2. december 2012

Julemarked-roadtrip









I går var der flere julemarkeder, jeg gerne ville besøge. Så Asli og jeg tog på roadtrip og nåede hele tre julemarkeder, inden vi var mættede af indtryk (og en del fattigere for den sags skyld). Jeg fik købt et par julegaver (som jeg selvfølgelig ikke viser frem!), men jeg må erkende, at de fleste ting jeg købte var (gaver) til mig selv...
Juletræet, grankoglerne og de små hvide ophæng er købt hos Puk og Lis, der har en bod på Roskilde Julemarked (der er også åbent i dag). Den grå lysestage og skål er købt af Anne JørgensenDet Nye Designer Julemarked (også åbent i dag). Den fine mælkekande med broderet look er af Gry Fager og købt på Finders Keepers. De foldede ophæng er af Kristina Schäuble; den foldede stjerne er fra Virkvärftet, mens til-og-fra-kortene er fra Dorte, og de sidste ting er alle fra Finders Keepers.

I aften trækker jeg en vinder af Pernille Corydon ørestikkerne, så I kan stadig nå at være med:)

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fund! Er især vild med den grå skål fra Anne Jørgensen og den "broderet" mælkekande.

    SvarSlet
  2. Jeg er helt vild med de foldede ophæng, de er godt nok flotte! Jeg kan lige se dem for mig pynte på en gren i en vindueskarm.

    SvarSlet
  3. Virkelig fine sager du fik med hjem fra roadtrip. Tre markeder på én dag er ret godt klaret.;)

    SvarSlet
  4. Øj nogle lækre ting, ville ønske jeg var i nærheden. Tror jeg må arrangere en Kbh tur næste år når jeg kender datoerne for julemarkederne :o)

    SvarSlet
  5. Lækre sager du har fået med dig hjem!

    SvarSlet
  6. Flotte ting, du har købt. Jeg er glad for, at juletræet skal bo hjemme hos dig:)

    SvarSlet