15. december 2012

Pakkekalender #15: Julia's Cupcakes






Bag låge nr. 15 gemmer der sig en meget appetitlig og inspirerende bog. Og så er den tilmed helt vild pæn! Det er Tofino Books, der har doneret bogen til en heldig vinder, og I kender nok Hausfrauen, der står bag den:) I Julia's Cupcakes er der opskrifter på grunddeje, frosting og royal icing, og så er der masser af tips og gode råd til, hvordan man på aller fineste vis kan pynte sine cupcakes til en hver lejlighed - se lige de fine vintercupcakes! Julia's Cupcakes er lige blevet kåret som årets bedste danske dessertbog - det kan man jo godt forstå:) Og så kan jeg bare lige tilføje, at de smager drøngodt!

Har du lyst til at vinde Julia's Cupcakes, så skriv en kommentar. Jeg trækker en vinder i morgen aften kl.19:)

122 kommentarer:

  1. Jeg har da helt klart lyst til at vinde denne bog :-)

    Lise-hansen@stofanet.dk

    SvarSlet
  2. jeg vandt desværre ikke den sidste konkurrence så jeg prøver lykken igen!

    Kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  3. Uh den kunne jeg godt tænke mig :)

    SvarSlet
  4. Den står på ønskesedlen! Vil virkelig gerne vinde.. :-)

    SvarSlet
  5. Kender en herhjemme der ville blive så glad hvis vi kunne få inspiration til at bage en fantasillion af disse skønne kager. MUMS!

    SvarSlet
  6. Ja, jeg vil gerne være med... :)

    SvarSlet
  7. Den vil jeg vildt gerne eje, har allerede haft lånt den på biblioteket:)
    Kh Mia

    SvarSlet
  8. Ja den vil jeg rigtig gerne vinde. :D
    Burde også begynde at bage lidt mere.

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager gerne igen igen :-))

    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  10. Er helt ny udi cupcake bagningens kunst - så jeg vil elske at få råd og inspiration fra så dygtig en 'frau' :)

    SvarSlet
  11. Hvem vil ikke gerne eje den.

    SvarSlet
  12. Ja tak..Vil rigtig gerne vinde denne skønne bog :)

    SvarSlet
  13. Den vil jeg da bestemt gerne vinde :0)

    SvarSlet
  14. Det er da lige en bog for mig - så krydser så meget fingre :-)

    SvarSlet
  15. Svar
    1. Hov.. Mvh.
      Danielast87@hotmail.com

      Slet
  16. Åh, det er lige noget for mig :)
    EEEELSKER kager :)
    Krydser fingre
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  17. Nej, den vil jeg virkelig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  18. Lige noget for min datter...
    Perfekt gave
    Marianneesteffensen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov.. Marianneesteffensen@hotmail.dk

      Slet
  19. Den vil jeg gerne vinde :-)

    trineborup@stofanet.dk

    SvarSlet
  20. Cupcakes-makeren i mig elsker sådanne præmier - og jeg vil super gerne udvide min cupcakes-kogebogssamling ;)

    SvarSlet
  21. mig mig mig :D

    kig også gerne forbi min give away, hvor du kan vinde et Danefæ sengesæt:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away-6.html

    SvarSlet
  22. Nøj, den vil jeg gerne vinde. :)
    mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  23. Ja tak, jeg vil meget gerne bage smukke julekager. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Mums! Jeg er da med.
    www.janelerche.dk
    janelercheyahoo.dk

    SvarSlet
  25. Ja tak til denne skønne bog, kunne godt bruge lidt inspiration på kagefronten.
    Mvh. Pian75@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Iiih den vil jeg rigtig gerne vinde :-)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  27. Den ser rigtig spændende ud :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  28. Selvfølgelig skal vi bage cupcakes - jeg er med :-)

    SvarSlet
  29. Mums mums, den kunne godt lande godt herhjemme :-)

    SvarSlet
  30. Den mangler jeg i min samling :-)

    SvarSlet
  31. Mangler meget på min hylde :-)

    SvarSlet
  32. den ville jeg gerne vinde
    Agnes
    agmad@yahoo.com

    SvarSlet
  33. Ahhh den gad jeg virkelig godt vinde

    SvarSlet
  34. Vil gerne deltage.

    seg@c.dk

    SvarSlet
  35. uHH den gad jeg godt vinde ... :O)
    /Fruea.com

    SvarSlet
  36. Den kan jeg godt bruge!!
    thildee(a)hotmail.com

    SvarSlet
  37. Jeg vil meget gerne deltage!! :-)

    SvarSlet
  38. Ny inspiration er altid velkommen - jeg deltager gerne.
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  39. Den har jeg bestemt rigtig meget lyst til at vinde!

    SvarSlet
  40. Årets mandelgave ide ? Jeg vil gerne vinde den
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  41. Den ønsker jeg mig, jeg vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  42. Den måtte gerne komme hjem til mig. Mums

    SvarSlet
  43. Den snupper jeg også meget gerne :-)

    SvarSlet
  44. Ih, hold da op, den vil jeg utroligt gerne vinde! Sikke en flot blog du har i øvrigt - er lige falder over den, og nu ved jeg godt hvad resten af aftenen kommer til at gå med :) Smil fra Anne Kathrine - ak (at) kompedal.dk

    SvarSlet
  45. Bare det bliver mig, krydser alt hvad jeg kan :)

    gulstorff1983@gmail.com

    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  46. Den bog vil jeg rigtig gerne vinde :) Så jeg krydser finger :)

    SvarSlet
  47. Smider et lod i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  48. ØJ, her bliver jeg nødt til at prøve lykken,
    hilsen Joyce_busch(a)hotmail.com

    SvarSlet
  49. Jeps, jeg vil gerne deltage!

    SvarSlet
  50. Hej!!! ÅH!!! må jeg ikke godt få lov at vinde den???

    SvarSlet
  51. Den kunne jeg helt sikkert få meget glæde af, jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  52. Vil også gerne vinde den :-) Krydser fingre....
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  53. Den må meget gerne stå på min boghylde...

    SvarSlet
  54. Den vil jeg rigtig rigtig gerne vinde... Krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  55. Nu krydser jeg alt hvad jeg kan krydse - den kunne jeg godt tænke mig- så fin gaveregn Anne! Kh Mille

    SvarSlet
  56. Den vil jeg SÅ gerne vinde!!!!! Håber og krydser fra nu af;0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  57. Mmm mmm mmm...jeg er helt sikkert med;-)
    Mvh. Sine Løkke
    Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Jo det ar jeg rimelig meget lyst ti! Herlig præmie
    VH margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  59. ååh, den bog har jeg sukket efter, lige siden jeg besøgte Julias fine cupcake-univers første gang :-) Hun er virkelig dygtig!

    Mvh. Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  60. Den ser vildt spændende ud så den vil jeg da gerne vinde. K.H. Birthe

    SvarSlet
  61. Jeg vil meget gerne være med(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  62. Ihh, den vil jeg rigtig gerne vinde! Smider et kæmpe lod i puljen. ;)

    SvarSlet
  63. Den ser lækker ud!

    SvarSlet
  64. Gudeskøn give away - så flot håndværk altså :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  65. Julia er så dygtig og hvis jeg ikke vinder står den højt på ønskesedlen :)

    SvarSlet
  66. Mums.. Lige en præmie for en kageelsker som jeg, som ligeledes elsker at bage :-)

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  67. Bogen står på min ønskeliste til jul......ville være så skønt at vinde den.

    tanja.kvist.agesen@skolekom.dk

    SvarSlet
  68. Lækker bog ! :) Den ville være såå skøn at eje :)

    nina_haaning@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Den lækreste bog - jeg er med

    SvarSlet
  70. Har længe ønsket mig den fine bog :-). Er med

    SvarSlet
  71. Det ser spændende ud. Deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  72. Jeg har ikke knækket koden med fine cupcakes, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp :)

    SvarSlet
  73. Jeg ville elske at eje sådan en flot bog. juliecollitz@gmail.com

    SvarSlet
  74. Ja Tak, den hapser jeg;-)

    SvarSlet
  75. Mums! Den bog vil jeg gerne spise mig igennem :)
    m.busted@gmail.com

    SvarSlet
  76. Åh... Lækker bog.

    Mange hilsner
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  77. Uha, ja tak, den må gerne komme under vores træ!

    SvarSlet
  78. meget gerne - så fin bog
    /Linn

    SvarSlet
  79. Jeg har allerede bogen og ELSKER den. Min søster kigger langt efter den hver gang hun er her, så hvis jeg vinder, så skal hun have den :-)

    SvarSlet
  80. Den bog har jeg bare drømt om SÅ længe!
    Eva

    SvarSlet
  81. Det har jeg lyst til : )

    SvarSlet
  82. Hvor lækkert :)
    rikke_molba@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Den vil jeg gerne vinde :-)

    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Åååh... mon jeg kan nå at være med i lodtrækningen, KRYDSER SÅ MEGET FINGRE ;)

    Jeg har forøvrigt også en super konkurrence/ give away på min blog, tjek den endelig, for der er en stor NYHED derinde :)
    -Og glædelig jul
    www.lillesod.dk

    SvarSlet
  86. Den vil jeg gerne vinde. Mvh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  87. Uuuh! Jeg skal da liiiiige være med her :-)

    SvarSlet
  88. Vil utrolig gerne vinde denne lækre bog ;).

    Glædelig jul

    SvarSlet
  89. Jeg eeeeeelsker at lave cupcakes, den bog kunne jeg godt tænke mig. ( pxfjol@ yahoo.dk)

    SvarSlet
  90. Den gad jeg godt vinde. Jeg savner nemlig ny inspiration ;-)

    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  91. Wweeeee ;-D cupcakes. Elsker dem, men er bare ikke god til at dekorerer dem, men med denne bog... hvem ved??

    Den vil jeg vildt gerne vinde

    SvarSlet
  92. Det kunne være skønt at vinde den :-)

    SvarSlet
  93. Ja, tak!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  94. Måske som rosiner i pølseenden kan jeg lige nå at få et lod med i puljen om den fine bog.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  95. Vil så gerne vinde den til min søde veninde :0)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Årh lige en bog til samlingen

    stinerosenbak2@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Hov, så kan jeg vist lige nå at være med :)

    SvarSlet
  98. Uha, jeg skunder mig at være med :o)

    SvarSlet
  99. Den ville jeg super gerne vinde:-)

    SvarSlet