7. december 2012

Pakkekalender #7: Møgelgaard Design - AFSLUTTET




Låge nr. 7 gemmer på den fineste stjerne med graveringer. Stjernen er laserskåret i radient akryl, som bryder lyset, og som giver stjernen forskellige blå og pink farver, når den drejer rundt. Derfor er den også ekstra smuk, når den hænger i et vindue, hvor den rigtig kan fange lyset. Det er Tanja Møgelgaard, der står bag stjernen og en lang række andet julepynt i akryl, men hun designer også smykker og det her finurlige smykkehus udformet som rundetårn:) Stjernen er ca. 14x14 cm., men den fås også i en mindre udgave og i en endnu større!

Skal stjernen komme hjem til én af jer og pynte, så skriv en kommentar:) Jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19.

93 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne deltage! De er virkelig fine :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skynder mig også at deltage :) og krydser fingrer!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  3. den skal da hjem til mig...i køkkenvinduet hænger de stjerner i lavede sidste år, så det ville bestemt pynte med endnu en acryl stjerne.

    KH Mia

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk! Den vil pynte i mit vindue :o)
    Juleknus Berit
    filippasmom@gmail.com

    SvarSlet
  5. Wauw. Er vild med dem. Og har fundet et par julegaveønsker via linket. Tak for det. ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den smuk. Ville gerne have den hjemme i mit vindue.

    SvarSlet
  7. Jeg er med igen. Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Uh, den må rigtig gerne komme hjem til mig! Jeg er vild med julepynt i akryl (: (:

    SvarSlet
  9. Hvor er den smuk, sådan som den bryder lyset..

    Nielsdottir @gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg elsker den måde lyset reflekteres på.

    SvarSlet
  11. Håber jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  12. Den må da frygtelig gerne hænge i mit vindue!

    SvarSlet
  13. Uh den må da meget gerne hænge hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  14. de må meget gerne komme hjem til min troldegren

    SvarSlet
  15. Jaaahhh, den er supersmuk, den må gerne pynte her!

    SvarSlet
  16. Jeg har en lille en af slagsen, så det ville være s fint med den du udlover. Håber jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  17. Jaaa, den må meget gerne komme herhjem og hænge :-)

    SvarSlet
  18. Wow hvor er den fin! Jeg vil rigtig gerne deltage!! :)

    SvarSlet
  19. Jeg er med :-)

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  20. Os mig. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. I'm in! Hvor er den fin...

    SvarSlet
  22. Meget gerne tak! Syntes den er så fin.

    SvarSlet
  23. Har lige vinduet til dem. De er flotte!

    SvarSlet
  24. Åhh ja, be-be ... kom hjem til mig :)

    SvarSlet
  25. Åh hvor er den fin:-) krydser fingre.. God fredag kh. Mette

    SvarSlet
  26. Ej, hvor er den dog pæn :-) Den må meget gerne hænge i mit vindue :-)

    SvarSlet
  27. Hvir er den fin. Den må gerne hænge i mit vindue...

    SvarSlet
  28. Mm jeg elsker akryl og ku godt tænke mig den her til samlingen. :-)

    SvarSlet
  29. Uha ja for søren - den må godt flytte ind hos mig
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  30. Wauw det er fint...
    Hilsen Camilla
    miqilla@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Den må gerne glimte på mit juletræ:-)

    SvarSlet
  32. Nææ, hvor er den fin :-)

    SvarSlet
  33. Smukke farver - den må gerne bo i mit vindue :-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  34. Den er fin :) Den må meget gerne komme her hjem til os :)

    SvarSlet
  35. Vil rigtig gerne vinde denne fantastisk flotte stjerne :-)

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  36. Hvor er de helt utroligt skønne... Jeg håber virkelig at jeg kan få en herhjem til at pynte op i huset...

    SvarSlet
  37. Wow den er fin! Har lige det perfekte sted at hænge den... krydser fingre :-)

    SvarSlet
  38. Meget smuk stjerne, den må sørme da gerne hænge i mit vindue. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Nøj, hvor er den flot! :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  40. Hvor er de bare lige mig :0)
    Kunne man bare være så heldig at vinde....
    Glædelig jul / Jette (pilevej@gmail.com)

    SvarSlet
  41. Uhh, den ville passe perfekt her!
    Julie

    SvarSlet
  42. Ih hvor er den fin. Den ville pynte flot i vores vindue.

    SvarSlet
  43. Novra hvor er den bare flot! Den vil jeg elske at hænge i et vindue og beundre fra tid til anden. :)

    SvarSlet
  44. Så fin, så fin!
    Camilla D.

    SvarSlet
  45. Den er så fin, jeg vil ønske at den kunne blive min, den vil nemmelig passe perfekt herhjemme

    SvarSlet
  46. Den må meget gerne komme hjem til mig og pynte :)

    SvarSlet
  47. Jeg er med.

    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  48. Den er fin og ville passe perfekt i et af vores vinduer:)

    SvarSlet
  49. Den er fin og ville passe perfekt i et af vores vinduer:)

    SvarSlet
  50. Åh lad den komme hjem til mig ;)

    SvarSlet
  51. Wow den er virkelig smuk! Jeg MÅ eje den!!
    Hilsen Charlotte (charlotte.sorensen@live.dk)

    SvarSlet
  52. Den skal da helt sikkert hjem til mig ;-)

    SvarSlet
  53. ih hvor er den fin Anne, den gad jeg godt vinde:-)

    SvarSlet
  54. · { den er så fin og ville passe godt på designkontoret } ·

    SvarSlet
  55. Hvor er den fin, den vil se super flot ud i min stue :-)

    SvarSlet
  56. Må meget gerne bo hos mig! Dejlig lørdag til dig - kh Karen Marie

    SvarSlet
  57. Jeg vil også være med, den er fin :-)

    SvarSlet
  58. Simpelthen flot. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  59. Den hører helt helt sikkert til i min julepynts-samling!

    SvarSlet
  60. Smukke stjerner! de måtte gerne bo her hos mig :)

    SvarSlet
  61. Hvor er den fantastisk

    SvarSlet
  62. Jeg står og mangler lige præcis DEN til vinduet i min hoveddør. Hvor vil den være fin der ;-)

    SvarSlet
  63. Jeg har netop købt nogle af Tanjas stjerner i sidste weekend på Roskilde Julemarked og de er ih så smukke. Ville bestemt ikke blive ked af, at føje en mere til samlingen.

    SvarSlet
  64. Jeg er da med i kampen om den fine stjerne:)

    SvarSlet
  65. Jeg har lige vinduet til den ;-)

    SvarSlet
  66. Åh hvor ville den pynte på mit noget bare juletræ...!
    anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Wauw - den må jeg vinde : ) Den er super flot!
    : )

    SvarSlet
  68. Uh den må også gerne flytte hjem til mig..:)
    Krydser fingre..
    Kh Anne

    SvarSlet
  69. Ja, den må gerne komme hjem til mig:)

    SvarSlet
  70. Melder mig lige her på falderebet!

    SvarSlet
  71. Hej

    Sådan en vil jeg gerne vinde.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  72. Den er da bare så smuk! og den må meget gerne blive min :-)

    SvarSlet
  73. Hvor er den smuk!

    Hilsen
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet