5. dec. 2012

Pakkekalender #5: The Green Factory - AFSLUTTET



Bag 5. låge i pakkekalenderen gemmer der sig noget godt til alle os, der har vintertørre hænder. Jeg er selv storforbruger af håndcreme i vinterhalvåret og er evigt på jagt efter gode håndcremer, så mine fingre ikke føles, som om, de er ved at tørre helt væk...
I dag er det The Green Factory, der står bag pakken, og de har et kæmpe udvalg af alskens økologiske lækkerier til ansigt, hår og krop, så deres shop er helt klart et besøg værd, hvis I ikke allerede kender den:) The Green Factory har været så søde at sponsorere en lækker, økologisk håndcreme fra Balance Me. Og den er go'!

Trænger dine hænder også til lidt ekstra omsorg, så skriv en kommentar, og jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19.

138 kommentarer:

  1. Ja, de trænger til kærlig pleje de hænder - jeg vil meget gerne være med i konkurrencen.
    Hep-hep.

    KH Maria

    SvarSlet
  2. Jeg trænger i den grad til ny forsyning på håndcreme-kontoen - kong vinter gør mine hænder helt tørre:(

    SvarSlet
  3. Øj det er mig. Jeg smører og smører og smører, men de er stadig tørre mine hænder. Hjælp!

    SvarSlet
  4. Læks - mine trænger.. Jeg er så dårlig til at finde gode cremer

    SvarSlet
  5. Åh mine vintertørre hænder kunne så godt bruge lidt kærlig pleje.
    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Nøj hvor lækkert, sådan en kunne jeg godt bruge ;)

    SvarSlet
  7. Det er den bedste håndcreme jeg nogensiden har brugt!

    Så jeg håber jeg er heldig;)

    SvarSlet
  8. Øj, jeg kunne godt bruge lidt nyt til de tørre poter.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Det gør de, hænderne. Noget så vintertørre er de:-(
    Så det kunne være så lækkert med lidt kærlig behandling.

    SvarSlet
  10. Kunne godt bruge en god creme, til mine vinter tørre hænder :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg føler mig som mormor når jeg bruger håndcreme, men jeg får mormor-hænder hvis jeg ikke gør, så hit me :-)

    SvarSlet
  12. Krydser mine tørre fingre!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  13. Uha ja, mine vinter-sprukne hænder trænger til kærlig pleje, så jeg er med :-)

    SvarSlet
  14. Åh ja tak.
    Mine hænder skriger af smerte.

    SvarSlet
  15. Bare jeg vinder. Mvh Jannie Rasmussen (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. De trænger i den grad til omsorg, -krydser fingre for jeg vinder :-)
    tipi@ofir.dk

    SvarSlet
  17. Kæreste Anne, Nu har Blogger drillet mig i flere uger, og jeg har derfor slet ikke fulgt med rundt omkring. Her til aften virker det endelig, og så ser jeg du har kastet om dig med lækkerier!

    Jeg skynder mig at hoppe med på denne lækre giveaway.

    Smil til dig, Mia

    SvarSlet
  18. Lidt omsorg til hænderne er altid skønt. :)

    SvarSlet
  19. Jeg er også en af dem med de tørre hænder, så ja tak :)

    Nielsdottir @ gmail.com

    SvarSlet
  20. Eeeeelsker det mærke!
    Jeg er med;)

    SvarSlet
  21. Jatak! Jeg har også altid knastørre hænder :-)

    SvarSlet
  22. Ja det vil falde på et tørt sted. Tøhø:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  23. Mine hænder trænger virkelig til lidt kærlig omsorg, så jeg er med:-)

    SvarSlet
  24. JA...de trænger i høj grad;-)
    Mvh. Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Mine hænder trænger også!

    :-)

    Kh

    SvarSlet
  26. Jeg har såååå tørre hænder, og hverken vinterkulden eller mit arbejde med mange håndvaske hjælper på det. Jeg har endnu ikke fundet den perfekte håndcreme trods års søgen. Jeg vil elske at prøve den her

    SvarSlet
  27. Sådan en omgang kunne mine hænder godt trænge til

    SvarSlet
  28. Sådan en vil mine hænder elske :)

    SvarSlet
  29. Mine hænder ser ældre ud end de er, specielt i denne kulde, så kom endelig til mig!

    SvarSlet
  30. Mine sprukne vinterhænder kunne godt bruge noget nødhjælp.

    SvarSlet
  31. Åh, den kunne jeg godt bruge :-D

    SvarSlet
  32. Mine hænder trænger helt klar til omsorg. Via mit job som sygeplejerske vasker jeg hænder og spritter rigtig, mange gange dagligt. Det kan mærkes...

    SvarSlet
  33. Jeg elsker Balance me, det er det bedste mærke!

    SvarSlet
  34. Tilslutter mig de andre tør-hændede kwinder og håber på at vinde ;-)

    SvarSlet
  35. Mine vuggestue-pædagog-hænder trænger i den grad til ekstra omsorg.

    SvarSlet
  36. Mine hænder sulter efter pleje :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  37. Lækkert! Jeg er med.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  38. Har endnu ikke fundet den perfekte håndcreme, så Balance Me må gerne være række forsøg i en lang række af cremer...

    SvarSlet
  39. Lige noget for mig og mine hænder!

    SvarSlet
  40. Der står allerede flere produkter fra The Green Factory på min ønskeseddel i år...så vil meget gerne vinde disse til mine vinterplagede hænder.

    SvarSlet
  41. Dejligt.
    Jeg er gerne med
    /Linn

    SvarSlet
  42. Nøj, det kunne jeg godt bruge. Mine hænder lider virkelig i vinterkulden!!

    SvarSlet
  43. Den creme har jeg længe drømt om at prøve. KH Mette (mette (a) mekato.dk)

    SvarSlet
  44. Lige hvad mine tørre hænder trænger til!!

    SvarSlet
  45. Her hos os er det min datter på næsten 10, der suger al håndcreme inden for rækkevidde.
    Mvh Louise Huss
    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  46. mine hænder skriger på fugt og pleje

    SvarSlet
  47. Kender ikke mærket, men er vild med indpakning... og så er mine hænder også altid på jagt efter fugt og pleje :-)

    SvarSlet
  48. Mine hænder er også ekstrem tørre i vinterhalvåret. Så jeg vil elske at vinde den lækre håndcreme :-)

    SvarSlet
  49. Åh, hvor ville mine - og ungernes hænder, sætte pris på en lige-ved-hånden-creme i stedet for den store pumpe vi pt. har på badeværelset!

    SvarSlet
  50. Uha det kunne være tiltrængt at vinde den :-)

    SvarSlet
  51. Den ville mine hænder elske at vinde....signefd@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Ja det var lige noget for mig. Viggo har nemlig haft fat i min gode håndcreme og nu kan jeg ikke finde den - den bandit:-)
    Hilsen Mia (rosing@live.dk)

    SvarSlet
  53. Kære Anne.
    jeg vil meget gerne vinde din creme til mine tørre kanter, for jeg er så træt af at sprække og slå revner.

    Vh Lises tørre hænder

    gloevermose84@gmail.com

    SvarSlet
  54. Uhh... den ville jeg gerne forkæle mine hænder med =)

    SvarSlet
  55. Mine knastørre barselshænder trænger så afgjort.

    SvarSlet
  56. Det er bestemt en give away som jeg kan bruge - har finger som slår revner med negle og i hudfolder, så krydser så meget fingre for at jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  57. Er stadig på jagt efter den bedste håndcreme...Vil elske at prøve denne :-)

    SvarSlet
  58. Mine hænder trænger helt bestemt til lidt omsorg! Jeg krydser hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  59. Åh det kunne minde hænder godt bruge! Håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  60. Seriously soothing - det lyder godt!

    SvarSlet
  61. Jeg krydser alt hvad jeg kan - denne vil jeg virkelig gerne vinde :)
    Julehilsner Helle Dreier
    helledreier(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  62. Sikke en lækker gave! :)
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Mine ru hænder trænger til en god creme.
    Katrine - kabildgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg er med igen!
    Julie

    SvarSlet
  65. Mine hænder er altid vinter tørre, kunne da være dejligt, at vinde sådan en (pxfjol@yahoo.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også et lod til mig. Skøn gave.
      Kh Heidi

      Slet
  66. Dejlig creme.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  67. Når jeg skal forkæle mine hænder og dermed mig selv, så er balance me uden tvivl den ultimative favorit. Elsker duften så meget at jeg køre hænderne igennem håret når creamen har siddet lidt, så kan jeg fornemme den skønne duft lang tid efter jeg har brugt creamen.

    SvarSlet
  68. Jeg er helt sikkert med! Den kunne jeg godt bruge! :-)

    SvarSlet
  69. sikke en fine gave, mine hænder er fuldstændig tørre, smøre og smøre men det virker kun i 10 min

    SvarSlet
  70. Den ser ret så lækker ud :-)
    Kh Marianne (mariannething@gmail.com)

    SvarSlet
  71. Uh lækker gave! Lige hvad mine hænder skriger efter i denne tid!
    Smil Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  72. Åh, lad det være mig der er den heldige vinder... mine hænder er efterhånden runkne rosiner:-) vh Trine

    SvarSlet
  73. Yep, det vil jeg gerne vinde!!

    SvarSlet
  74. Den ene lækre pakke efter den anden!!! Jeg er med...
    Vh Trine Skov (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  75. Mine hænder har altid brug for god creme :)

    SvarSlet
  76. Jeg vil super gerne deltage. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  77. Den kunne mine tørre vinterhænder godt bruge;)

    SvarSlet
  78. Sådan en ville mine hænder have gavn af! :)

    SvarSlet
  79. Mine tørre fingerspidser ville virkelig gerne have sådan en creme...

    SvarSlet
  80. Creme til hænderne er et must, især i denne tid!

    SvarSlet
  81. Omsorg i denne kolde tid er lige hvad jeg træner til :)

    SvarSlet
  82. mine hænder er så tørre...

    SvarSlet
  83. Mine hænder hader butiksjob og vinter.

    SvarSlet
  84. Ja tak til ekstra omsorg til mine hænder! :) Den er så super lækker, den creme.
    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Mine sprunkne knoer sukker....
    I´m in :)

    SvarSlet
  86. Med den kolde vinter det er blevet, så kunne jeg godt bruge en ekstra håndcreme :-)

    SvarSlet
  87. Mine hænder kunne godt bruge noget dejlig creme

    SvarSlet
  88. Det er nogen fine gaver du har i din pakkekalender! Jeg har lige sagt til min mand at det er som om mine hænder er dobbelt så gamle som resten af mig for tiden, med andre ord en håndcreme er nok vejen frem :) tildekresta@gmail.com

    SvarSlet
  89. Uha, ja. Mine hænder trænger også til en kærlig omfavnelse i denne kolde tid :-)
    Mvh. Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  90. Lækker julekalendergave; den kunne jeg (og mine hænder) godt tænke mig :)

    SvarSlet
  91. Can I join in from the UK??
    My hands always need a little extra care!

    SvarSlet
  92. Jeg prøver igen og ser, om heldet er med mig i dag? :o)
    Mvh. Kit / kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  93. Sikke en god pakke! Den creme har jeg ikke prøvet før, og jeg har ellers prøvet alverdens cremer til mine tørre hænder. Måske har jeg heldet med mig. Kh Lise (lisehinke@gmail.com)

    SvarSlet
  94. Helt bestemt. Jeg er med:)

    SvarSlet
  95. Uh, som nybagt øko-dulle og ejer af et par vintertørre lapper, er dette jo den perfekte tidlige julegave til mig selv - jeg er SÅ meget med :)

    SvarSlet
  96. Årh det ser dejligt ud :)

    SvarSlet
  97. Iiiiih lidt forkælelse til de tørre poter ville ikke være dårligt. Her er hele familien hårdt ramt af det kolde vejr, så præmien ville falde på et tørt sted, hvis du forstår sådan en lille en ;o)

    SvarSlet
  98. Dén kunne jeg godt tænke mig at vinde :)

    SvarSlet
  99. Hvor lækkert... jeg kender den ikke, men vil VILDT gerne prøve.
    Mange hilsner fra Susan

    SvarSlet
  100. Mine hænder er super tørre :-)

    SvarSlet
  101. Har hørt så godt om den håndcreme! Håber, jeg er heldig:-)
    Anne-Louise
    karstoft.annelouise@gmail.com

    SvarSlet
  102. Det kunne mine hænder godt bruge;-)

    cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  103. Ser lækkert ud!

    lisedupont @ hotmail.com

    SvarSlet
  104. det vil jeg vildt gerne vinde :) Det er meget hyggeligt med pakkekalender med så gode gaver, godt stykke arbejde Anne :)

    SvarSlet
  105. Endnu en fin gave!!
    Jeg deltager - med venlig vanlig tak og glæde!

    SvarSlet
  106. Lækker gave, jeg vil gerne deltage:-)

    SvarSlet
  107. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  108. Mine hænder tørster efter håndcreme her i kulden :)
    Mvh Minka
    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  109. Min kolde (og tørre ) hænder kunne virkelig godt bruge lidt lækker pleje! :)

    SvarSlet
  110. Fin giveaway!
    Email: josefustaaa@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Den kunne mine hænder godt bruge:)

    SvarSlet
  112. Nørj, det ville være dejligt med en lækker håndcreme, jeg er med:-)
    hilsen Karen
    Kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  113. Åh ja den ville mine hænder blive meget glad for, er jeg sikker på

    SvarSlet
  114. Iha, mine hænder trænger altid til lækker håndcreme. Jeg kender alt til det, du beskriver om dine egne hænder og jagten på god håndcreme. Dette mærke kender jeg ikke, men det lyder godt. :-)

    SvarSlet
  115. Præcis lige det jeg mangler til mine tørre hænder....

    SvarSlet
  116. Det gør mine hænder bestemt :-)

    SvarSlet
  117. Ih hvor lækkert. Jeg vil gerne deltage :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  118. Lige noget for mig :-)
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  119. Mina stackars händer liiider i kylan.

    SvarSlet
  120. Det er lige noget for mig!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  121. Jeg kan slet ikke komme igennem vinteren uden håndcreme, så det er jo en perfekt give away for mig :)

    SvarSlet
  122. Virkelig lækker giveaway + blog.
    Kunne godt bruges her i den kolde vinter, hvor hænderne nemt bliver tørre.
    Krydser finger :-)

    byceciliang@live.dk

    SvarSlet
  123. Ih, jeg er storforbruger af håndcreme i vinterperioden. Med 3 x poder og tørre tendenser, så lider mine hænder i den grad.

    Krydser med kryds på.

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet