4. december 2012

Pakkekalender #4: Sisterbrandt AFSLUTTET





I dag kan I vinde noget fint til væggene! Jeg har længe været glad for Sisterbrandts grafiske udtryk, og derfor hænger der også flere af deres ting på mine vægge. Bag Sisterbrandt står Sabine og hendes team af dygtige designere, der arbejder på at skabe smukke, farverige og grafiske løsninger. Og det må man sige, at de klarer ret godt:)
Hele 5 af jer har mulighed for at vinde en stak kort (7 stk.) med fine motiver. Kortet med det lille thestel er min favorit, så det er kommet i glas og ramme ved siden af kortet med de små huse, der også indgår i pakken.

Hvis I også vil pynte jeres vægge med fine kort eller har lyst til at skrive et postkort, så læg en kommentar og I er med:) Jeg trækker en vinder i morgen kl. 19.

90 kommentarer:

  1. Jeg er med:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  2. Så hyggeligt med julekalender ! Jeg er med igen.
    Kh Heidi

    SvarSlet
  3. Så fine kort, jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  4. Jaaaa jeg er helt sikkert også med! :D

    SvarSlet
  5. Lækre ting du disker op med - håber jeg snart kan bære heldig :-)
    Kh Tine

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte kort! Jeg er helt sikkert med :)

    Mvh Minka
    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg mangler VIRKELIG noget nyt til væggene, så jeg er med:-)

    SvarSlet
  8. I'm in! Flytter i et stort nyt hus med mange hvide vægge, så der skal nogle billeder op!

    SvarSlet
  9. Jeg tror jeg er heldig denne gang :-)
    Mvh Susanne
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  10. Uha, de er fine, dem vil jeg gerne vinde :-)
    cloumand@gmail.com

    SvarSlet
  11. Cool grafik! Jeg er med.

    SvarSlet
  12. Jeg er helt sikkert med! Vores vægge er stadig ret bare:)

    SvarSlet
  13. Jeg har tomme rammer hængende på mine vægge...så jep, I'm in;-)
    Mvh. Sine Løkke
    Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare fine. Jeg er især vild med det kort med husene. Jeg krydser fingre for at kortene lander her :-)

    SvarSlet
  15. Så deres hjemmeside tidligere i dag, jeg er helt sikkert med

    SvarSlet
  16. Prøver igen-igen-igen!

    SvarSlet
  17. De vil helt sikkert pynte herhjemme. Håber jeg bliver en af de heldige :-)

    SvarSlet
  18. De er så fine, dem vil jeg meget gerne vinde til vores nye (og tom-væggede) lejlighed :)
    ¨
    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  19. De er fine! Jeg er meget gerne med :-)
    Kh Marianne (mariannething@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Uha, her må jeg vist hellere være med:-) Krydser mine fingre...

    Kathrine / kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  21. Mine væge er så triste, de mangler simpelthen noget udsmykning :-)

    SvarSlet
  22. Mine vægge ville blive fine...

    SvarSlet
  23. Super fine, dem vil jeg gerne have fingre i.

    SvarSlet
  24. Uh ha da, det lyder godt :9

    SvarSlet
  25. Sådan nogle måtte godt komme her hjem og hænge.

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Hvor er de fine! Krydsede fingre fra mig. Mltorjusen@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Uhh, de er så fine, så jeg er med.
    Carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er helt sikkert med:)

    SvarSlet
  30. Dem vil jeg bare så gerne vinde. Ville ha' købt dem, men shoppen er tom!?!!
    Så krydser alt hvad jeg kan :-)

    SvarSlet
  31. I'm in. Krydser i den grav fingre!! :)

    SvarSlet
  32. Top nice - ville pynte så meget på min væg;-)

    SvarSlet
  33. Det vil jeg rigtig gerne være med til - de er rigtig fine

    SvarSlet
  34. Så fine - de må gerne hænge hos mig :-)

    SvarSlet
  35. Jeg er med. Kh. Marlene W

    SvarSlet
  36. juhuu for pakkekalender :)
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Dejlig julekalender - jeg vil gerne deltage.
    Kh Kristine

    SvarSlet
  38. Kunne godt ønske mig en kalendergave...

    SvarSlet
  39. Jeg er med:-)
    Julie

    SvarSlet
  40. Uhh det ville pynte min væg :)

    SvarSlet
  41. Jeg er ved at lave en ny billedevæg, så de må vild gerne komme hjem til mig.
    Kh Lone (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  42. Ih hvor fint! (-igen!!) jeg leger med...
    Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  43. Det vil jeg rigtig gerne! Mangler i den grad noget fint til vores vægge;)

    SvarSlet
  44. Jeg er med igen!!
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg er med igen igen :-)

    SvarSlet
  46. Jeg prøver gerne lykken igen.

    Lisa // Lille Lisas Univers // lisa.s.hansen(a)live.com

    SvarSlet
  47. Er helt pjattet med sisterbrandt! De er super dygtige og inspirerende:) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg mangler netop noget til væggene - jeg er med! mabrma (a) ruc.dk

    SvarSlet
  49. helle for at vinde. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  50. Dem vil jeg gerne pynte med herhjemme..:)

    SvarSlet
  51. Åh, det er lige sådan nogle fine postkort jeg mangler til min bare væg! Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  52. Så fede!! Sikke en skøn pakkekalender du holder her :-)!

    SvarSlet
  53. Uh de er skønne. Jeg er også med.
    Mvh. Pia (pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  54. Det er sådan nogle fine illustrationer, jeg krydser fingre!

    siaengelund@gmail.com

    SvarSlet
  55. De kort ville virkelig kunne redde mine pinligt tomme vægge. Jeg er med! :-)

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  56. Sikke nogle lækre kort. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  57. Jeg er med:)

    m-lstoffer@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Helt sikkert med - vil skrive søde hilsener til nogle jeg holder på dem. Og nok beholde et enkelt selv ; )

    SvarSlet
  59. Jeg kan altid bruge ekstra fine kort.

    SvarSlet
  60. De er fine :)
    Mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  61. Aaaj, de vil være fine hjemme på mine helt nøgne vægge der skriger på smukke billeder :-)
    mvh Heidi
    jhsedlacek@gmail.com

    SvarSlet
  62. De er bare flotte, dem vil jeg gerne vinde :)
    Tine
    tinedahlmoeller@gmail.com

    SvarSlet
  63. Uhh - de er super flotte! Mvh Anne-Mette (femthe (a) gmail.com)

    SvarSlet
  64. Så fine - jeg vil gerne være med, i håbet om en ekstra julegave!

    SvarSlet
  65. Også mig:)
    Christine.mandrup@gmail.com

    SvarSlet
  66. De er så fine, vil passe fint hjemme hos mig :o)

    SvarSlet
  67. Jeg er klart med:-) De ville gøre sig godt over min indtil nu bare væg over min teakkommode

    SvarSlet
  68. Jeg er med :0)
    Hilsen kit
    (kitmalene@gmail.com)

    SvarSlet
  69. Jeg vil også meget gerne være med :-)

    SvarSlet
  70. Totalt yndlings give away :) Og så med hele fem vindere - I LIKE ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  71. Vil genre deltage.

    Mvh
    Sine

    SvarSlet
  72. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Hvor er de fine, jeg er med :-)

    SvarSlet
  74. Så er det lige på et hængende hår, at jeg kan nå at være med...hvor er det fine billeder/postkort. Jeg vil så gerne vinde ;O) Mange hilsner Betina

    SvarSlet