25. oktober 2012

Grå strik



Beklager mine sporadiske blogindlæg, men der er bare for få timer i døgnet. Eller også er der for lidt lys til at tage billeder i...
Nå, men jeg har kastet mig over et projekt til mig selv. Nemlig denne her "kåbe" fra Pickles. Den bliver grå. Hvilket efterhånden er en selvfølge for mig... Og så er det min debut ud i halvpatent, hvilket giver de fine riller. Garnet er købt i Fox og Jane, hvor man får papirposer lavet af fangerne i Vestre Fængsel. Og nu er der dømt tidlig weekend:)

8 kommentarer:

  1. Den bliver SÅ fin er jeg sikker på! Modellen er fin, farven er skøn og du er så herre sej til at strikke:) Dejligt med tidligt weekend - så kan du da rigtigt få sparket "kåbe"projektet i gang:)
    God weekend til dig, kære Anne!

    SvarSlet
  2. Lækker strik og super flotte pulsvarmere i forrige indlæg, wauuu...
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Den ser godtnok lækker ud!

    SvarSlet
  4. Det kan kun blive godt - og grå er jo ikke til at gå fejl af.
    God tidligt weekend til dig.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hvor ser den lækker ud. Meget lækker model!
    KH
    tina

    SvarSlet
  6. Hvor ser den skøn ud. :)
    Glæder mig til at se resultatet..
    Det kunne være jeg også skulle kaste mig ud i at lave sådan en, når jeg endnu når til bunds i alle de andre projekter der er gang i. :p

    Ha' en god weekend.

    www.Badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Avra, det projekt ser virkelig interessant ud!
    Sådan en kåbe kunne lige være noget for mig også.
    Måske jeg selv skulle kaste mig ud i det projekt...?
    Glæder mig til at se dit færdige resultat.
    Tak for inspirationen!

    SvarSlet
  8. Man kan jo nærmest ikke leve uden en grå kåbe. Din model er vidunderlig smuk. Halvpatent er så smukt.

    SvarSlet