10. dec. 2012

Pakkekalender #10: By Bak -AFSLUTTET






Dagens pakke gemmer på de fineste, grafiske hjerter! Det er Dorte bag bloggen By Bak, der har trykt og syet dem, og jeg kan rigtig godt li' deres enkle, stringente udtryk, og at trykket ikke er nøjagtigt det samme på dem alle. Og detaljen med det gule neonfarvede bånd er prikken over i'et:) Dorte laver også andre ting med samme grafiske udtryk, og hun sælger det hele lige her.

Dorte har været så sød at sponsorere en pakke med tre hjerter til en heldig vinder, så hvis du ligesom mig er til ikke-julet julepynt, så skriv en kommentar, og så trækker jeg en vinder i morgen aften kl. 19.

77 kommentarer:

  1. Jeg smider straks en kommentar;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er med!
    Julie

    SvarSlet
  3. Dem vil jeg MEGET gerne vinde. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Skønt julepynt, jeg er med.
    Kh. Pia ( pian75@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Jeg håber endnu en gang det bliver mig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er på! Hep! Louisekjunge@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg er med, hjerterne er så smukke! :)

    SvarSlet
  8. de ville passe fint ind i vores lille hjem, så jeg lægger et lod i hatten.

    SvarSlet
  9. Smukke! Vi skal holde jul for familien for første gang, og disse vil passe perfekt på træet

    SvarSlet
  10. Har bare beundret de der hjerter længe! Hende Dorte laver altså så fine fine sager.

    SvarSlet
  11. Uh hvor er de fine, dem vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  12. Jeg smider endnu et lod i puljen.

    Kh Heidi

    SvarSlet
  13. Wow - dem vil jeg gerne vinde!

    Line

    linesoelvkjaersoerensen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil meget gerne prøve lykken :)

    SvarSlet
  15. Dorte laver så smukke ting så håber jeg bliver den heldige vinder :0)

    SvarSlet
  16. Dem ville jeg da rigtig gerne vinde... Ville være den perfekte gave til min veninde, der skal pynte sit juletræ for første gang! /Anita

    SvarSlet
  17. Du forkæler os igen igen.

    SvarSlet
  18. Oh yes I`m in;)

    Hilsen fra
    Sanne/ mail: sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Jeg er helt sikkert med

    mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  20. De er så fine- håber jeg er heldig her hos dig igen;)

    SvarSlet
  21. Jeg er med i konkurrencen om at vinde de smukke grafiske julehjerter:) De er meget fine. Tak for skønne jule præmier.
    Kh KM
    kmskagen@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Super fine - kom hjem til mig! ;-)

    SvarSlet
  23. Vælg mig, vælg mig!:-D

    SvarSlet
  24. Jeg er med :-) Prøver lykken!

    SvarSlet
  25. Man kunne jo være heldig :)
    julehilsen Helle Dreier
    hd(snabela)moove.dk

    SvarSlet
  26. De er for fede, ej hvor vil jeg gerne være den heldige!

    SvarSlet
  27. Julepynt som ikke går i stykker, jeg er på!

    SvarSlet
  28. Jeg har glædet mig hele dagen, til denne låge skulle åbnes (Jeg læste det på By Bak blog) Juhuuu - jeg vil sååå gerne vinde dem her ;O) Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  29. Uh, her må jeg vist være med (: (:

    SvarSlet
  30. Ønsker mig rigtig rigtig gerne at få fingrene i disse smukke hjerter, der kan bruges året rundt :-) Mange forventningsfulde hilsner Hanne

    SvarSlet
  31. De er godt nok fine!
    Jeg vil rigtigt gerne være med :-)

    SvarSlet
  32. De er simpelthen SÅ fine!
    Jeg vil rigtig gerne være med :0)

    SvarSlet
  33. Camilla Geer Rossen Thougaard10 december, 2012 21:48

    De er simpelthen SÅ fine!
    Jeg vil rigtig gerne være med :0)

    SvarSlet
  34. De er bare så fantastiske :-)

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne deltage :-)

    SvarSlet
  36. Åh, de ville virkelig pryde herhjemme - de er jo gudesmukke!

    SvarSlet
  37. Haps, haps, haps! Jeg har så mange gange siddet og kigget på de hjerter og overvejet at købe dem. Men hvis nu jeg kan være så heldig at vinde dem her, vil det jo være skønt! :D

    SvarSlet
  38. Hej!!! jeg er rigtig meget til julepynt der ikke er julepynt!! det der hvor man kommer til at have det hængende hele året!!

    SvarSlet
  39. hvor er de fine, her deltager jeg :-)
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  40. Den slags pynt er jeg bestemt til, har nemlig allerede nogle af Dortes grafiske juletræer.

    Så er deltager helt bestemt.

    SvarSlet
  41. Fine og enkle! Kh Anne (anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  42. Super skønne :) Så jeg er med :)

    SvarSlet
  43. Dejlig fine og enkelte.. og ikke spor overjulet... det er lige mig

    SvarSlet
  44. Fine hjerter - vil gerne deltage :-)

    seg@c.dk

    SvarSlet
  45. Dem vil jeg meget gerne vinde :)

    SvarSlet
  46. hvor er de fine

    svips@aaui.dk

    SvarSlet
  47. love the geometric lovely.

    my giveaway just opened up to everyone internationally, so it would be a pleasure to welcome you to it: http://hellolovelyinc.blogspot.com/2012/12/personalized-lovely-giveaway.html

    i hope you win!

    smiles.

    michele

    SvarSlet
  48. Dem vil jeg rigtig gerne vinde :-)

    SvarSlet
  49. jeg krydser fingre... de er så fine

    SvarSlet
  50. Superfine hjerter, jeg krydser fingre.
    KH Mia

    SvarSlet
  51. Min mand vil sikkert beklage sig hvis jeg vinder. For han synes at vores julepynt er alt for ikke julet...mens jeg har det ligesom dig. Jeg er vild med hjerterne;-)
    Mvh. Sine Løkke
    sine_loekke@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Smukt.
    Vil meget gerne vinde.
    /Linn

    SvarSlet
  53. Så fine :)
    /Christine

    christinedyrsting@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Gorgeous!
    Count me in please!

    SvarSlet
  55. Vil meget gerne pynte med disse...

    SvarSlet
  56. Dem vil jeg da meget gerne være heldig at vinde..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  57. Ja, de er fine! - og netop fordi de ikke er ens.
    Deltager med vanlig tak og glæde.

    SvarSlet
  58. Uhh kan lige nå at være med. :-) super fed give away.

    SvarSlet
  59. Hvor er de superfine! Krydser fingre. marietoftjensen@gmail.com

    SvarSlet