8. december 2012

Pakkekalender #8: MyminMy - AFSLUTTET




Låge nr. 8 gemmer på noget grafisk til væggene. Det er Camilla Maria, der står bag bloggen MyminMy, der laver de fineste print - og i lækre farver! Jeg er selv ret tosset med den neonfarvede flamingo, jeg har hængende på væggen:) Men hun trykker også påfugle, biller, giraffer og mange andre ting på både papir og på stof. De økologiske muleposer er også ret lækre. Camilla Maria har været så sød at sponsorere et valgfrit print i enten a4 eller a3, så kig ind i hendes shop og udvælg jeres favorit:)

Vil du være med i kampen om et valgfrit print, så læg en kommentar, og jeg trækker en vinder i morgen kl. 19.

134 kommentarer:

  1. Elsker at printene er så simple. De vil passe perfekt ind her hos mig :D

    SvarSlet
  2. Påfuglen er vildt flot, jeg er med :)

    SvarSlet
  3. Åh, hvor dejligt. Jeg elsker hendes print.

    SvarSlet
  4. Hendes ting er så fine! Jeg vil meget gerne være med! :-)

    SvarSlet
  5. Uhh, den blå due ville gøre sig godt på min bare køkkenvæg.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine. Jeg prøver lykken igen og håber det bliver mig :-)

    SvarSlet
  7. Jeg er nødt til at være med igen, hendes prints er simpelthen så fine.
    Og tak for den fine kuvert plus indhold der ramte min postkasse idag:)

    Mvh Christine M- P

    SvarSlet
  8. Mega flotte ting hun laver. Ville gerne ønske guldsmeden hvis den bliver lavet. Ballerinaen er nu også fin. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  9. Har lige fået to af Camilla Marias smukke tryk og jeg er hooked og vil så gerne have påfuglen :-)

    SvarSlet
  10. En orange giraf ville jeg ønske mig til jul :-)

    SvarSlet
  11. Århh hvor er de pæne.. jeg vil gerne være med
    annelnygaard@gmail.com

    SvarSlet
  12. Ku godt bruge noget lækkert til væggene!

    SvarSlet
  13. Rikke Sanderhage08 december, 2012 20:28

    Jeg ønsker mig også den skønne neonfarvede flamingo :-)
    rikke@sanderhage.dk

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne deltage..

    SvarSlet

  15. De print lyser op på enhver hvid væg - ville elske et i vores stue:)

    Lundsgaard2@msn.com

    SvarSlet
  16. Så smukke, påfuglen ville pynte på min væg :-)
    cloumand@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er med:) Lækker give away...

    SvarSlet
  18. Det var godt nok et pænt print - jeg er med!

    SvarSlet
  19. Puha, det bliver svært at vælge, hvis jeg vinder!

    SvarSlet
  20. Jeg har en bille, tror jeg, som jeg er så glad for og vil meget gerne have endnu et print. de er så flotte. Så jeg krydser selvfølglig fingre :)

    SvarSlet
  21. Uh, her må jeg helt sikkert være med!
    Stine (enits85@hotmail.com)

    SvarSlet
  22. De er rigtig flotte, er især vild med giraffen :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg er så afgjort forelsket i påfuglen, og har ærlig talt været det længe, den ville være smadder fin her på min væg. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Mine vægge trænger til noget nyt :)

    SvarSlet
  25. Jeg har også allerede 2 af de skønne prints, men mere vil ha mere, så jeg krydser fingre :-)

    SvarSlet
  26. Så fine tryk! Er helt vild med Lille My og Pinoccio 2. Et af disse måtte gerne flytte ind på min væg. Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  27. Uhhh hun laver bare de fedeste ting. Jeg vil SÅ gerne vinde et tryk...

    SvarSlet
  28. Fine prints! Jeg vil gene være med.
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  29. Jeg har også to af hendes smukke tryk, men kan sagtens finde plads til flere..:) Krydser fingre..
    Kh Anne

    SvarSlet
  30. Jamen en Pinoccio 2 vil da pynte fantastisk hjemme ved mig - så håber du trækker mit lod.
    Mvh Tanja
    tanja-rene@stofanet.dk

    SvarSlet
  31. Tag mig, tag mig. Det er da bare de fineste ting der er med i din pakkekalender.

    SvarSlet
  32. Ja, de er flotte. Jeg er med på den neonfarvede flamingo:-)

    SvarSlet
  33. Jeg er klart med igen :-) måske det kunne forsøde eksamenstiden lidt.

    SvarSlet
  34. Nøj, der er mange fine tryk at vælge imellem, så jeg er helt klart med :-)

    SvarSlet
  35. Så fine print!! Smider et lod i puljen..
    Julie

    SvarSlet
  36. Uh hvor er de flotte, jeg er med og krydser fingre :D

    SvarSlet
  37. Skønne skønne print! Jeg krydser fingre!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  38. hun er så dygtig... jeg har store planer om en dag at fylde hele huset - når der en dag er penge til det

    SvarSlet
  39. SÅ fint! Det gad jeg godt ha hængende i min stue. Kh. Lise.

    SvarSlet
  40. WOW nogle fine ting der er på højkant her, jeg vil gerne være med i lodtrækningen :)

    SvarSlet
  41. Så fine er de, jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  42. Jeg er ret vild med Pinoccio 1:-))
    Kh. Anne

    SvarSlet
  43. Jeg må vist også være med her. Er VILD med de flotte print!

    SvarSlet
  44. Smukke print! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  45. Hvis jeg vinder bliver det ballerina 1 jeg vælger:)

    Maj-Britt

    SvarSlet
  46. Jeg krydser fingre, det' da helt sikkert! :)

    SvarSlet
  47. Rigtig fede print. Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  48. Hej

    Elsker hendes prints.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  49. De er så smukke, har sukket over dem længe!

    SvarSlet
  50. Jammen de er så flotte og ville helt sikkert pynte herhjemme hos mig. Jeg er med ;O)

    frkjensen@hotmail.dk

    Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  51. Så fine, lige hvad min væg mangler,

    SvarSlet
  52. De er så fede - krydser alt for at vinde..

    SvarSlet
  53. Helt sikkert med...kan ikke helt bestemme mig for hvilken en der er pænest...påfuglen, fuglen eller lille my...eller måske giraffen...hmm.

    SvarSlet
  54. Nøj... er helt vild med påfuglen, frøen, søløven, og... Smukt!
    Glædelig jul :)

    SvarSlet
  55. Kunne være meget lækkert med lidt friskt og samtidig enkelt til at forny væggene.
    Mvh. sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Vildt fede billeder!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Uhh de er fine! Er vild med duen især :-) Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  58. Vi har klart plads til en meget fin bille.

    SvarSlet
  59. Jeg har allerede en stjerne og en påfugl, men vil rigtig gerne føje en flamingo til samlingen :-)

    SvarSlet
  60. Det ville jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  61. Det er så fine nogle billeder :)
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Hendes tryk er helt sikkert mellem mine juleønsker! Er stødt på hende på pinterest og er helt vild med hendes tryk.

    SvarSlet
  63. Jeg er med, kunne være skønt med lidt grafisk til vores vægge :-)

    SvarSlet
  64. Ej hvor er de FEDE.... er især tosset med "lille My" - den må godt komme hjem og hænge på min lille My´s værelse :) (eller i stuen)
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  65. Elsker hendes version af Pinochio! Gerne A3 ;)

    SvarSlet
  66. Hun laver sådan nogle fine prints. En af dem vil jeg meget gerne vinde.

    SvarSlet
  67. Åh jeg vil VILDT gerne vinde et print :)

    SvarSlet
  68. Hun laver bare sådan nogle fine print, jeg er forelsket i dem alle sammen, Krydser fingre for at der snart kan komme en op og hænge her hjemme hos mig:) Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  69. Flamingoen i neon er mit ønske..... hvis ....

    Sine/seg@c.dk

    SvarSlet
  70. Påfuglen i A4 str. må meget gerne bo hjemme hos mig :)

    SvarSlet
  71. Wow. Vil vildt gerne vinde et af disse prints. De er alt for fine.
    Mvh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Wow, hvor er de flotte!!!!!!
    Vh. Line

    SvarSlet
  73. Du tryller de fineste ting frem Anne :)

    SvarSlet
  74. Super enkle og fede! Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  75. Nam nam... Jeg er med.
    Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  76. Ja da - det vil jeg gerne vinde! Så lækre! :)

    SvarSlet
  77. Havde ikke nok penge med på julemarked for et par weekender siden, hvor hun havde stand, og ærgrer mig stadig over jeg ikke har af hendes smukke prints på væggen! Krydser fingre!
    Camilla D.

    SvarSlet
  78. Jeg synes Flamingo 1 er RIGTIG skøn.
    Glædelig jul til alle

    SvarSlet
  79. En turkis påfugl må gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  80. En pink flamingo skal man ikke kimse af! :D

    SvarSlet
  81. Uha, hvor er de skønne. Jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  82. Det vil jeg rigtig gerne vinde :) Sådan en pink flamingo, er godt nok flot.

    SvarSlet
  83. Så enkelt men med stor effekt - de er rigtig lækre hendes motiver.

    SvarSlet
  84. Så smukke. Krydser finger ; )

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  86. Jeg vil rigtig gerne eje ballerina 1, så håber jeg er heldig ;)

    gulstorff1983@gmail.com denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  87. Uh hendes print har længe stået på min ønskeseddel! Kh Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  88. Fine prints. Jeg synes, hendes giraf er noget så flot.

    SvarSlet
  89. Hvis jeg vinder er søløven min favorit.
    Vh. Ane ane_glad@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Sikke nogle fine print! Flamingoen ville passe perfekt ind over mit sengebord :)
    Mvh Emilie / emaarbjerg@hotmail.com

    SvarSlet
  91. Skønne skønne prints-svært at vælge en favorit, men et bud kan være påfuglen.
    Mvh. Pia (pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  92. Å! Jeg kommer sent inn på julekalenderen din pga. Eksamen, men glad jeg dukket opp nå :) fine Print! Hilsen Hildegunn

    SvarSlet
  93. Det er godt nok svært at vælge, men 'Lille My' eller 'Hejre* må være mine favoritter - og hvor ville de pynte på de hvide vægge i vores nye stue...
    (anne-mdr@hotmail.com)

    SvarSlet
  94. Uh de er SÅ fine. Krydser fingre fordet er mig, der er den heldige:)

    SvarSlet
  95. Hvor er de smukke - allesammen! Men får jeg muligheden for at vælge et, så må den smukke påfugl i sort print meget gerne bo herhjemme hos os.
    Tak for en skøn julekalender - det er meget fine ting, der gemmer sig bag lågerne.
    God søndag.
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  96. Nøj, hvor er de fine. Min ene stuevæg har stået gabende tom i jeg ved ikke hvor lang tid, men nu ved jeg da, hvad der kunne hænge der - påfuglen er virkelig flot!
    (sette_ras@yahoo.com)

    SvarSlet
  97. Skønne sager! Jeg er med.

    SvarSlet
  98. Skønne prints til væggen er altid velkomne. Jeg håber at jeg bliver den heldige, som skal vælge et af hendes prints...

    SvarSlet
  99. Ååårrrrhh så lækkert, skriv mig på!:0)
    Mvh Camilla

    SvarSlet
  100. Uhhh - jeg når det!!
    (I går nåede jeg det ikke)
    Med tak...

    SvarSlet
  101. Meget dekorative :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  102. De er bare SÅ fine!! Jeg vil rigtig gerne være med!

    SvarSlet
  103. Jeg er med, de er så flotte! :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  104. I love the peacock and flamingo 1!!

    SvarSlet
  105. Elsker Camilla Marias tryk - kunne rigtigt godt bruge en guld-på sort ballerina til at holde min guld-påfugl med selskab.

    SvarSlet
  106. Ih, hvor er de smukke! Sådan en pink eller orange flamingo eller påfugl ville lyse op i min stue i den kolde tid!

    SvarSlet
  107. De er simpelthen SÅ fine; vil jeg meget gerne eje :)

    SvarSlet
  108. det vil jeg da rigtig gerne have hængende her på væggen :)

    SvarSlet
  109. De er virkelig flotte! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  110. De er så fine, jeg er også med!

    SvarSlet
  111. Jeg er allerede den heldige indehaver af to af hendes lækre billeder, samt en pose... Men mine vægge kan sagtens tåle flere... Jeg er vild med dem alle, men kan specielt godt lide den turkise farve :) håber jeg vinder jaaaaahhhh! Hilsen Stine Sigrid

    SvarSlet
  112. Hendes print er virkelig fine, men jeg har bare ikke fået købt nogen (endnu), så jeg håber på at være heldig. :)

    SvarSlet
  113. jeg ELSKER det print - og har ikke selv fået erhvervet mig et endnu - så jeg håber på lidt juleheld:)

    SvarSlet
  114. Muleposen var ellers ret fin, men et print kunne gøre en god gave til min lille nevø måske:)

    SvarSlet
  115. ihh de er fine. Ønsker mig en neon pink ballerina <3 Cirkusmy@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Der er SÅ flotte alle sammen! Jeg har selv påfuglen i sort, og ville ELSKE at vinde den fine blå due hun også har:-)

    SvarSlet
  117. Hvor fint! Jeg er meget gerne med!

    Tildehouborg@hotmail.com

    SvarSlet
  118. Jeg vil meget gerne være med, og du er mer end velkommen til at deltage i min julegiveaway også:-)

    mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  119. Uhh, kan lige nå det;-)

    cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  120. Jeg kan vist også lige nå det:)

    SvarSlet
  121. når det i sidste sekund. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  122. Wow, elsker hendes prints. Især også vild med flamingoen.
    Og den fine ballerina på shoppen - såå fint altså.
    Ønsker mig virkelig denne præmie!

    /Linn

    SvarSlet