1. dec. 2012

Pakkekalender #1: Pernille Corydon - AFSLUTTET



1. låge i julekalenderen gemmer på et par meget smukke stjerneørestiks designet af Pernille Corydon. Pernille Corydons smykker forhandles bl.a. hos netshoppen Kirkesjov, som har været så søde at donere de fine stjerner:) Personligt synes jeg, at det rå oxiderede look og de mere feminine stjerner er en perfekt kombination! Og så er priserne ganske fornuftige, hvis man som mig har svært ved at gå forbi et par fine øreringe... I kan se flere af Pernille Corydons smykker lige her.

Alt, hvad du skal gøre for at være med, er at skrive en kommentar til dette indlæg:) Jeg trækker en vinder i morgen kl. 19.

191 kommentarer:

  1. Øj øj øj - de er simpelthen så fede! Uha uha uha - jeg krydser!
    God aften :)

    SvarSlet
  2. Uh, ja i min verden er de også perfekte! Der er plads på mine ører;-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne være med. :) lige præcis disse øreringe står på min ønskeliste allerede!!

    Årh, hvor jeg håbet jeg vinder.

    Www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er også Pernille-fan :-)

    SvarSlet
  5. De er bare så smukke! Jeg deltager og krydser fingrene. ;)

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med det meste fra Pernille Corydon. Disse øreringe er bare SÅ fine!

    SvarSlet
  7. så fine "jule"stjerner :-)
    Mvh Susanne Olesen

    SvarSlet
  8. Disse har været på min ønskeseddel noget tid nu - håber de nu bliver mine :-)

    SvarSlet
  9. De er fantastisk smukke! Krydser finger for de finder min vej.

    SvarSlet
  10. Dem vil jeg så gerne have! Oh, jeg krydser fingre :)
    Nielsdottir @ gmail.com

    SvarSlet
  11. Åh hvor er de super fine!! Håber heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  12. Den ville jeg meget gerne siddende og pynte på hver side at mit hoved.

    Glædelig 1. december....:-)

    SvarSlet
  13. Uha, som de er fine. Krydser fingre på begge hænder!

    Charlotte

    SvarSlet
  14. Meget smukke - kunne det blive startskuddet til at jeg får huller i ørene :-) Kh Tine
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  15. Meget smukke ørestikker, dem ville jeg rigtig gerne vinde :)
    Simone.

    SvarSlet
  16. Virkelig fine ørestikker!!Ku godt pynte på mig!

    SvarSlet
  17. Uh det er lige mig, jeg håber jeg er den heldige:-)
    trinemandal78@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne deltage - meget smukke ørestikker.
    Mvh. Anne
    (anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  19. Ih, hvor er de fine - dem vil jeg gerne vinde :-) Glædelig 1. december!

    SvarSlet
  20. Hvor er de fine, de ville passe perfekt til min stil.
    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Uh, de ville pynte gevaldigt på mine ører:-)

    SvarSlet
  22. Jeg er helt sikkert med:-)

    SvarSlet
  23. Nej de er fine da! Så smukke!!

    SvarSlet
  24. Så seje, dem vil jeg sørme gerne vinde :-)

    SvarSlet
  25. Super flotte, er ret vild med oxyderede smykker for tiden så de vil jo passe perfekt

    SvarSlet
  26. Sjovt, dem har jeg lige skrevet på min ønskeseddel.
    Kh Stine

    SvarSlet
  27. Uha, dem vil jeg gerne vinde!
    Mvh Jela
    jelabaunegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Øhm JA TAK :-) fedt Anne.

    SvarSlet
  29. Åh hvor er de fine. Og passe jo perfekt til min nye ring fra Pernille. annaviktoria.f@gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvor er de flotte :-) vil rigtig gerne deltage!

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  31. De står virkelig højt på min ønskeliste, så JEPS, jeg er med:-)

    SvarSlet
  32. super flotte wauuuuw
    hilsen Helle
    hellep@energimail.dk

    SvarSlet
  33. Ikke til at stå for :o) Kh Christina

    SvarSlet
  34. De er så fine. De måtte gerne komme hjem til mig!

    SvarSlet
  35. Dem vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  36. Ej, jeg elsker dem! Krydser fingre for at jeg vinder dem ;)

    SvarSlet
  37. Jeg ELSKER hendes smykker, de er så smukke og til en overkommelig pris! Jeg er klart med her :o)

    SvarSlet
  38. De er godt nok smukke...louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  39. Hvis jeg vinder dem, får jeg lavet huller i ørerne!!
    Deltager med tak.

    SvarSlet
  40. Hold op de er flotte :)

    SvarSlet
  41. De er virkelig pæne synes jeg. Bare jeg vinder :-)

    SvarSlet
  42. Smukke smukke øreringe (0:

    SvarSlet
  43. De er bare så fine, håber jeg bliver den heldige vinder :o)

    SvarSlet
  44. Jeg er vild med Pernille Corydon fine stjerner. De er så fine. Jeg vil rigtig gerne deltage :)

    SvarSlet
  45. Jeg er så meget med;)

    m-lstoffer@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Hvor er det bare nogle fantastiske ørestikkere. De ville være den perfekte gave til min dejlige veninde, som ikke helt ved hvilket ben hun skal stå på i disse dage.

    SvarSlet
  47. Super fint, jeg er med.....
    tipi@ofir.dk

    SvarSlet
  48. ej hvor de smukke! så selvfølgelig er jeg med ;-)

    SvarSlet
  49. Sikke en lækker gave, jeg er helt klart med!

    SvarSlet
  50. Hvor er de flotte - og også lidt julede. Jeg deltager rigtig gerne. :-)

    SvarSlet
  51. åh så smukke - lad dem blive mine...
    tanja-rene@stofanet.dk

    SvarSlet
  52. De er så fine. Oxiderede smykker er blevet en klar favorit herhjemme.

    SvarSlet
  53. Hold fast hvor er de bare super fine! Dem ville jeg meget gerne eje!
    Smil Charlotte
    hyggeglimt.blogspot.dk

    SvarSlet
  54. Så smukke - dem ville jeg supergerne eje! :0)
    Www.musshi-cph.blogspot.com
    Ingbritt_kragh_kjaer@ofir.dk

    SvarSlet
  55. Rigtig fine. Jeg fik et par corydon-øreringe i fødselsdagsgave, men desværre overlevede de ikke at blive trådt på. Så jeg er selvfølgelig med:)

    SvarSlet
  56. Ih ja det er fine...hapse hapse hapse...jeg er med! :D

    SvarSlet
  57. De er så fine
    - bare de blir mine ;-)

    SvarSlet
  58. Hvor er de skønne! Jeg er bestemt også med, ville elske at få en ekstra decembergave :)

    SvarSlet
  59. De er så fede.... Krydser fingre for en adventsgave til mig:-)

    SvarSlet
  60. ih altså, fantastisk med pakkekalender. krydser fingre

    SvarSlet
  61. De er super flotte, dem gad jeg godt at vinde:-)

    SvarSlet
  62. Lækre øreringene ;) jeg vil gerne være med..
    Mette_refsgaard_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Skønne øreringene:-) krydser fingre og deltager med glæde:-) kh. Mette

    SvarSlet
  64. Hvor er de flotte - ville gerne eje dem :)

    SvarSlet
  65. Jeg vil gerne deltage :-)
    (metpettepe@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Hendes ringe er allerede på min ønskeseddel til jul og disse er jo også lækre. Håber jeg vinder :)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  67. Hvor er de fede.. Jeg er med!

    SvarSlet
  68. Ej, jeg har jo drømt om de her øreringe i et år snart. Krydser fingre!

    Malene/pieceofmymindblog@gmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg vil utroligt gerne vinde disse smukke ørestikker.. trænger til noget nyt der ikke er købt på tilbud eller gamle gamle gaver

    SvarSlet
  70. Skønne, er også glad for hendes oxiderede skønheder - tak fordi du kiggede forbi i dag, rigtig hyggeligt selvom jeg synes det er lidt pinligt, at jeg ikke kan huske at vi har mødt hinanden før - det er jeg virkelig ked af :-(

    SvarSlet
  71. Hold da helt op for en pakkekalender! Det bliver spændende at følge med i :-)
    mvh
    annikarasmussen(a)hotmail.com

    SvarSlet
  72. Ja tak vil da rigtig gerne eje de fine øreringe :)

    SvarSlet
  73. Hvor er de flotte:-)
    Vh Christa
    christarindom@gmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg er helt pjattet med hendes smykker så jeg krydser alt for at jeg bliver den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  75. Glædelig 1. december :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  76. Åhh, hvor er de bare fine - ville blive en smule lykkeligere, hvis jeg kunne pynte mig med de øreringe <3

    SvarSlet
  77. Håber på at heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  78. Super fine :-) Jeg vl meget gerne vaere med Tak

    Kh Kathrine

    SvarSlet
  79. Jeg vil meget gerne vinde dem :)
    God weekend,
    Pernille

    SvarSlet
  80. Haps - dem gad jeg virkeligt godt at vinde ;-)

    SvarSlet
  81. Smukke, smukke øreringe! Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  82. De er bare rigtig flotte, jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  83. Så fine, dem vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  84. Elsker Pernilles smykker og lille butik i Haderslev - krydser fingre for at de havner i min postkase :)
    KH Ditte

    SvarSlet
  85. Jeg elsker hendes smykker!!! Åh hvor vil jeg gerne vinde!!!

    SvarSlet
  86. Hvor er de bare fine :)
    miatoft333@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Hurra for december, selvfølgelig deltager jeg :)

    SvarSlet
  88. Åh, de er så smukke! Jeg er med :)

    SvarSlet
  89. De ville virkelig pynte mit halvsløje/ snottede ansigt op ;-/
    Louise@heldmann.dk

    SvarSlet
  90. Hvor hyggeligt, Anne :) Jeg er ret sikker på at de øreringe ville passe ganske perfekt til mig :)

    SvarSlet
  91. Uhh... Så fine de er. Hvis jeg er heldig, skal min sødeste søster have dem i ekstra julegave.
    Kh Pernille
    Pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Sikke nogle fantastiske øreringe! Wow :)

    SvarSlet
  93. Avra, jeg har også forelsket mig i Pernille Corydons smykker, så jeg vil meget gerne være med i din lodtrækning. :-)
    Rigtig glædelig 1. december!

    SvarSlet
  94. De er fine. Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  95. Smukke smukke ørestikker, den vil jeg gerne vinde - og super skøn blog du har!
    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlet
  96. Hvor er de fantastiske, de er dom skabt til mine øre. Jeg håber på at juleenglen er med mig.

    SvarSlet
  97. Namenam....bare det er mig der vinder!

    SvarSlet
  98. Orv, dem ville jeg mægtig gerne eje :-)

    Kh

    SvarSlet
  99. Ja tak, de må meget gerne blive mine!

    anetteand86@gmail.com

    SvarSlet
  100. Sikke en flot gave! Hun laver så lækre ting.
    Jeg vil meget gerne deltage.

    SvarSlet
  101. yes please, dem tager vi gerne her i Forstaden!

    SvarSlet
  102. Årh de er fine. Krydser fingre:)

    Kh

    SvarSlet
  103. Jeg håber, at jeg bliver den HELDIGE vinder af de fine fine øreringe!

    Kh Eva - madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  104. Uhlala...lækre stjerner til jul!

    SvarSlet
  105. Jeg vil meget gerne være med her;-)

    SvarSlet
  106. Du starter godt ud :-) Mvh. Karen - karenaj@hotmail.dk

    SvarSlet
  107. Fine! Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlet
  108. Nøj, dem der har jeg haft et godt øje til længe! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  109. Fede stjerner!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
  110. De står faktisk på ønskelisten allerede;)

    SvarSlet
  111. WOW lækre øreringe som rigtig gerne må blive mine:-) Mvh Stine stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  112. Narj vor er de skønne, Jeg krydser fingre for de skal hjem til mig, ellers må de bestemt ryge på ønskelisten:)

    Rikke / rikke.eid@live.dk

    SvarSlet
  113. Dem vil jeg dæleme gerne vinde:) sofie_steens (a) hotmail.com

    SvarSlet
  114. Du forstår at forkæle. Jeg vil smadder gerne lege med.

    SvarSlet
  115. Wow de er fede!! Håber jeg er vinderen, ellers er jeg nødt til at købe dem :o)

    SvarSlet
  116. Åh dem har jeg savlet over mange gange. De er så fine :D

    SvarSlet
  117. Bente Bach Lorentzen02 december, 2012 00:26

    Hvor er de bare flotte, håber det bliver mig.

    SvarSlet
  118. Uh de er fine! Jeg er med.
    Vh Trine (trinesp@gmail.com)

    SvarSlet
  119. Smukke øreringe. Krydser poterne :)

    SvarSlet
  120. Lækre øreringe, som jeg meget gerne vil vinde :)

    SvarSlet
  121. Haps, dem napper jeg gerne....

    SvarSlet
  122. Lækre sager :-) Håber jeg bliver den heldige :-)

    SvarSlet
  123. Jeg er tidligt oppe søndag morgen. Håber det er tidligt nok til at være med i lodtrækningen. De øreringe står allerede på min ønskeseddel.
    Kh Heidi

    SvarSlet
  124. De er er godt nok lækre - helt vildt lækre!

    SvarSlet
  125. Smukke stjerner. Lækker kalendergave.

    SvarSlet
  126. Super skønne og de ville klæde mig :-)
    vh Pernille

    SvarSlet
  127. Ihh Anne sikke en lækker give away du ligger ud med. De her står allerede på min ønskeseddel, så jeg vil blive meget glad for at vinde dem;)

    Kh

    SvarSlet
  128. Hvor er de smukke...skal bestemt være med

    SvarSlet
  129. Uh de har stået på min ønskeseddel længe! Håber jeg er heldig;)

    SvarSlet
  130. Hvor er de smukke - jeg er med :-)

    SvarSlet
  131. ej hvor er de fine! de må gerne komme hjem til mig :)

    SvarSlet
  132. Yes please. De er så smukke.

    Glædelig 1. søndag i advendt

    Kh
    Trine

    SvarSlet
  133. Lucky no. 147?
    Jeg krydser fingre:)

    SvarSlet
  134. De er så smukke. Jeg har allerede Pernilles smykker på min juleønskeseddel:-)
    Jeg håber jeg vinde dem her!
    julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  135. De er ubeskrivelig smukke.
    Det ville være en så dejlig adventsgave at vinde :)
    Baekgaard66@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Hvor er de fine. Krydser fingre.

    Henriette

    SvarSlet
  137. Håber at vinde min første give away, de er så fine! Mltorjusen@hotmail.com

    SvarSlet
  138. fine julestjerner :)
    mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  139. Glædelig 1 advent.
    Hvor er de fine, håber at jeg kan være heldig.

    Bukseryster@gmail.com

    SvarSlet
  140. Hvor er de fine! Håber jeg bliver den heldige vinder:-)
    Glædelig advent. Hilsen Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  141. De er bare virkelig fine søde, vi ses imorgen :) håber virkelig jeg vinder, så er du en stjerne !

    SvarSlet
  142. Ih hvor er de fine. Jeg vil bestemt gerne være med i din give away:-)

    /Anne-Mette

    SvarSlet
  143. Skønne stjerner, som jeg meget gerne vil pynte mig med...

    SvarSlet
  144. Fine julestjerner til ørerne! Jeg er med :-)
    God 1. advent! Mange hilsner Marianne (mariannething@gmail.com)

    SvarSlet
  145. de er godt nok fine. Jeg vil gerne være med :-)
    kh Tine

    SvarSlet
  146. Dem ønsker jeg mig :))
    (sofiamunch@live.dk)

    SvarSlet
  147. så fine. dem ville jeg meget gerne vinde:-)
    Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  148. De passer perfekt til mine ører! :)

    SvarSlet
  149. Jaa hvor er de flotte. Glædelig jul :-)

    SvarSlet
  150. Jeg vil gerne være med også, de er virkelig fine.
    anloubra@gmail.com

    SvarSlet
  151. Jeg vil også meget gerne være med, super med din pakkekalender:)
    Rigtig glædelig jul Anne
    Kh Mia

    SvarSlet
  152. ejj vildt fede øreringe...dem vil jeg gerne vinde :-D

    SvarSlet
  153. Jeg er vild med dem! Og så vil det være fedt med supplement til de to andre par Corydon ørestikkere jeg har...:-)

    Fin første låge, Anne.:)

    SvarSlet
  154. De må gerne pynte mine øre. Jettebiej@gmail.com

    SvarSlet
  155. De er super fine! :)

    dyveke.l(at)gmail.com

    SvarSlet
  156. Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen - så fine disse stjerneøreringe er :-)

    mvh Sine
    seg@c.dk

    SvarSlet
  157. Wauw, de er fede!
    sofiewisborg@hotmail.com

    SvarSlet
  158. Elsker stjerner - jeg krydser fingre :o)

    SvarSlet
  159. De er så fine! Jeg vil gerne være med her på falderebet :-)

    SvarSlet
  160. Wauw, hvor er de fine! Jeg krydser fingre! :D

    - Linnea // linnealarsen@live.dk

    SvarSlet
  161. Fede øreringe! Dem gad jeg godt vinde.
    Kh
    Lise (nonoro.cph@gmail.com)

    SvarSlet
  162. Det er nogle fine øreringe! Jeg hopper lige med i kurven.

    SvarSlet
  163. Wow! Jeg vil gerne være med.
    Www.janelerche.dk
    Janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  164. Saa tak, de er flotte og jeg ku godt bruge at skifte dem fra hende der er groet fast i mine oerer ud :)
    Tak for en go blog og glaedelig 1. advent. tildekresta@gmail.com

    SvarSlet
  165. jeg vil også gerne være med.
    ane_glad@hotmail.com

    SvarSlet
  166. De er så fine.....jeg krydser fingre ;)

    tanja.kvist.agesen@skolekom.dk

    SvarSlet
  167. hvor er de fine, jeg vil rigtig gerne være med ;)

    mari@bondesen.org

    SvarSlet
  168. Ej de er da for fine, hende skal jeg vist have tjekket lidt yderligere ud..
    Jeg er med, de ville være perfekt til en julefrokost...
    Kram Trine

    SvarSlet
  169. Superflotte ørestikker!
    Vh Eva

    SvarSlet
  170. De er superflotte!

    SvarSlet
  171. YAY jeg kan lige nå at være med:-)

    SvarSlet
  172. Jeg når lige at være med! Og sjovt nok er lige præcis de her på min ønskeseddel i forvejen!

    SvarSlet
  173. Håber jeg lige kan nå at være med - det vil da sætte prikken over i´et på julens mange outfits :)

    Janne / rainrotten @ hotmail.com

    SvarSlet
  174. Perfekte smykker til min skønne datter :-)

    dorte.knudsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  175. Wauw de er fede!!! Og kan vist lige nå at være med...

    SvarSlet
  176. håber jeg stadig kan nå det! :)

    SvarSlet
  177. Hold da op de er fine. :)
    Deltager meget meget gerne.!

    SvarSlet
  178. Hej hvor er de fine, jeg er med og krydser finger

    SvarSlet