29. september 2012

Strik og læs





Jeg kan ret godt li' efteråret. Jeg tror faktisk, at det er min favorit årstid. Jeg er gået i gang med strikkede huer. Mange af dem. Og så har jeg fået fingrene i den meget omtalte bog Fanget, som jeg er lidt spændt på at læse. Jeg tror nu, at jeg begynder med Dokumenter vedrørende spilleren Rubashov. Den er skrevet af forfatteren til min yndlingsbog Den vidunderlige kærlighedshistorie, så forventningerne er høje. God (regnfuld) lørdag! Og er der nogen, der har tips til andet efterårslæsning, så skriv endelig.
Opskriften til elefanthuen er fra Pickels, og den er gratis:)

12 kommentarer:

  1. Nogle af de bøger jeg er vild med er skrevet af Sofie Kinsella. Specielt shopaholic bøgerne hun har skrevet er gode. De er fuld af humor og kærlighed. Ved ikke om det er noget for dig. Men de er super gode og sjove.
    Dejlig blog du har her. Dig vil jeg gerne følge.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Lækre huer og glæd dig til bogen som alle taler om;)

    SvarSlet
  3. Lyder som en hyggelig lørdag!

    SvarSlet
  4. Så er der da dømt råhygge - rigtig god weekend!

    SvarSlet
  5. Fine, fine huer. Kan du strikke og læse på samme tid?

    SvarSlet
  6. Sikken en rar elefanthue :)
    Må altså snart lære at strikke djævlehuer på 'din' måde...

    SvarSlet
  7. Haha tænkte også det var da imponerende hvis du strikkede og læste på samme tid! Jeg har lige lært at hækle, må nok også snart kaste mig ud i det der strik ;-)

    SvarSlet
  8. Hej Anne, jeg er også begyndt at strikke, og jeg syntes virkelig det er flot det du laver :)

    SvarSlet
  9. Skøn strik! Jeg skal vist ind og lure på pickles. Rent litterært skulle bogen være ret dårlig (men nu læser jeg også litteratur på uni og har det fra professorerne der) alligevel har jeg selv investeret i den, så må vi se. :-) og efteråret er skønt!

    SvarSlet
  10. Hvor er det nogle fede huer du laver. Jeg er helt vil med elefanthuen. Jeg hører tit lydbøger når jeg laver krearier. For nogle år siden havde jeg så svært ved at vælge mellem at kreere og læse, men så opdagde jeg lydbøgerne, og nu kører det bare derudaf med input og output :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  11. Åh hvis mand da bare kunne strikke og læse på én gang!!

    SvarSlet