14. december 2012

Pakkekalender #14: Fox & Jane / The Puk Project




Dagens pakke er en af de kreative, som jeg selv er tosset med:) Jeg er nemlig blevet ret glad for håndledsvarmere, og så er det jo perfekt, at der findes kvinder som Puk, der tager sig tid til at lave en opskrift på et par fine af slagsen, og når Fox og Jane så tilmed leverer garn, så kan det jo ikke blive bedre. Jeg har selv hæklet et par håndledsvarmere efter Puks opskrift, og jeg er vældig glad for dem:)

Trænger du også til at få varmet håndleddene, så skriv en kommentar, og så er du med i kampen om to nøgler arwetta i valgfri farve og en opskrift på de hæklede håndledsvarmere. Jeg trækker en vinder i morgen kl. 19.

77 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne være med i udtrækningen af det skøneste garn.

    SvarSlet
  2. Vil gerne deltage.

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  3. De er virkelig fede. Sådan et par gad jeg godt eje. Jeg kan ikke hækle, men det kan min søde faster heldigvis.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  4. Uh :D Jeg vil gerne være med

    SvarSlet
  5. Ja tak - det vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  6. Jeg prøver lykken - de er flotte! Kh Mille

    SvarSlet
  7. Super kalendergave - hvis jeg vinder må jeg jo se om jeg kan huske hvordan man hækler - elsker udfordringer ;-)

    SvarSlet
  8. Fed give-away.. jeg vil meget gerne deltage.. :D

    SvarSlet
  9. Jeg deltager gerne. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  10. Håndledsvarmere - yes lad mig vinde

    SvarSlet
  11. Jeg er med :-D kunne jeg godt bruge...

    SvarSlet
  12. De er bare helt perfekte, det ville jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  13. Dem vil sørme gerne prøve at lave ;)
    mieelkjer@gmail.com

    SvarSlet
  14. Ihh, sådan nogle lækre håndledsvarmere kunne jeg godt bruge. Så håber jeg vinder kittet :-D

    SvarSlet
  15. Et dejligt overskueligt projekt:-)

    SvarSlet
  16. De er så lækre:)
    Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil mægtig gerne være med. :-)

    SvarSlet
  18. Prøver lykken. Kan nemlig ikke finde mine håndledsvarmere og det er slet ikke til at holde ud at være foruden :S

    SvarSlet
  19. Jeg er helt klart med, lækker give away =)

    SvarSlet
  20. med :) de er rigtig søde

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  21. Sådan nogle mangler jeg netop, så jeg kan arbejde i min lejlighed uden at fryse hænderne af.

    SvarSlet
  22. Også jeg vil rigtig gerne være med. Hvor er de smukke!
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  23. Jeg er helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  24. Det vil jeg meget gerne vinde og fordrive et par vinteraftener med.
    Hilsen
    Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hvor ser de lækre ud :) jeg vil gerne deltage,

    SvarSlet
  26. Fantastisk med en garnpræmie, jeg er med og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  27. Haps haps dem kunne jeg godt tænke mig!

    SvarSlet
  28. Lækkert. Dem kunne jeg godt tænke mig :-)

    SvarSlet
  29. De ser super lækre ud! Dem vil jeg rigtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  30. Mumse ... Mumse....hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  31. det ville være herligt med lidt håndarbejde de mørke vinteraftener - jeg er med.
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  32. Er ikke sikker på mine hækleevner rækker til den opskrift...men hvis jeg skulle være så heldig at vinde, vil jeg kaste mig ud i det. Og mon ikke jeg kan få lidt assistance fra den ældre generation når vi skal hygge i juledagene;-)
    Mvh. Sine Løkke
    sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg kan overhovedet ikke hækle men så er det jo godt at have en mor der kan :0) flotte er de...
    Mvh katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Ooooohhhhh, ja tak.... Og egentlig er det ved at være tid til at hækle noget til mig selv.
    mor-tina@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Hopper med på vognen. Ser lækre og varme ud.

    SvarSlet
  36. Jeg er med. De er vildt lækre

    SvarSlet
  37. Sådan et par skulle være afhængighedsskabende. Så den er jeg på :-)

    SvarSlet
  38. sådan nogen er skønne her i kulden:)

    SvarSlet
  39. Jeg er med, forelsker i dem!

    Hilsen Helle Christiansen

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne være med.
    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  41. Jeg er også med :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  42. Jeg deltager gerne :)
    Med venlig hilsen
    Nanna
    Nannapedersen90@gmail.com

    SvarSlet
  43. Smider et lod i puljen ;)
    Julie

    SvarSlet
  44. Jeg er med :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  45. Flotte, enkle og klassiske håndvarmere, dem kunne jeg godt bruge :-)

    SvarSlet
  46. Det ville være et hyggeligt lille projekt.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  47. Åh ja, her er jeg nødt til at være med. Jeg fryser altid sådan og derfor er håndledsvarmere en del af min vintergarderobe. Jeg krydser mine små kolde fingre. Heidi

    SvarSlet
  48. Jeg mangler varme til sneskovlingen.

    SvarSlet
  49. Den pakke ville jo være herlig at vinde.... :-) Jeg er med.

    SvarSlet
  50. Vil være skønne i bilen på vej til arbejde...
    Kig også forbi min fine give away.
    Kh Anita

    SvarSlet
  51. What a great prize!
    Count me in please!

    SvarSlet
  52. Hej!! dem har jeg brug for, eller dem kan jeg godt bruge!!!!!!!!!

    SvarSlet
  53. Haps, jeg kan bruge dem. Super lækre : )

    SvarSlet
  54. Jeg er med ;0)
    Kh. Kit
    Kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg er med. Mvh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)0

    SvarSlet
  56. Vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  57. Hvor er det bare nogle fine ting, du har med i din pakkekalender. Jeg er med...igen :o)

    SvarSlet
  58. jeg vil meget gerne deltage

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  59. Uha jeg kan vist lige nå det. Bare det blev mig,der vandt.
    Kh Annegrete

    SvarSlet