6. dec. 2012

Pakkekalender #6: SchönWerk - AFSLUTTET




SchönWerk er én af mine absolut yndlingsbutikker, og det er dem, der står for dagens gave. Bag SchönWerk står Anne-Mette og Diana, som på fineste vis formår at designe smykker og tilbehør, man har svært ved at gå forbi... Jeg har selv flere af deres ting (som I kan se på sidste billede), og jeg er ret vild med den måde, de kombinerer forskellige materialer på - som fx sølv og læder i deres ørestikkere.
En af jer heldige læsere kan vinde et hårspænde i flettet skind. Jeg har selv et i gråt, men vinderen kan selv vælge blandt de farver, de har:)

Vil du være med, så skriv en kommentar. Jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19:)

101 kommentarer:

  1. Jeg vil vild gerne vinde spændet, så jeg kan holde styr på de lange lokker. Det er vild fedt...

    SvarSlet
  2. Dem kendte jeg ikke i forvejen, men smukt ser det ud.

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  4. Hvem kunne ikke bruge et lækkert hårspænde!! jeg er med :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker gave - jeg deltager gerne.

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er det fine ting :) Jeg kaster et lod i puljen!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Super lækkert mærke som jeg ikke kendte, hårspændet ville være en fin ting at starte samlingen på :-)

    maja_nyholm1@hotmail.com

    SvarSlet
  8. WOW nogle flotte smykker. Dem ville jeg være rigtig glad for at vinde :-)

    SvarSlet
  9. Kunne være dejligt at blive opgraderet på den front ;-)

    SvarSlet
  10. Ih hvor er det fint Anne, jeg vil meget gerne være med:-)

    SvarSlet
  11. Ja ja ja...hvordan kan du spørge....jeg vil HELT VILDT gerne være med ;O) Betina

    SvarSlet
  12. Kender ikke stedet i forvejen - men det skal da undersøges.. Jeg er med igen.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  13. Hvor er det fint. Vil jeg rigtig gerne vinde...

    SvarSlet
  14. Smuk spænde, jeg er med,
    Mvh. Pia(pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Hvor er det bare fint mltorjusen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Næh hvor fint! Jeg er med igen...
    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  17. Fin gave. Kh Anne (anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Lækre præmier! Jeg er med!

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  19. Et ukendt mærke for mig, men godt ser det ud, jeg er med :)

    SvarSlet
  20. Det ville passe perfekt til mit lange hår:)

    Maj-Britt

    SvarSlet
  21. Jeg vil meget gerne være med!
    Bruger den slags spænder næsten hver eneste dag, og den der er da særlig fin.
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  22. Sikke en fin gave. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  23. Åh sikke nogle smukke ting :)

    SvarSlet
  24. Hvor ser det bare lækkert ud!

    SvarSlet
  25. Fin præmie. Jeg er helt sikkert med :-)

    SvarSlet
  26. Jeg er også med :)
    Mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  27. Åh jeg vil vildt gerne være med :)

    SvarSlet
  28. Rigtig fint. Jeg er med da.
    Henriette hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Det er sådan et lækkert spænde, og så er det stort nok til at holde alt håret - perfekt!

    SvarSlet
  30. Superfint spænde, jeg er med....får aldrig sat andet end en kedelig elastik i håret...
    Kh Mia

    SvarSlet
  31. SchönWerk laver fantastiske smykker. Håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  32. lækkert spænde - jeg er klart med.

    SvarSlet
  33. Smider fluks et lod i puljen :)

    SvarSlet
  34. Ja tak!!
    Håber igen at jeg vinder her hos dig!!
    For god karma linker jeg fra sidebar her til!!

    SvarSlet
  35. Jeg kaster mig ind i kampen, så mange fine ting du har i din julekalender Anne.

    Mvh Christine M-P

    SvarSlet
  36. Mit hår er ved at være langt igen, så det kunne da godt bruge lidt nyt pynt :)

    SvarSlet
  37. Jo tak, nu er håret jo ved at have lidt længde igen :)

    SvarSlet
  38. Rigtig flot spænde! :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  39. Fint, fint spænde. Jeg er med igen.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Orv hvor det fint, det vil jeg gerne vinde! :-)
    Glædelig jul!
    annelnygaard@gmail.com

    SvarSlet
  41. Flot spænde! Det ville helt sikkert pryde mine lokker.
    Kh Lisa

    SvarSlet
  42. Jeg vil gerne deltage. :)

    SvarSlet
  43. Det ønsker jeg mig helt vildt meget at vinde! :-)

    SvarSlet
  44. Uha uha, hvor lækkert. Jeg er gerne med :)

    SvarSlet
  45. Jeg ELSKER også Schønwerk - har tidligere skrevet om dem på bloggen. Gude lækre sager - må gerne ende hos mig, så alt er krydset :-)

    SvarSlet
  46. Ohh ja her må jeg være med, meget smukke ting! Tror jeg må kigge nærmere på de damer :)

    SvarSlet
  47. Nej, hvor lækkert. Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  48. Flotte smykker - jeg vil gerne deltage :-)

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  49. Super lækkert hårspænde, her krydses virkelig fingre :-)
    Vh. Bettina (begaan(at)gmail.com)

    SvarSlet
  50. Meget fint spænde...lige i øjet design...lækkert;-)
    Mvh. Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Lækre sager jeg gerne vil stifte nærmere bekendskab med.:)

    SvarSlet
  52. Hvor er det bare vildt fint. Jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  53. Jeg er gerne med :-)
    Kh Marianne (mariannething@gmail.com)

    SvarSlet
  54. Hvis jeg vinder får min veninde det :)

    SvarSlet
  55. Ih det vil jeg gerne vinde. Skøn kombinationen af materialer.
    Vh. Helene (byhelene@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. GOSH, de har mange skønne ting, kendte dem slet ikke. Super lækkert hårspænde.

    SvarSlet
  57. Hold nu op for nogle lækre sager :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  58. Hvor er der bare fint, det vil jeg da sørme gerne vinde :)
    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Jeg vil meget gerne være med.
    judithlanggaard@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Det mærke kendte jeg slet ikke, men rigtig fint, så det må jeg vist se nærmere på. Kh Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. GISP nogen smukke smykker, hårspændet kan Anna med sikkerhed sagtens bruge :)
    Jeg er med igen!

    SvarSlet
  62. Skønne smykker, jeg er med :)

    SvarSlet
  63. mit lange hår er helt elektrisk efter det hårspænde ^-^

    SvarSlet
  64. HOld nu fest det er fine ting det der.
    Ville vildt gerne vinde et lækkert spænde der forhåbentlig kunne holde lidt styr på de lange lokker.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  65. Fint og råt - jeg vil gerne deltage:-)

    SvarSlet
  66. ihhh lige min stil, dem vil jeg virkelig gerne vinde :)super fin blog du har :)

    SvarSlet
  67. Lækkert spænde! Må være med:-) mon de hr en webshop?!

    SvarSlet
  68. Fabulous!
    Count me in please!

    SvarSlet
  69. Så fint...Jeg smider et lod i puljen.

    SvarSlet
  70. Det er rigtig flot! Jeg vil gerne deltage :-)
    Jeg har ikke noget hår - eller, det er meget kort - så jeg ville give hårspændet væk i en julegave! Smykkerne ku' jeg blive nødt til at beholde... ;-) De er smukke!!

    SvarSlet
  71. Virkelig fine præmier, I'm in!
    /Linn

    SvarSlet
  72. Super flot. Vilgerne vinde :-)

    SvarSlet
  73. Uh, jeg er også helt vild med den butik, men har desværre ikke noget derfra (endnu)
    Lisedupont @ hotmail.com

    SvarSlet
  74. Dette skønne hårspænde vil være dejligt at modtage.:-)

    SvarSlet
  75. Det vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  76. Nuj det ser lækkert ud, det ville ikke være dårligt at vinde lidt lækkert.

    SvarSlet
  77. Passer da lige til mit lange hår:-)
    Pernille_pallisgaard@yahoo.com

    SvarSlet
  78. Virkelig flotte ting!! :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Mit lange hår trænger til netop sådan et smukt spænde:)

    SvarSlet
  80. Hvor er det fint - jeg er med :-)

    SvarSlet
  81. Kom hjem til mig, fine hårspænde! :-)

    SvarSlet
  82. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  83. Uh det er så fint. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  84. I'm in! diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Ej det ville jeg elske at vinde - sikke lækre ting de laver..:) Kh Anne

    SvarSlet
  86. Jeg vil gerne vøre med :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  87. gad vide om jeg når det ;)
    er da totalt vild med det fede spænde:-)
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet