Det ser lækkert ud ;-)
    Figarine

    SvarSlet
  119. Jeg er ALTID klar til nyt garn - især når det er så lækkert som det dér:-)

    lisedupont @ hotmail.com

    SvarSlet
  120. Dem vil jeg så gerne vinde! :)

    SvarSlet
  121. Jeg prøver lykken og krydser finger :o)
    Kh. Kit
    kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  122. Uh det vil jeg gerne vinde - mangler lige sådan et halsrør og et strikkeprojekt:)
    Kh Kristina
    kristina_7800@yahoo.dk

    SvarSlet
  123. Uhmmm, hvor blødt og lækkert. Skøn ekstra julegave til en eller anden.

    SvarSlet
  124. Dette hørtes veldig fristende ut! Jeg prøver gjerne lykken Ü

    Vennlig hilsen Guro

    SvarSlet
  125. jeg vil også gerne prøve lykken.
    Vh. Ane ane_glad@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Øhj, det ser lækkert ud. Jeg MÅ være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  127. Åh åh, jeg elsker også garn. Har vist faktisk lidt en afhængighed... Så jeg er klart med og krydser alt, hvad jeg ejer og har.
    Kh Eva

    SvarSlet
  128. Et styk kommentar fra mig... Garn og dejlige opskrifter kan man ikek få for meget af :0)

    SvarSlet
  129. Lækkert garn jeg ville sende videre til min kære Mor :)

    SvarSlet
  130. Nogle elsker sko - jeg elsker garn :)

    SvarSlet
  131. Så fiiin pakke, jeg er med :)

    SvarSlet
  132. Ja da, hvis jeg kan nå det?!

    madambruun @ gmail.com

    SvarSlet
  133. Flot rør!! Jeg vil også rigtig gerne være med hvis jeg ka nå det..
    tildekresta@gmail.com

    SvarSlet
  134. Har lige lært at strikke pandebånd og tørklæder dette ku være næste projekt ser lækkert ud nnam302@msn.com kh Malene

    SvarSlet
  135. Lige et halsrør jeg kunne tænke mig at strikke :-)
    k.s.2@ofir.dk

    SvarSlet
  136. Jeg er SÅ meget med på dagens kalendergave. :-)

    SvarSlet
  137. Vil meget gerne deltage.
    mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  138. Uha, hvis jeg er heldig at vinde, SÅ SKAL jeg altså til at strikke ;-)

    SvarSlet
  139. Ej en lækker præmie, jeg krydser alt hvad jeg kan:-)

    SvarSlet
  140. Jeg er også med:-).
    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  141. Nøj nøj nøj, hvor er den skøn :)
    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  142. Hej Anne. super lækkert tørklæde, må jeg spørge hvad målene er på det? Tænker at hækle noget lignende i muslinge mønster. kram helle

    SvarSlet