3. dec. 2012

Pakkekalender #3: Karen Marie Dehn og Anne Nowak AFSLUTTET





Der skal selvfølgelig også være kreative "gør det selv-pakker" i min pakkekalender. Og bag låge nr. 3 gemmer der sig et broderikit af Karen Marie Dehn og Anne Nowak. Anne har lavet det lækre print på stofposen, og Karen Marie har sammensat et broderikit, så man kan gøre sin stofpose personlig. Jeg er allerede i fuld gang med min, og det er rigtig hyggeligt!

Hvis I vil vinde det fine broderikit, så skriv en kommentar, og jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19.

85 kommentarer:

  1. Ej, det vil jeg da vildt gerne vinde det net.

    SvarSlet
  2. Det gad jeg vildt godt at vinde:-)

    SvarSlet
  3. Det ville jeg blive glad for:-)

    SvarSlet
  4. Jeg er også med på denne runde :-).

    SvarSlet
  5. Mit hullede net synger på sine sidste dage, og nu jeg alligevel ikke har fået syet et nyt, så kunne dette fine net sagtens bringe lidt glæde:)

    SvarSlet
  6. Lækkert, er med igen :-)

    SvarSlet
  7. Uha lækker kombi ;-) Krydser xxx

    SvarSlet
  8. Vildt god ide! Håber jeg er heldig.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke et skønt kit, krydser fingre for at det kan blive mit hyggeprojekt her i december:) Rikke / rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  10. Det lyder som et hyggeligt vinterprojekt :D

    SvarSlet
  11. Lækker præmie, og ser ud til at du er rigtig godt igang. Krydser fingre for et heldigt lod.

    SvarSlet
  12. Hvor fedt - jeg vil meget gerne prøve lykken!

    SvarSlet
  13. Skøn præmie! Jeg krydser fingre :)

    Mvh Minka
    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  14. Krydser alt hvad jeg kan :o)

    SvarSlet
  15. Uh det kunne være dejligt at vinde.

    SvarSlet
  16. Sådan en vil jeg meget gerne vinde:)

    SvarSlet
  17. Den vil jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  18. Jeg er med. Det passer lige til mit begyndende kreative jeg :)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  19. Jeg er også med. Det kunne være et hyggeligt projekt.
    Kh Heidi

    SvarSlet
  20. Uh, hvor lækkert. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  21. Så fin den vil jeg gerne vinde;)

    SvarSlet
  22. Jeg elsker at være kreativ, så den gave vil jeg sørme gerne vinde :)

    SvarSlet
  23. Sej kombination. Jeg er med.

    SvarSlet
  24. Vildt fint. Jeg er klart med! Hilsner fra Sanne/ sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne deltage :)

    Kh Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  26. Fed kreativ kombination. Det vil jeg gerne vinde. :)

    SvarSlet
  27. Lækkert! Det vil jeg gerne vinde:)

    SvarSlet
  28. Det vil jeg rigtig gerne prøve kræfter med!
    Så jeg er selvfølgelig med i din lille pakkeleg - som er en rigtig hyggelig ide.

    Kh. Kristina

    SvarSlet
  29. Jeg er rigtig meget med og vil meget gerne være den heldige :-)

    SvarSlet
  30. Den vil jeg vildt gerne vinde, så jeg kan kaste mig ud i broderikunsten!

    Kh Mille

    SvarSlet
  31. Åh, det er så flot - jeg er ved at brodere et juletræstæppe, men er desværre gået i stå. Dette kunne være adspredelsen, der skaber inspirationen til det videre julebroderiet.

    SvarSlet
  32. Ja Dak ! Er helt tosset med de to "damer" ;-)

    SvarSlet
  33. Så fint! Det vil jeg gerne vinde:). Og skøn blog du har. Mvh Anne (akalms@hotmail.com)

    SvarSlet
  34. Det kunne være hyggeligt, at lave den (pxfjol@yahoo.dk)

    SvarSlet
  35. Uh - det ville jeg elske at få fingerne i.

    SvarSlet
  36. Det fine broderikit vil jeg sørme gerne vinde :-)

    Kh Lizet

    SvarSlet
  37. Håber så meget at det er mig der skal igang med at brodere!!!

    SvarSlet
  38. Vil rigtig gerne deltage! :D

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  39. Uh, så kunne jeg også komme lidt mere i gang med det der broderi-noget. Det ser superfedt ud! :-)
    nielsdottir @ gmail.com

    SvarSlet
  40. Fed personlig sag. Jeg er med..

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne være med!
    randieped@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Sjovt! Og hyggeligt tilmed, jeg er med igen :D

    SvarSlet
  43. Det er meget meget fin, og jeg kan godt sy! ;-)

    mail@ellen-kirstine.dk
    http://ellen-kirstine-hansen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  44. Jeg vil super gerne være med! :)

    Kh Sarah
    sarahurgaard@live.dk

    SvarSlet
  45. Super lækkert!

    nicolinepersson@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Ej hvor er det en sjov og kreativ ide!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Dejligt, som voksen, at kunne få mulighed for måske at vinde en kalendergave. Denne her er en absolut favorit.

    SvarSlet
  48. Wow...lækker idé. Og jeg står netop og mangler et net til mine strikketøj;-)
    Mvh. Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Så fin og så kan man selv sætte sit udtryk på.
    Held til mig.
    Julehilsen Kirsten (post@kirob.dk)

    SvarSlet
  50. Så fin en gave!
    Mange hilsner
    Lone Romby (loneromby@hotmail.com)

    SvarSlet
  51. Vil gerne deltage i lodtrækningen om den fine gave.

    Mvh
    Sine/seg@c.dk

    SvarSlet
  52. Wauw :-) jeg er med igen igen

    SvarSlet
  53. Det er så fint! Må hellere prøve lykken:)
    Tak for sidst, Anne. Det var hyggeligt at se dig!

    SvarSlet
  54. Den vil jeg gerne vinde. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  55. Yay også mig, også mig! Ville være for fin lille semi-hjemmelavet julegave til en af damerne i min familie :-)

    Jeg krydser fingre!!!

    xx

    SvarSlet
  56. Virklig fint sæt. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  57. Org, det er jo en fantastisk sjov idé! Papirs-versionen var jeg selv meget begejstret for, da jeg var barn.

    Tak for en inspirerende blog.

    hilsner fra
    Anna Sophie(annaborgbjerg@hotmail.com)

    SvarSlet
  58. Maria Thestrup Schmidt04 december, 2012 14:23

    En super gave! Og lige noget for en broderinovice som mig.
    Jeg er med!

    SvarSlet
  59. Jeg er meget gerne med i lodtrækningen!

    SvarSlet
  60. Det er bare så fine farver- og lidt broderipynt gør det bare ekstra smukt :-) så jeg er med.

    SvarSlet
  61. ej hvor smart det gad jeg da godt vinde

    SvarSlet
  62. ville elske at nørkle med dette sæt!

    SvarSlet
  63. Meget sejt, den vil jeg gerne få i min pakkekalender :)

    SvarSlet
  64. Jeg vil også meget gerne vinde dette fine sæt! :)

    SvarSlet
  65. Fed idé - jeg håber det lander i min postkasse.

    SvarSlet
  66. Lige min stil - kan vist lige nå at være med :)
    KH Ditte

    SvarSlet
  67. så fint, krydser fingre :)

    SvarSlet
  68. Jeg håber, jeg er heldig.

    SvarSlet