25. november 2012

Pakkekalender

Jeg havde planer om at lave en adventskalender på bloggen. En adventskalender med mine favoritter. Men nu er jeg indtil videre oppe på 11 pakker. Så adventskalenderen er droppet, og nu bliver det i stedet for en slags pakkekalender med én pakke pr. dag, så længe der er pakker:)
Det bliver ikke store, fancy pakker, men derimod mine favoritter blandt små virksomheder og privatpersoner. Nogle kender I sikkert, og andre er måske nye for jer. Og jeg kan afsløre, at der både er pynt til hjemmet og dig selv og kreative gør det selv gaver. Alle ting, som jeg selv kan li'! Og jeg håber, at I vil tage godt imod dem:)
God regnvejrssøndag!

27 kommentarer:

  1. Spændende! Glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
  2. Ja det lyder da lækkert! : )

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende.

    SvarSlet
  4. Ej, hvor spændende! Jeg glæder mig til at deltage :-)

    SvarSlet
  5. Det lyder rigtig spændende : )

    SvarSlet
  6. Uh det lyder vel nok lækkert Anne:-)

    SvarSlet
  7. Det lyder som en fantastisk ide - mon du kunne bruge en lille pakke fra mig?

    SvarSlet
  8. Spændende :) Glæder mig til at se (og forhåbentlig vinde) dine favoritter!

    SvarSlet
  9. Spændende søde Anne - det vil jeg da se frem til:)

    SvarSlet
  10. Uh... det bliver en god december :)

    SvarSlet
  11. Hvor fint! Du har og laver de smukkeste ting :-) jeg glæder mig til at følg med..

    SvarSlet
  12. Aj hvor fantastisk - det glæder jeg mig til at følge :-)

    SvarSlet
  13. Høres spennende ut! Jeg gleder meg til å følge med!

    SvarSlet
  14. Uuuh det lyder spændende :-)

    SvarSlet
  15. Super idé! Glæder mig til at se hvad du hitter på :)

    SvarSlet
  16. Hvor spændende altså ... er det donerede gaver så?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det:) Det er privatpersoner og små virksomheder/butikker, jeg selv har kontaktet, og som har været så søde at donere fine sager:)

      Slet
  17. Hvor spændende - glæder mig:-)

    SvarSlet
  18. Sikke en god idé, det bliver spændende at følge med :o)

    SvarSlet
  19. Spændende.

    Jeg vil gerne give en gave, hvis du vil have flere. Knitting@bykaae.dk

    SvarSlet