13. december 2012

Pakkekalender #13: non oro - AFSLUTTET





Låge nr. 13 gemmer på en diamanthalskæde:) Den er fra mærket non oro, som min veninde og hendes mand står bag. Jeg synes, at den er fin og rå på samme tid, og så er det en halskæde, der let kan pifte et outfit op. Og se lige den æske, den kommer i! Gennemført:) non oro har doneret en halskæde med sort og spejlakryl i en lang sort kæde. Måske til nytårsaften?

Vil du være med, så skriv en kommentar, og så trækker jeg en vinder i morgen aften kl. 19:)

158 kommentarer:

  1. Jaaaa jeg er med!! Den er s smuk!

    SvarSlet
  2. Jubii, hvor er den fin :)

    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Nej vor er den dog lækker og gennemført:) Kan de købes nogle steder, i tilfælde af at jeg ikke bliver den heldig:) Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  4. Så flot! Vil gerne være med:) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  5. Top fedt design. Jeg ved næsten ikke hvad der er lækrest æsken eller kæden ;)

    SvarSlet
  6. Jatak til pift! Den er superlækker! :-)

    SvarSlet
  7. Oh yes! Mega nice - jeg er på!

    SvarSlet
  8. Hep hep :) Vil gerne være med.
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  9. Sejt smykke - det kan da godt pifte en lidt op i den mørke vinter.
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  10. Så fine. Mere min slags diamanter end diamanter.

    SvarSlet
  11. Nøjj den er flot, jeg er så meget med.

    SvarSlet
  12. Super fed. Den vil jeg meget gerne ha fingrene i.

    Kh

    SvarSlet
  13. Såååå fint :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil også gerne være med:-) den er fin:-)

    SvarSlet
  15. Årh! jeg vil viiiildt gerne vinde! :o
    Jeg er helt tosset med diamanter i alle udformninger. :)

    Ha' en dejlig aften.

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Mega fed..!!! Håber den kommer min vej.. :)

    SvarSlet
  17. Lækre diamanter- I´m in!

    SvarSlet
  18. Den er rigtig fed, går ellers ikke så meget med smykker men den halskæde vil jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  19. Smuk smuk smuk!
    Camilla D.

    SvarSlet
  20. Ååååhhhh ja, sådan én gad jeg virkelig godt eje. Kh Maria

    SvarSlet
  21. Hold da op, hvor er den flot. Den ville jeg gerne vinde..

    gulstorff1983@gmail.com

    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  22. Hvor er den flot, ville elske at kunne have den på nytårsaften :)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  23. Superfin, må da eje så cool en halskæde:)
    Kh Mia

    SvarSlet
  24. Jeg vil hellere end gerne være med. Din veninde og hendes mand er virkelig dygtige, det er så æstetisk og gennemført. Den halskæde bærer jeg gerne :)
    kh. Kristina

    SvarSlet
  25. Har ønsket mig lige sådan et smykke med den fantastiske æske, siden du fik en lignende til din fødselsdag :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  26. Den er lige noget for mig. Håber virkelig at jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  27. Den er fed! Krydser fingre!

    SvarSlet
  28. Vildt fed - kender lige en ejerkvinde den vil være smuk på :)

    SvarSlet
  29. Så fin -er også helt vild med æsken
    tipi@ofir.dk

    SvarSlet
  30. Den er perfekt til mit nytårsoutfit! Pick me :-)

    SvarSlet
  31. Nøøøøj den er fed. Den ønsker jeg mig :)
    Kh. T

    SvarSlet
  32. Spændende smykke .......og æske ikke mindst.
    Deltager gerne.

    Mvh Sine/seg@c.dk

    SvarSlet
  33. Så fin - jeg er med:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  34. Ja tak til diamant.
    Mvh. Pian75@hot mail.com

    SvarSlet
  35. Er i hvertfald med - fed præmie :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  36. Den er smuk, jeg er med :)

    SvarSlet
  37. Den er så flot og bare æsken er en gave i sig selv.

    SvarSlet
  38. Hvor er den flot. Er sikker på at 14. gang er lykkens gang ;-)

    SvarSlet
  39. Hvor er den bare fed! Bare det bliver mig (:

    SvarSlet
  40. Det er en virkelig virkelig fin halskæde! Lige min stil!!

    SvarSlet
  41. Superfin pakkekalender, jeg er med igen :-)
    Kh. Kit
    kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  42. Pleeeease lad det være mit nummer som er det heldige!!!!

    Pleeeeease:-)

    xx

    SvarSlet
  43. Wauw den er cool. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  44. Wow, den er smuk...
    I'm in...god aften

    SvarSlet
  45. Hvor er den bare smuk..! Håber jeg bliver den heldige..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  46. Jeg er helt forelsket.... I et smykke!!!! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  47. Uhh, ja tak:-) Og tak for den fine pakke med postkort som dumpede ind i min postkasse forleden!

    SvarSlet
  48. Årh yeah - det vil jeg meget gerne vinde :-).

    SvarSlet
  49. Den er fantastisk

    Kh Laura

    SvarSlet
  50. Den er så fantastisk flot, og den står på min ønskeliste. Så jeg vil krydse ALT hvad jeg kan for at vinde den :)

    SvarSlet
  51. Den er fin! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  52. Den er så fin! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  53. Ja tak! Den er bare SÅ FIN :).

    SvarSlet
  54. Jeg prøver igen igen ;-)

    cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  55. Må ikke gå ned på bling!

    SvarSlet
  56. Fantastisk gave!
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg deltager meget gerne igen:-)

    SvarSlet
  58. Ihhh den ville jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  59. Ja taaaaaak!!!! Den er jo bare ALT for fed og elsker den slags lange halskæder :)

    SvarSlet
  60. Så fin.... den ville jeg gerne vinde :-) (signefd@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. Den er bare så fed. Håber snart det er min tur til at vinde :0)

    SvarSlet
  62. Jihaaaa jeg er vild med drn, så misundeligt med fra blogland da du fik din i gave:)

    SvarSlet
  63. Hej

    Den ville pynte på mig :-)

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  64. Årh den er så fed- den vil jeg VIRKELIG gerne vinde, vil rigtig gerne være med!!! Håber jeg er heldig:) Kh Mille

    SvarSlet
  65. Ja tak, den skal hænge om min hals!

    SvarSlet
  66. Jeg er med :-)
    Katrine.
    Kabildgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Iam all in, for pokker den er flot!

    Helle@noerremark.dk

    SvarSlet
  68. Mig mig mig! Så fed

    SvarSlet
  69. Nøj den er fed. Ja tak træk bare mig :-)

    SvarSlet
  70. Wow hvor er den fin. Mvh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  71. Hvor er det bare cool. Ville jeg gerne have om min hals :)

    (teakou@gmail.com)

    SvarSlet
  72. Jeg er smaskforelsket! Den er virkelig smuk, rå og alting. Jeg ville elske at have den hængende om min hals.

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Jeg er så vild med dem halskæde! Har længtes efter de andre du tidligere har vist her inde også!
    Er der noge sted de kan købes?

    vh. Anne Sofie / asdo1988@gmail.com

    SvarSlet
  74. Hold da op, hvor er den bare smuk. Hvor kan mon købe dem? Det er jo den oplagte julegave til tøser :-)

    De bedste julehilsener fra
    Katrine / keas80@gmail.com

    SvarSlet
  75. Yeah - smukt!

    p.dorthe@gmail.com

    SvarSlet
  76. Krydser fingre ;-) den er så fin ;-)
    vh. miebuhelt@gmail.com

    SvarSlet
  77. HAPS!!!! Den snupper jeg! Den er virkelig lækker

    SvarSlet
  78. Yes den er sååååå fin så jeg er totalt med:)

    SvarSlet
  79. Wow, hvor er den bare skøn!!! Krydser fingre!

    Mange hilsner
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  80. En meget smuk halskæde, krydser hvad krydses kan ;0)

    SvarSlet
  81. Det er da den smukkeste halskæde jeg længe har set! :) Den må gerne komme hjem at bo hos mig :)

    Mvh Lea (lea.erfurth@gmail.com)

    SvarSlet
  82. Jeg vil meget gerne være med! Den er super fin :)

    SvarSlet
  83. Den vil jeg gerne vinde. Lækker lækker lækker :)

    SvarSlet
  84. Den vil jeg gerne have i før julegave
    loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Super fed halskæde. Jeg krydser fingre :)
    Julie

    SvarSlet
  86. Hold op hvor er den dog bare....wunderbar!

    Glædelig jul!

    linemunk@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Ih.. Husker godt da du flashede din på bloggen. Den er så fin. Jeg håber jeg er heldig.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  88. Åh hvor er den lækker..

    SvarSlet
  89. Den er så fin. Den vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  90. Den kan jeg da overhovedet absolut slet ikke leve uden! :-

    SvarSlet
  91. Uhh så fin, den må gerne flytte ind hos mig :-)

    SvarSlet
  92. Virkelig skøn kæde, fin og lidt rå på samme tid! Håber på at være heldig:)
    (kristina_7800@yahoo.dk)

    SvarSlet
  93. Fuldstændig gennemført, rå og smuk. Både æske og smykke. Er vild med det.

    SvarSlet
  94. Åh, den vil jeg så gerne vinde.

    SvarSlet
  95. Jeg krydser fingre for, at det bliver mig :D

    SvarSlet
  96. Jeg hopper på denne gi-borten :)

    SvarSlet
  97. Den er fed, og jeg er da med;O)

    SvarSlet
  98. Fantastisk mulighed for at peppe den sorte til nytår....ja tak, jeg vil gerne være med:) Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Hold nu op nogle lækre ting du har til os! Jeg er klart med :-)

    SvarSlet
  100. Hold nu op hvor er den fin
    Hilsen Helle ( buen4140@ hotmail.com)

    SvarSlet
  101. Århh, den er flot. Virkelig virkelig flot!
    Jeg krydser fingre!
    Kh. Louise

    SvarSlet
  102. Neeeej, den er jo perfekt til mit nytårs-outfit! Og jul for den sags, den må virkelig gerne flytte ind hos mig !
    Bedste hilsener
    Heidi (jhsedlacek@gmail.com)

    SvarSlet
  103. Hvor er den lækker - så vil jeg gerne gå med smykker!

    SvarSlet
  104. For filan, den er virkelig virkelig pæn!

    SvarSlet
  105. Åhr hvor er den skøn! Den må gerne hænge om halsen på mig ;-)

    SvarSlet
  106. Jeg er med til den fine gave :)

    SvarSlet
  107. Jeg lægger lige et lod
    Figarine

    SvarSlet
  108. Ihhh så fin! sannedalgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Another great giveaway!
    Thanks!

    SvarSlet
  110. Jaaa...den er SÅ smuk. Jeg er med:-)
    Mvh. Sine Løkke
    Sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Super smuk halskæde! Jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  112. Smuk og flot halskæde.. Åh den gad jeg godt eje.. Krydser fingre.. Kh. Mette

    SvarSlet
  113. Jeg er med! Smukt smykke.

    SvarSlet
  114. Jubiii - synes jeg kan mærke, at heldet er med mig idag...

    SvarSlet
  115. · { der står så meget Sabine på den kæde } ·

    SvarSlet
  116. Åh denne vil jeg MEGET gerne vinde... Den er så FED

    SvarSlet
  117. super flot.
    må jeg være med? :)
    /Linn

    SvarSlet
  118. Jeg vil rigtig gerne være med ;)

    SvarSlet
  119. wow, hvor er den fin.
    Håber jeg bliver den heldige :-)

    Bukseryster@gmail.com

    SvarSlet
  120. Den vil jeg meget gerne vinde...louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  121. jeg vil meget gerne deltage

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her

    SvarSlet
  122. Jeg er med, jeg er med, hvor er den lækker! :-)

    SvarSlet
  123. Uh den er fin!!! Jeg håber SÅ meget at jeg vinder!

    SvarSlet
  124. den er flot! jeg krydser fingre
    trinemandal78@gmail.com

    SvarSlet
  125. Rigtig flot halskæde. Jeg deltager gerne, da min datter lige har ødelagt min ynglings halskæde. krydse, krydse fingre
    Hilsen Henriette hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Årh hvor er den fin. Smider er lod i puljen og håber at heldet tilsmiler mig.

    SvarSlet
  127. Åhh den er super flot! :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  128. Hvor er den bare flot! Dén vil jeg vel nok gerne vinde!!
    bombe_bibber@hotmail.com

    SvarSlet
  129. Jeg vil RIGTIG GERNE være med ;O)

    Betina
    frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  130. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet