11. december 2012

Pakkekalender #11: Fabechs Fabrik - AFSLUTTET




Låge nr. 11 gemmer på de fineste små træhuse fra Karen, som mange af jer sikkert kender fra Fabechs Fabrik. Jeg er selv faldet pladask for husene, og de pynter rundt omkring i min lejlighed, og jeg ville ønske, at jeg havde mange flere... Jeg kan rigtig godt li' kombinationen af det rå træ og de farvede tage, og så er det bare nogle skønne farver, Karen maler dem i. Og så får man dem tilmed sendt i en stofpose, så det er bare gennemført lækkert:) Karen har været så sød at sponsorere et sæt huse til en heldig vinder:)

Har du også lyst til at pynte dit hjem med de fineste små huse, så skriv en kommentar, og jeg trækker en vinder i morgen aften kl. 19.

210 kommentarer:

  1. Ih! Jeg elsker også bare de skønne små huse. Dem vil jeg meget gern vinde :)
    rikke_molbak@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Jeg håber, at jeg bliver den heldige...
    Anne Sofie
    asjacobsen_2000@yahoo.com

    SvarSlet
  3. Elsker dem så meget. Ih, håber jeg bliver heldig - ligesom alle andre.

    /Linn

    SvarSlet
  4. De er fine, dem vil jeg gerne vinde

    Simone
    Sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
  5. Nej, de er søde - dem vil jeg gerne vinde :-)
    mvh annikarasmussen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med :) de er skønne.

    SvarSlet
  7. Håber lykken tilsmiler mig igen :)

    SvarSlet
  8. De er jo bare skønne, så ja jeg er med....

    SvarSlet
  9. De er så søde, jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  10. Kan godt forstå, at du er vilde med dem. De er også noget så fine :-)

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med

    SvarSlet
  12. Jeg vil bestemt gerne pynte op med de fine huse! ;)

    SvarSlet
  13. Jeg vil super gerne deltage. :)
    Du har så mange fede gaver. :D

    SvarSlet
  14. Helt sikkert jeg vil deltage! Krydser! :)

    SvarSlet
  15. Jeg elsker de huse! :-) Håber på at vinde..

    SvarSlet
  16. Karens huse pynter ethvert sted. :-)

    SvarSlet
  17. JAAA, haps haps Jeg er vild med dem.

    SvarSlet
  18. Jeg melder mig også under fanen..

    SvarSlet
  19. Årh, jeg ville elske at kunne pynte lejligheden med de fine huse. Jeg er så meget med!
    Nielsdottir @gmail.com

    SvarSlet
  20. Wauw, jeg synes de er så skønne! :)

    SvarSlet
  21. lige noget for ham træ elskeren herhjemme.

    SvarSlet
  22. Hvor er de fine:-) deltager gerne i konkurrencen
    Mvh Lise

    Lise-hansen@stofanet.dk

    SvarSlet
  23. Årh for faen..... dem har jeg bare sukket længe længe længe efter! Krydser virkelig fingre for at de skal hjem til mig og pynte.

    SvarSlet
  24. Ønsker mig dem bare så meget.

    Kh Heidi
    (heidi.bevensee@gmail.com)

    SvarSlet
  25. Superfine huse, dem ønsker jeg mig :)
    Kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  26. Sådan nogle må jeg eje......så jeg krydser mine fingre :-)

    SvarSlet
  27. De er såååå fine. Ja tak gerne denne vej. ELSKER din pakkekalender Anne:)

    SvarSlet
  28. Ja tak! Prøver lykken igen idag...
    anne-mdr@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg krydser fingre for, at jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  30. Det ef den sejeste julekalender ever du disker op med - håber jeg snart kan være heldig :-)

    SvarSlet
  31. Dem vil jeg meget gerne vinde. Hvor er de fine. Kan lige se dem i vores nye hus. :)

    SvarSlet
  32. De er bare SÅ lækre de huse :)

    SvarSlet
  33. Ja tak, de er så fede. Kh. Marlene W

    SvarSlet
  34. Sikke en fin lille by. Krydser fingre endnu engang :)
    marietoftjensen@gmail.com

    SvarSlet
  35. Selvom de er set før, er Karens så fine i farverne :-)

    SvarSlet
  36. Wow, de er bare så fine og flotte.

    Jeg krydserfingre for at de flytter ind til mig:)

    SvarSlet
  37. De er så fantastiske fine de små huse

    SvarSlet
  38. Åh, dem vil jeg SÅ gerne vinde. Please!

    SvarSlet
  39. Dem vil jeg virkelig gerne vinde :)

    SvarSlet
  40. NØØØØØØØJ!! De er bare SÅ fine! Jeg vil rigtig gerne være med i kampen!!
    Mvh Lise

    SvarSlet
  41. Sikke smukke huse, jeg byder dem gerne velkommen i mit lille hus!

    Rikke
    rikkeq@gmail.com

    SvarSlet
  42. Ih.. Jeg håber jeg er heldig.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Meget gerne - de er super fine :o)

    SvarSlet
  44. Uh hvor er de fint. Passer godt til dit HAY sengetæppe :-) Dem vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  45. Ovra - de er fine :-)
    Kærligst Lone ( lone_a87@hotmail.com)

    SvarSlet
  46. Dem har jeg længtes efter længe. Nu må det da være min tur til at vinde:)

    SvarSlet
  47. Dem har jeg ønsket mig så længe!!!!! Uh håber virkelig jeg er hældig :)

    SvarSlet
  48. Åhh, hvor er de fine! Små huse til mit hus?? Jeg håber... :)
    VH Eva
    Molkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  49. Ta mig - TA mig - TA MIG! :) De er noget SÅ fine de huse.

    SvarSlet
  50. Åh de er så smukke de huse - de vil pynte helt vildt hos mig.
    Hellecas@ofir.dk
    Helle

    SvarSlet
  51. De er så fine, de huse. Ta' mig, tak :-)

    SvarSlet
  52. Uhhh, jeg er med!
    Julie

    SvarSlet
  53. Fineste huse..... :-) Skulle få den dejligste plads her i huset.

    Glædelige december

    Hanne

    SvarSlet
  54. uh jeg ville elske at vinde disse fine huse

    SvarSlet
  55. Rigtig fine! :)
    kunne finde en rigtig fin plads til dem her hjemme :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  56. De er så fine de små huse... Ved lige præcis hvor de skulle stå hvis de flyttede ind hos mig og min familie.

    SvarSlet
  57. Åhh suk, de må hjem til mig. Alt er krydset, jeg mener det! :-)

    SvarSlet
  58. Har lige den helt rigtige afsats ved min trappe hvor de passer :-)
    susannejenny@gmail.com

    SvarSlet
  59. SÅ fine:-) Jeg er med.

    Glædelig december.

    naja@lunding.nu

    SvarSlet
  60. De vil pynte utrolig meget i vores hjem :)

    Lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  61. Sådan en fin lille by må gerne flytte ind herhjemme:)

    SvarSlet
  62. Jeg vil meget gerne deltage..

    SvarSlet
  63. Hejsa.

    De er helt vidunderligt skønne de huse - de må gerne stå i min stue:-)

    Venligst Stine (stinelarsen81@hotmail.dk)

    SvarSlet
  64. Hej

    Hvor er de fine.
    Jeg vil gerne deltage
    MVH
    hellemalene@live.dk

    SvarSlet
  65. Ih, de måtte gerne komme hjem og bo hos mig :D Jeg vil meget gerne deltage!

    Mathilde (mathilde_strandberg@hotmail.com - http://www.mathildesblog.com)

    SvarSlet
  66. De er fantastiske! Smukke og mega seje samtidig ! De ville se skønne ud på mit julebord d. 24, hvor hele familien kommer.
    Jeg er forelsket i dem! Ih, hvor er de fede.
    Meget spændende. Uh.uh.

    SvarSlet
  67. de fine huse vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  68. Jeg er også helt vild med Karens fine huse, og har sukket over dem længe! Krydser alle fingre og tæer! (:

    SvarSlet
  69. Jeg vil rigtig gerne være vinderen af Karens fine huse :)

    SvarSlet
  70. De står højt på min ønskeliste, så jeg må prøve lykken:-)

    MVH

    hajen1978@gmail.com

    SvarSlet
  71. Ihh dem kunne jeg rigtig godt tænke mig:)

    SvarSlet
  72. Ja, de er rigtig fine - jeg vil gerne deltage...:-) louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  73. Uh de må virkelig gerne bo hjemme ved mig.

    SvarSlet
  74. Hvor er de fine! Jeg er meget gerne med i puljen :-)
    Hilsner fra Marianne
    mariannething@gmail.com

    SvarSlet
  75. De er så fine og ville pynte så meget hos mig :)

    SvarSlet
  76. Jeg har det præcis som dig, - kunne også godt ønske mig et sæt mere :) Jeg glæder mig over Karens huse hver eneste dag og kan komme på mange flere steder hvor der kunne klemmes et par huse ind ;)

    SvarSlet
  77. Ohh ja tak meget gerne :)
    Hilsen Mathilde (missengustav@gmail.com)

    SvarSlet
  78. Ej, hvor ville jeg gerne vinde de smukke huse :-) De er simpelthen så flotte!

    SvarSlet
  79. Orv ja, de er så pæne, de må mægtig gerne bo hos mig.
    Hilsen Henriette hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Endnu en fin giveaway, deltager helt sikkert og syntes snart det er min tur til at vinde - nemlig ja! :-)

    SvarSlet
  81. Om jeg vil....JA JA JA ;O)

    frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  82. Som den lille arkitektstuderende jeg er, er det mig en gåde hvorfor jeg ikke ejer sådan et sæt endnu! Jeg krydser fingre for de ender her hos mig :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  83. Skøn præmie!! de er så fine de huse!!
    thildee(a)hotmail.com

    SvarSlet
  84. jeg er med :)

    kig også gerne forbi min lille give away:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/give-away.html

    SvarSlet
  85. Der står allerede et sæt på mit spejl og pynter, men kan man få for mange af Fabechs huse? NÆ!

    SvarSlet
  86. Super flotte farver, -de måtte gerne stå i min stue.
    tdalgas@ ofir.dk

    SvarSlet
  87. Super flotte, dem vil jeg meget gerne vinde ;-)

    Vh. Mie (miebuhelt@gmail.com)

    SvarSlet
  88. Elsker Karens huse - jeg vil meget gerne deltage i dagens mulighed.

    SvarSlet
  89. Hendes huse er bare SÅ fine!

    Lou

    SvarSlet
  90. Jeg er også med...!!
    Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  91. Så fine!
    Jeg er med :-)
    beritjensenglud@gmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg er helt sikert med mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  93. De er så fine.

    SvarSlet
  94. Fantastiske små huse. Hvis jeg er den heldige skal de stå i vindet over min seng.

    SvarSlet
  95. De er så fine! Vil rigtig gerne vinde dem :-)
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  96. Krydser fingre fra nu og til i morgen aften :o)

    SvarSlet
  97. Åhh hvor ville jeg gerne vinde disse skønne huse.. :) Be om at du trækker mig :)
    Fra Marianne

    SvarSlet
  98. Ih, dem har jeg længe ønsket mig - jeg krydser fingre! :)

    SvarSlet
  99. Åh, jeg ælsker de huse - krydser fingre!
    Kh Kristine

    SvarSlet
  100. Ihh de må meget gerne flytte ind hjemme hos os...

    SvarSlet
  101. Super fine, jeg håber, at jeg er den heldige? :0)
    Kh. Kit (kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  102. Er bestemt også faldet pladask for de meget fine huse!
    Sabine (sabull59@gmail.com)

    SvarSlet
  103. Jeg er også vild med de søde små huse, krydser fingre for jeg vinder.. :-)

    SvarSlet
  104. En hel lille by i hjemmet ;)
    Julehilsen Helle Dreier
    hd (snabela)moove.dk

    SvarSlet
  105. Dem vil jeg mægtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  106. Meget fine små huset i mit meget større hus - ja tak.
    Glædelig jul fra Louise
    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  107. Selv om vi er mange buddet kunne jeg jo godt være den heldige.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  108. Så fine huse, gid man var den heldige :-)
    Randiwyke@gmail.com

    SvarSlet
  109. Skønne huse... Man blir så glad af at se på dem :0)
    Jeg prøver lykken, de vil være såå fine i mit vindue...

    Vh anja kensen

    Anja@jensen-mail.com

    SvarSlet
  110. Åh altså. Dem vil jeg virkelig gerne eje!
    (Sette_ras@yahoo.com)

    SvarSlet
  111. Ja ja er vildt forelsket i de huse. Please træk mig:-)

    SvarSlet
  112. Er du vimmer...jeg ønske mig disse;) Hilsen fra
    Sanne/mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  113. Dem vil jeg rigtig rigtig gerne vinde - er helt vild med de dejlige huse :-)

    SvarSlet
  114. Har været forelsket i de huse længe... Krydser fingre:-)

    Kathrine / kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  115. Jeg elsker de huse! Vil meget gerne være med!

    Tildehouborg@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Vil meget gerne være med. Håbe håbe.

    SvarSlet
  117. Jeg er ret vild med de små fine huse, men har alligevel aldrig fået dem købt. Krydser fingre for at jeg har heldet til at vinde dem :-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  118. Chalotte brandstrup11 december, 2012 22:11

    Sååååå fine:-)

    SvarSlet
  119. Vil så gerne være med :0)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Årh tænk nu hvis man var heldig - karen huse er så smukke, jeg vil meget gerne være med :) kh mille

    SvarSlet
  121. Åh, hvor er de fine og søde! De ville pynte rigtig dejligt hjemme hos mig :-)

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  122. jeg håber jeg er den heldige vinder, krydser fingre.
    mvh Trine (trinemandal78@gmail.com)

    SvarSlet
  123. Hejsa

    De er så finde - dem vil jeg gerne vinde.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  124. Hvor er de fine - vil gerne deltage.

    Mvh
    Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  125. Jeg ville elske at vinde disse søde huse:)
    Xx fingre
    Ax

    SvarSlet
  126. hvor er de fine;) coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  127. Ujh... Ville pynte på mit kommende højskoleværelse på Krabbesholm.

    Nanna FT.

    SvarSlet
  128. Det var da utroligt, som du har fine præmier! Jeg deltager (igen igen), og krydser fingre og ben - er vild med de små huse!

    SvarSlet
  129. Så fine :)

    Mvh. Liv (l_horsdal@hotmail.com)

    SvarSlet
  130. Dem vil jeg gerne have fingrene i!

    SvarSlet
  131. Jeg har flere gange overvejet at købe et sæt, så jeg håber på at blive den heldige vinder af disse fine huse :)

    SvarSlet
  132. De er bare SÅ skønne de huse:) Og sikke en lækker kalender give away du har fået bikset sammen, du præsentere os for den ene lækre ting efter den anden, jeg er imponeret:) Rikke - rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  133. Jeg vil elske at have de fine huse stående!

    SvarSlet
  134. De er så skønne og står højt på ønskelisten!
    Camilla D.

    SvarSlet
  135. De vil stå fint i min stue:-).
    Laerke@h-parkvej.dk

    SvarSlet
  136. Det er simpelthen så fine ;0) så jeg vil meget gerne deltage i denne skønne give away ;0)
    Mvh
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  137. Århus, jeg vil også være med ;)

    SvarSlet
  138. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  139. Sådan et sæt huse vil jeg meget gerne have! ;-)

    SvarSlet
  140. Ih hvor er de fine! Det vil være en dejlig julegave:-)
    Kram Anne-Mette

    SvarSlet
  141. Åh ja, de er så smukke de huse.
    Jeg er med :-)

    SvarSlet
  142. De er så fine, de vil passe godt hjem til mig

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  143. Dem vil jeg gerne vinde ;)
    Hilsner Christina
    christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  144. Elsker Karens smukke huse...... faktisk så meget at mine elever i billedkunst skal lave lignende huse i et projekt i foråret.
    Jeg krydser fingre.

    Mvh. Tanja

    SvarSlet
  145. De må meget gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  146. Nøj hvor er de bare fine de huse!!! Jeg vil meget gerne være med her.....kan vist lige nå det :-)

    SvarSlet
  147. Uha de er fine - dem kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)
    cloumand@gmail.com

    SvarSlet
  148. Dem vil jeg vildt gerne vinde.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail)

    SvarSlet
  149. Ih hvor ville de pynte fint her hos mig:)

    SvarSlet
  150. Hvor er de smukke! Dem vil vi meget gerne vinde!

    Mange hilsner
    Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

    SvarSlet
  151. De må meget gerne komme hjem og pryde mit hjem ;-)

    SvarSlet
  152. Jeg er med.

    Sofie (sofie_lokkegaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  153. Gennemført og smukt. Har også nogle ii hjemmet, men vil da så gerne vinde flere- mums.
    God dag, hilsen Kirsten

    SvarSlet
  154. Dem vil jeg gerne vinde. De er sååå fine.
    loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Måake er det mig der er den heldige gås:)

    SvarSlet
  156. Hvor er de smuuuukke. Dem vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  157. De må gerne pynte i mit hjem.
    Jettebiej@gmail.com

    SvarSlet
  158. Jeg er også med i kampen
    Mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  159. Jeg skynder mig ind i kampen om Karens smukke smukke huse!
    Please pick me...

    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  160. Uhh, de er så fine og ved allerede hvor de skal stå hvis jeg vinder :-)

    Mvh carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  161. Hvor er de smukke :)

    Mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  162. De er simpelthen så fine! :)

    SvarSlet
  163. Jeg håber, at jeg er den heldige- de er så fine! Rigtig god december til dig og tak for fin pakkekalender!

    Lisbet
    lisbetarentoft@hotmail.com

    SvarSlet
  164. Krydser alt, hvad jeg har :)

    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  165. Det har jeg virkeligt lyst til ja... :-)

    SvarSlet
  166. Det er nogle af mine favoritting herhjemme og vil virkelig gerne være den heldige at vinde flere..:)

    SvarSlet
  167. Hvor er de skønne! Jeg vil gerne deltage...

    SvarSlet
  168. Jeg skynder mig at lægge et lod :-)
    Hilsen Figarine

    SvarSlet
  169. Ihh, jeg skal da også lige nå at være med :)

    SvarSlet
  170. Jeg skal da også være med! :-)

    SvarSlet
  171. De er så fine, de huse. Har kigget på dem mange gange.
    (karenaj @ hotmail.dk)

    SvarSlet
  172. Ja tak, jeg vil gerne vinde de fine små huse :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  173. De er da bare så fine, julehusene.....ja tak for invitationen til at deltage. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  174. Åh dem gad jeg sørme godt vinde!! Ligesom 195 andre.... Haha:) krydser mine fingre lidt ekstra:)

    SvarSlet
  175. De er så fine. Ville passe perfekt i min vindueskarm ;)

    SvarSlet
  176. Jeg vil også være med. Mvh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  177. Mmmmm....jeg gider godt at vinde!

    SvarSlet
  178. De huse står allerede på min ønskeliste...de er SÅ fine;-)
    Mvh. Sine Løkke
    sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  179. What a great giveaway!
    Thank you!

    SvarSlet
  180. Årh, jeg har været forelsket siden hun viste dem første gang på sin blog - og jeg er det uden tvivl stadig! SÅ fine!

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet