17. december 2012

Pakkekalender #17: PrettyUgly




Den 17. (og sidste!) pakke gemmer på et par oversize øreringe fra det danske mærke PrettyUgly. PrettyUgly er et nyt smykkemærke, der arbejder ud fra en vision om at skabe lækre smykker til en pris, hvor alle kan være med. Og så er de to piger bag mærket -Tilde og Karina - ret dygtige til at forene enkelt design og klare linier med noget skævt.
Jeg synes, at de er fantastiske de her øreringe! De er laserskåret i sort akryl, og de er egentlig meget enkle i deres udtryk, men deres størrelse giver dem pondus, og hvis der er noget, der hedder statement øreringe (er der mon det?), må de vist falde ind under den kategori:)

Har du lyst til at vinde øreringene, så skriv en kommentar, og jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19:)

62 kommentarer:

  1. Deltager gerne i din sidste pakkekalendergave - det har været virkelig fine gaver du har delt ud. Heldige er vinderne af de fine gaver - men det har været hyggeligt at deltage, og hver dag håbe man var en heldig vinder.

    Rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækre øreringe :0)
    Tak for alle de skønne giveaway du har haft her i dec, der er mange ting som ligger højt på ønskesedlen nu :0)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg prøver lykken.. De er da vildt fede - og ville passe perfekt til nytårsoutfittet! (:

    SvarSlet
  4. super fede øreringe!

    SvarSlet
  5. Jeg vil også gerne være med denne gang. Det har været nogle fede pakker du har udlovet. Håber jeg lige kan vinde her på falderebet:)

    SvarSlet
  6. hvor er de fede :)

    Sara Rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne være med en gang mere :)

    SvarSlet
  8. Smukke sager jeg meget gerne vil vinde:)
    Vh.
    Helene (byhelene@hotmail.com)

    SvarSlet
  9. Super fede!

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  10. Super fine!
    mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  11. åååårh, de ville være perfekte til min nytårskjole. :O
    Jeg vil rigtig gerne være med. :)

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. De er smukke - jeg er med :-)

    SvarSlet
  13. De er så cool!! Pretty please :-)

    SvarSlet
  14. Dem kunne jeg godt bruge til vores vinter-fest på arbejdet. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  15. Hvis de klæder mig lige så meget som de klæder dig, så vil jeg være lykkelig for at vinde dem :)

    SvarSlet
  16. Wow, hvor er de overdrevet fede og flotte. Håber jeg vinder! :-)

    SvarSlet
  17. jaaa...jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  18. Jeg vil også gerne være med - igen. Håber jeg er heldig denne sidste gang. ;)
    God jul
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Ihhhhh er helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  20. Det er bare sådan nogle fine gaver du har fået skrabet sammen!!

    Jeg vil mægtig gerne være med i kapløbet ;-)

    Kh

    SvarSlet
  21. Jeg deltager også meget gerne igen :-) det er virkelig nogle fine ting, som der har været i pakkekalenderen :-)

    God jul!
    Mvh Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med :-)

    SvarSlet
  23. Jeg er forelsket! Wow, de er skønne. Håber, jeg kan være heldig her :-)

    SvarSlet
  24. De er bare vildt flotte. Lige efter mit bankende grafikerhjerte :-)

    SvarSlet
  25. Smider et lod i puljen :)
    Julie

    SvarSlet
  26. Hvor er de fine :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  27. Hvor er de flotte

    SvarSlet
  28. De er bare SÅ fine !!! Dem ville jeg simpelthen elske at vinde ;0)
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  29. Jeg vil også være mef på din sidste gave. Tak for nogle skønne gaver, du har forsødet min juletid med din pakkekalender:) God jul til dig og dine

    SvarSlet
  30. Dem vil jeg da gerne vinde!

    SvarSlet
  31. Hvor er de fine - og tak for en skøn julekalender :)
    Smil fra Anne Kathrine - ak@kompedal.dk

    SvarSlet
  32. Det er da flot,jeg er med. helle11@online.no :-)

    SvarSlet
  33. Flotte øreringe - vil meget gerne deltage:-)

    SvarSlet
  34. De er da helt fantastisk flotte - jeg er med igen.

    SvarSlet
  35. Superflot design, dem vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  36. De er vildt flotte:-) Og så er jeg vildt med navnet PrettyUgly!
    Mvh. Sine Løkke
    Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  37. rigtig flotte. Jeg krydser fingre.
    /Linn

    SvarSlet
  38. Ej hvor er de fede, de kunne godt blive en julegave til mig selv :)krydser finger

    SvarSlet
  39. Ih, hvor er de fine :)
    /Christine

    SvarSlet
  40. WAUW- dem gad jeg godt at vinde- tror aldrig jeg har haft nogle øreringe der var SÅ store, men det skal da vist prøves:-)

    SvarSlet
  41. Årh hvad, hvor er de fede!

    SvarSlet
  42. De er så fede. Jeg krydser fingre for jeg vinder dem.:-)

    SvarSlet
  43. Sååå fede - lige til mit nytårs-dress!
    De bedste julehilsener
    Heidi (jhsedlacek@gmail.com)

    SvarSlet
  44. ·· { superseje, de kunne passe perfekt til Nytårs aften } ··

    SvarSlet
  45. Hvor er de bare seje!

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Ej hvor er de fine..! Dem ville jeg gerne vinde - kan lige se dem sammen med nytårskjolen..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  47. de er meget seje og jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  48. Flotte flotte øreringe - jeg er med
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne være med!
    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  50. Jeg håber at jeg er heldig at vinde, for min dejlige veninde trænger i den grad til opmuntring og hun er lige til sådan nogle vildt fede øreringe :-)

    SvarSlet
  51. Håber jeg når med, for nøj hvor er de fine!

    SvarSlet