12. december 2012

Pakkekalender #12: Sidsel Sangilds bøger - AFSLUTTET




Så er det tid til endnu en kreativ gave, og denne gang er det Sidsel Sangild, der har stået for gaven:) Jeg elsker at kigge i strikke- og hæklebøger for at finde inspiration til nye ting, og derfor er jeg også rigtig glad for, at Sidsel Sangild har sponsoreret to bøger - Hæklede gaver og Strikkede gaver. Bøgerne rummer nogle fine projekter, der ofte er ret overskuelige og lette at gå til:) Jeg har prøvet kræfter med et par hæklede håndledsvarmere i Hjertegarns alpaca, og dem er jeg helt tosset med! Og så har jeg strikket et pandebånd i det blødeste garn fra Yarnfreak, og det fungerer perfekt her i kulden:) Jeg har godt nok valgt ikke at strikke midterstykket, da jeg synes, det var fint, som det var:)

Har du lyst til at vinde de to bøger, så skriv en kommentar, og så trækker jeg en vinder i morgen aften kl. 19.

126 kommentarer:

  1. Jeg vil meget gerne være med - og sikke da en gaveregn der er på din blog ;O)

    SvarSlet
  2. Måske jeg er den heldige

    Kh Laura

    SvarSlet
  3. Det ville være en julegave jeg godt lige kunne leve med :)

    SvarSlet
  4. Den kvinde er bare så sej til at lave skønne hæklebøger, så jeg håber lidt at de kommer til at vandre i min retning :0)

    SvarSlet
  5. Håber håber håber - og krydser fingre. skønne bøger!
    Helle
    hellecas@ofir.dk

    SvarSlet
  6. Jeg elsker sidsels sangilds bøger! Krydser alt hvad jeg har :)
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Har faktisk kigget på strikkeopskrifter til pandebånd i dag.... måske jeg finder dem her?

    SvarSlet
  8. Er vild med de bøger - dem vil jeg rigtig gerne vinde!

    SvarSlet
  9. Uhhh dem ville jeg gerne vinde..!! Krydser fingre...!

    SvarSlet
  10. Åh, hvor ville jeg gerne vinde de bøger!! Jeg er nybegynder i at hækle, så jeg kunne helt klart godt bruge lidt inspiration :-) Jeg krydser fingre og tæer for at jeg snart bliver den heldige her i December ;-)

    SvarSlet
  11. Er med igen, i den skønneste pakkekalender.

    SvarSlet
  12. Jeg er med. Hvis jeg vinder bliver jeg jo så bare nødt til at lære at strikke og hækle ;)

    SvarSlet
  13. Iha, dem vil jeg da hjertens gerne vinde.

    SvarSlet
  14. Hun har nogle fine mønstre, så jeg vil da gerne være den heldige!

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med igen...
    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  16. Nu må det være min tur til at vinde. Mvh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Dem vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  18. Jo tak, dem vinder jeg rigtigt gerne!

    SvarSlet
  19. Det ser spændende ud. Dem vil jeg gerne vinde. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  20. Dem vil jeg rigtig, rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  21. Ja tak, dem vil jeg super gerne vinde...

    SvarSlet
  22. Bøgerne står allerede på ønskelisten, så ville være skønt at vinde dem!
    Camilla D.

    SvarSlet
  23. Det er nogle lækre bøger, dem gad jeg godt vinde :-)
    (randiwyke@gmail.com)

    SvarSlet
  24. Smider et lod i puljen og krydser fingre :-)
    Julie

    SvarSlet
  25. åh, dem vil jer gerne vinde!

    SvarSlet
  26. Jeg vil rigtig gerne vinde - hæklebogen har jeg i dog forvejen, så den vil jeg forære til en dejlig veninde hvis det bliver mig der vinder :)

    SvarSlet
  27. God gave igen. Jeg er med.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  28. Ja dem vil jeg rigtig gerne vinde!!!

    SvarSlet
  29. Jeg vil rigtig gerne være med! :)

    SvarSlet
  30. Århhhh wauw det gider jeg godt vinde. Er nemlig kommet til den konklusion at jeg skal hækle og strikke igen. Har haft pause fra garnnøglerne for at hellige mig symaskinen, men med to små størrelser i den lille lejlighed, så dur det ikke med symaskinens larm, når de er puttet. Så frem med nåle og pinde. For nu skal der nørkles :) rigtig glædelig dagen før Lucia

    SvarSlet
  31. Hvis jeg vinder vil jeg give dem til min mor, som er super god til både at strikke og hækle :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  32. Rigtig fine bøger. Håber at vinde:-) mvh Stine stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  33. De bøger har jeg rigtigt meget lyst til. Har set dem før men aldrig kigget i dem... :-)

    SvarSlet
  34. Jo tak, dem kan jeg hodt finde plads til herhjemme!

    SvarSlet
  35. De må gerne stå i min bogsamling.

    SvarSlet
  36. Sikken lækker julekalender du har :)
    Jeg vil meget gerne være med og håber jeg vinder!

    SvarSlet
  37. Uhhh jeg er helt sikkert med.
    Har du forresten set min fine julegiveaway:-)

    SvarSlet
  38. Ih, hvis jeg vandt ville jeg helt klart forære dem i julegave til min søde svigermor - så kan det være der ryger lidt strikkede gaver af til os ;)

    SvarSlet
  39. Endnu en skøn præmie.
    Jeg håber jeg er The Lucky One:-)

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne være med, fine bøger :)

    SvarSlet
  41. Vil gerne deltage.

    Mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  42. Jeg ville elske at vinde den give away :-)

    SvarSlet
  43. Uh ja dem vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  44. Åh hvor vil jeg gerne vinde dem

    SvarSlet
  45. Kan man være heldig to gange? Det tvivler jeg på, men ihh hvor ville jeg gerne have fingre i de bøger :-D

    SvarSlet
  46. mig mig mig :D

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  47. Nu frister du virkelig - de bøger vil jeg meget gerne vinde.
    Hilsen Conny

    SvarSlet
  48. Vil meget gerne være med :)
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Ja du kan tro at det er noget jeg gerne vil vinde!!!
    thildee(a)hotmail.com

    SvarSlet
  50. Jeg har haft lånt de to bøger på biblioteket et par gange, og der er bare så mange fine ting i jeg gerne vil lave. Hvilken luksus det vil være, at have dem i bogreolen til fri afbenyttelse for evig tid. :) Jeg krydser alt hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  51. Jeg Krydser fingre for "jule - held"!

    Glædelig Jul!

    p.dorthe@gmail.com

    SvarSlet
  52. Det ville da være dejligt at vinde de børger (pxfjol@yahoo.dk)

    SvarSlet
  53. Det ville jo være den perfekte gave til mig!! :)

    SvarSlet
  54. Lånte dem på biblioteket og ville meget gerne eje dem!

    SvarSlet
  55. Jeg prøver lykken igen :-)Vil meget gerne vinde hendes bøger

    SvarSlet
  56. Yes please! Jeg mangler helt klart inspiration til alt mit garn :-)

    SvarSlet
  57. Jeg vil meget gerne vinde dem :)

    SvarSlet
  58. Jeg påkalder mig lykkens gudindes hjælp :)

    SvarSlet
  59. Ja for søren da, hvor har jeg lyst til at vinde. Tak for chancen.

    SvarSlet
  60. Træk mig!
    Jeg vil også lave håndledsvarmere!

    SvarSlet
  61. vil meget gerne deltage.
    Mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  62. vil meget gerne deltage.
    Mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. gælder selvfølgelig, da jeg deltager oven for, men kan ikke slette

      Slet
  63. vil meget gerne deltage.
    Mathildesk.blogspot.dk

    SvarSlet
  64. Uhh, de må gerne komme hjem til mig. De ser virkelig inspirerende ud.

    KH

    SvarSlet
  65. De to bøger står på min ønskeliste :-)

    SvarSlet
  66. Dem vil jeg sørme gerne vinde:-)

    Vh. Mette - humlebi28@gmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg vil da også gerne vinde :)

    SvarSlet
  68. Dem vil jeg virkelig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  69. Dem vil jeg smadder gerne vinde :)
    / Louise

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne gøre forsøget

    SvarSlet
  71. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  72. Uhh, dem kunne jeg da også godt lige bruge :-)

    SvarSlet
  73. Jeg er lige med her! Hende Sidsel kan få strikkere til at hækle, det er flot synes jeg.

    SvarSlet
  74. Uh, jeg vil også gerne være med :)

    SvarSlet
  75. Håber på min tur, vil så hjertens gerne vinde!

    SvarSlet
  76. Wow! Dem vil jeg virkelig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  77. "Lette at gå til" !? Det må være noget for begynderen her!

    SvarSlet
  78. Fine ting, jeg er med. :)

    SvarSlet
  79. Mig, mig, mig!!! Jeg har hækleabstinenser :)
    anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Mangler inspiration til noget nyt på nålen så håber den kommer her :-)

    SvarSlet
  81. Jeg prøver lykken igen :0)
    Kh. Kit
    kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  82. Også lige noget for mig
    Mvh
    Maria-Christina

    SvarSlet
  83. Sidsel s bøger står højt på min ønskeliste :)
    Så jeg håber
    Rigtig fine ting du har strikket :)
    Knus

    SvarSlet
  84. Jeps, I'm in :)
    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Jeg lægger lige et lod :-)
    Figarine

    SvarSlet
  86. Uh, dem ville jeg gerne eje som ny inspiration - synes dine hæklede muffedisser er så fine :) jeg krydser fingre

    SvarSlet
  87. Jeg prøver lykken igen igen. :-)

    SvarSlet
  88. Jeg er meget gerne med - jeg elsker hendes bøger.

    SvarSlet
  89. Jeg prøver lykken :)
    julehilsen Helle Dreier
    hd (snabela)moove.dk

    SvarSlet
  90. Ihhh denne her give away er jeg simpelthen NØDT TIL at deltage i. Ha en dejlig dag;) Mvh Sanne (sannedalgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  91. Så fint med lidt håndarbejde man kan klare indendørs i denne kulde. Jeg vil bestemt også gerne være med her:)

    SvarSlet
  92. Dem vil jeg da gerne vinde:)

    SvarSlet
  93. de bøger viljeg gerne eje ....
    god jultildig og dine
    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  94. Åh, jeg må være med her.. Jeg øver mig i at blive bedre til at strikke andet end halstørklæder :-)

    xx

    SvarSlet
  95. Dejlige bøger! Ville være skønt med lidt nyt inspiration! mariasund05@gmail.com

    SvarSlet
  96. Ja tak- jeg vil gerne være med! Ku' være skønt med lidt inspiration!

    SvarSlet
  97. Dem vil jeg da meget gerne inspireres af ;0)

    SvarSlet
  98. Dem vil jeg da også gerne vinde;O)

    SvarSlet
  99. Dem vil jeg meget gerne vinde.
    Hilsen Helle Sandby

    SvarSlet
  100. Glaeder mig at faa ny inspiration med bögerne
    Anneke (a.visser@gmx.net)

    SvarSlet
  101. Sikke en god kalendergave!
    siaengelund@gmail.com

    SvarSlet
  102. ih jeg kan vist lige nå at være med!!

    Kirsti_mt@hotmail.dk
    kig forbi min accessories.dk giveaway med 8 præmier og del gerne din egen giveaway på facebook siden
    danske giveaways her


    SvarSlet
  103. Skøn inspiration! Dem kunne jeg godt bruge.. :)

    SvarSlet
  104. Åh, dem kunne jeg godt tænke mig :-)

    SvarSlet
  105. Uhhh. De bøger vil jeg forfærdelig gerne vinde.
    Er helt klart med.
    tovekjaersgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Dem vil jeg meget gerne vinde ;)

    SvarSlet
  107. Åhhhh dem vil jeg gerne vinde -Maja Ellegaard :-)

    SvarSlet
  108. Dem vil Vicky Clausen gerne vinde!
    Hilsen Elva Sol :-)

    SvarSlet
  109. Dem vil jeg enormt gerne vinde :-)

    SvarSlet