2. december 2012

Pakkekalender #2: Nunabee AFSLUTTET





Julen er jo ofte lige med julehjerter. Og klassiske julehjerter er ikke lige mig. Det er disse opdaterede julehjerter i akryl og træ tilgengæld! Maya bag mærket Nunabee har været så sød at donere tre julehjerter, der kan pynte på grene, juletræer og hvor man ellers har lyst til at pynte op. Og så er de så tilpas ikke-julede, at de kan hænge fremme lidt længere:)

Har du lyst til at vinde de fine hjerter, så skriv en kommentar til indlægget:) Jeg trækker en vinder i morgen kl. 19.

121 kommentarer:

  1. Lige pynt for mig :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne deltage. :) De er super fine!

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Dem har jeg sukket over hver gang jeg har set dem! :-) uff de måtte meget gerne flytte ind hos mig :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  5. De er super fine, så dem vil jeg meget gerne vinde :-)

    SvarSlet
  6. Åhh de er så fine, jeg håber jeg kan være heldig i morgen på min første barselsdag - det skal vel fejres ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg er jo vild med nunabee's hjerter, så jeg er da med.
    God aften
    Kh Mia

    SvarSlet
  8. De er godtnok fine og passer også perfekt til min smag i julepynt. Jeg krydser alt hvad krydses kan

    SvarSlet
  9. Dem ønsker jeg mig :-) De vil passe godt ind herhjemme.
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  10. Jeg kan også godt lide den moderne fortolkning.:-)

    SvarSlet
  11. Såå fine! Krydsede fingre herfra

    SvarSlet
  12. Jeg kaster mig også gerne ind i kampen om de fine julehjerter.

    FruF

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare fine! Dem ville jeg gerne vinde :-)

    Kram fra Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  14. Fine hjerter. Jeg er med.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Jeg har i forvejen et par øreringe fra nunabee, og har da også hovedkuls forelsket mig i de fine hjerter. Oh, lad mig vinde :-)

    SvarSlet
  16. Ihhh - sikke en fin anden-dag her i din kalender!
    Deltager med tak! Igen.

    SvarSlet
  17. Uhh, de vil gå godt til mine ophæng fra Rølga ;-)

    cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  18. Akrylpynt er jeg også vild med:-) Kommer da så lige til at tænke på, at jeg ikke er stødt på de par stykker jeg fik sidste år-jeg må have glemt en julekasse??!!

    SvarSlet
  19. De er bare så lækre! Jeg krydser fingrene indtil i morgen :o)

    SvarSlet
  20. Vil da meget gerne vinde flere til samlingen - de er SÅ fine!
    Kh Anne

    SvarSlet
  21. Uh, de er så fine! Dem har jeg ønsket mig længe.

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine. De ville pynte i mit hjem :-)

    SvarSlet
  23. Elsker de hjerter! Og så er det vist en ny variant med klar akryl?

    SvarSlet
  24. Ih.. Stod netop og kiggede på disse ned på designernes julemarked på hc ørstedsvej, men købte dem ikke. Håber jeg er heldig.

    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Smukke er de godt nok <3 krydser fingre!
    Mette_refsgaard_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  26. De er mega fine, håber de skal hænge hos mig :)

    SvarSlet
  27. Ihh, der er godt nok mange fine give aways igang i boglade - inkl. denne, jeg krydser fingre for at den fine pynt kommer hjem til mig. :-)

    SvarSlet
  28. Er vilde med de hjerter og kan fint bruge et par mere til samlingen ; )

    SvarSlet
  29. Nøj, hvor er de fine! :D

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  30. Virkelig skøn pakkekalendergave! Håber jeg er den heldige vinder:-)

    Pernille

    SvarSlet
  31. De er så fine, -krydser fingre :-)
    tipi@ofir.dk

    SvarSlet
  32. Så fine de er - og glædelig første søndag i advent!

    SvarSlet
  33. Åh ja da.. Hvordan kan man ikke have lyst til det!

    SvarSlet
  34. Ih, hvor er de fine! De er lige mig, enkle og smukke!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  35. Super fine!
    God 1. søndag i advent :)

    SvarSlet
  36. JA! dem har jeg virkelig meget lyst til at vinde :)

    SvarSlet
  37. Dem vil jeg gerne vinde:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  38. Jeg er heller ikke så meget for de traditionelle julehjerter, så jeg ville elske at vinde de fine hjerter, som klæder hinanden virkelig godt med deres forskellige udtryk ;-)

    SvarSlet
  39. Rigtig gerne - hvor er de fine!

    SvarSlet
  40. De er for skønne:) og ville elske at kigge på dem:)

    SvarSlet
  41. Hvis jeg vinder bliver de hængende hele året :-)

    SvarSlet
  42. De er så fine, håber jeg bliver den heldige vinder :o)

    SvarSlet
  43. Skønne hjerter med smukke budskaber, de må megt gerne være en del af mit pynt til jul.
    Mvh. Pia (pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  44. Jeg HÅBER virkelig på du trækker mig, for ih de er flotte!
    Hilsen Helle (helle@noerremark.dk)

    SvarSlet
  45. uhh det vil jeg da rigtig gerne - de er bare så fine :-)

    SvarSlet
  46. Nøj, hvor er de dejlige - krydser fingre:-)
    Kh Kristine

    SvarSlet
  47. Sej pynt - jeg vil gerne være med:)

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  49. Jeg vil da gerne vinde.

    SvarSlet
  50. De er bare SÅ meget mig - elsker rå jul mikset med nordisk naturprodukt :)

    SvarSlet
  51. Dem vil jeg MEGET gerne vinde...de er så smukke!

    SvarSlet
  52. Sne har vi, håb må der være og kys skal man da ha' i december.
    Jeg ville glæde mig over at ha' disse 3 skønne hjerter til at hænge i mine stuer...

    SvarSlet
  53. De er så skønne :-) jeg er med

    SvarSlet
  54. Novra :-) kom endelig hjem til mig ;-)Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  55. Det er simpelthen de fineste julehjerter. Savlede også over dem sidste år, men fik dem aldrig købt.

    SvarSlet
  56. Hvor er de bare fine! Dem vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  57. Super fine.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  58. Meget gerne mig som vinder :-) hvor er de lækre!

    SvarSlet
  59. Klart de vil pynte på mit juletræ

    SvarSlet
  60. Uhh, jeg vil da gerne vinde en gave til mig selv. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. Ja det er godt nok nogle fine julehjerter hilsen Anne pxfjol@yahoo.dk

    SvarSlet
  62. Åh hvor er de fine! Håber jeg er heldig ;-)

    SvarSlet
  63. De er så fine, så fine! Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  64. Mig, mig, mig ;)


    Hilsner Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Jeg vil også gerne være med! :-)
    annelnygaard@gmail.com

    SvarSlet
  66. Sikke en lækkerr gave man kan vinde. God jul

    SvarSlet
  67. Hvor er de fine, jeg kunne godt bruge lidt akryl og træ til at pynte blandt det mere klassiske herhjemme.

    SvarSlet
  68. Ville elske at vinde de fine hjerter (0:

    SvarSlet
  69. Jeg vil meget gerne vinde de utrolig flotte hjerter! :)

    Mvh Minka
    smilamail@gmail.com

    SvarSlet
  70. Smukt og kærligt julepynt! Jeg prøver lykken og håber på at kunne hænge dem i vinduet, så forbipasserende kan få kys, sne og håb. Bedste hilsner, Lisbet- lisbetarentoft@hotmail.com

    SvarSlet
  71. hvor er de fine, ville være så fine i vinduet eller på juletræet

    SvarSlet
  72. Jah, dem vil jeg gerne vinde!
    Stine - enits85@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Så fine de er! ! ;-) - Ninna.christensen@yahoo.com

    SvarSlet
  74. Ja tak da! Hvor er de flotte :)
    schormand@gmail.com

    SvarSlet
  75. Hej Anne. De hjerter er så fine. Jeg krydser fingre.
    mallekaalund@gmail.com

    SvarSlet
  76. Hvor er de fine! Jeg må da være med i lodtrækningen:-)
    /Anne-Mette

    SvarSlet
  77. Ja, hvor har jeg da lyst til at være med :-) De er SÅ fine!
    Kh Pernille

    SvarSlet
  78. uh mig mig mig mig!! Jeg ELSKER de hjerter. De er så fine!! Jeg vil rigtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  79. Hvor er de fede :-) Jeg er med.

    SvarSlet
  80. Fin julepynt! Jeg er gerne med :-)

    SvarSlet
  81. Jeg vil så gerne deltage, de er super fede

    SvarSlet
  82. Hvor er de bare flotte. Jeg vil meget gerne deltage.

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Åh, de er så fine. Jeg er med! annaviktoria.f@gmail.com

    SvarSlet
  84. Jeg vil meget gerne deltage:) de er super super fine. Kmskagen@hotmail.com
    Kh KM

    SvarSlet
  85. Hvor er de fine - vil gerne deltage.

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  86. Jeg er SÅ vild med de hjerter! Jeg er heller ikke så meget til de normale papirsjulehjerter, jeg vil meget hellere have træ og plexi! :-)

    Kh

    SvarSlet
  87. Vi så gerne hænge en plexi-julegave i grenen over min brors hvilested.
    Kh. M

    SvarSlet
  88. Dem tror jeg nok lige at jeg godt vil vinde!!

    SvarSlet
  89. Uhh, dem vil jeg gerne have hængende i min stue. Jeg er med!

    SvarSlet
  90. Dem har jeg faktisk ofte haft kig på, så jeg krydser fingre for lidt held :-D
    Kh Lone Romby
    (loneromby@hotmail.com) (byromby.blogspot.com)

    SvarSlet
  91. Ååååh, har været vild med dem siden jeg så dem første gang, de må MEGET gerne rykke ind hos mig :) Jeg krydser fingre!!

    SvarSlet
  92. De er skønne, jeg vil gerne være med. :)

    SvarSlet
  93. De ville gøre sig godt på min (forsinkede) adventskrans:-)

    Lisedupont@ hotmail.com

    SvarSlet
  94. De er da bare SÅ fine og passer helt perfekt i min vindueskarm, som skriger på julepynt :)

    SvarSlet
  95. Noget af det pæneste pynt jeg har set længe; må da kunne hænge fremme hele året... det ku` de sagtens hjemme hos mig..

    Heo@viborg.dk

    SvarSlet
  96. Fine hjerter! Jeg er heller ikke så meget til de klassiske, så disse kunne jeg godt pynte huset med :)

    SvarSlet
  97. iihh, dem vil jeg gerne vinde. Jeg krydser fingre.

    Julehilsner Helle Dreier
    helledreier(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  98. Hvor er de skønne. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  99. Skønne, smukke og tilpas julede ;-)

    SvarSlet
  100. De er simpelthen så fine!
    Mit Daisy er allerede hængt op i vindueskarmen, og disse ville pynte i mængden..
    Det ville et par stykker fra Fornuft også - mon I stadig sælger disse skønheder? Jeg havde helt glemt dem jo!

    SvarSlet
  101. De er SÅ flotte de ophæng! Har selv kigget på dem længe.. Men nu kan det jo være, at jeg er heldig at vinde dem her (: Jeg X'er fingre!

    SvarSlet