24. nov. 2012

KADK's julemarked




Netop hjemvendt fra et meget velbesøgt julemarked hos KADK (Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering). Der var virkeligt mange fine ting! Og jeg var ret glad for, at jeg kun havde en moderat mængde kontanter på mig.
Jeg købte to ting. Et print med fjer og et par små øreringe med stave. Jeg fik desværre ikke fat i navnet på kunstneren bag printet, men øreringene er fra ruby baby. Printet med fjerene faldt jeg for fra lang afstand, men jeg endte med at købe et andet. Alligevel var det fjerene, der kom med hjem. Der var også virkelig travlt i den bod! Og måske er det skæbnen, at det endte med fjerene, når de nu var mit første valg.

Opdatering: printet er af Trine Struwe.

8 kommentarer:

  1. Hejsa... Jeg tror, at kunstneren bag trykket hedder Trine Struwe, men jeg er ikke 100% sikker! :-)

    SvarSlet
  2. Lækre sager, det tryk er virkelig fedt!!! Kan godt forstå det måtte med hjem :)

    Kh og god weekend

    SvarSlet
  3. Skønne sager du har udvalgt dig.

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt forstå, at du faldt for printet på lang afstand. Det er både skrøbeligt på grund af fjerene og "sejt" på grund af de kraftige farver.

    SvarSlet
  5. Hvor sjovt Anne, jeg var også på KDAK og har købt præcis det samme fjer-print som dig, hænger så smukt på min væg :0)

    Dejlig lørdag til dig - Kh Karen Marie

    SvarSlet