15. september 2012

Gråt







Det er godt nok ved at være efterår, så efter arbejde i går cyklede jeg ind til COS efter vanter og hue i dejlig, blød cashmere. Halstørklædet fik jeg til fødselsdag, og det er også gråt. Og den bluse, jeg købte med hjem, er også grå. Og den sweatshirt, jeg syede ved Line, er også grå. Det er spøjst, som man altid går efter den samme (sikre) farve. Tilgengæld er der en anelse mere farve på den sweatshirt-kjole, jeg har syet, og på min mors hjemmestrikkede strømper.
Jeg er ved at indrette mit soveværelse på ny, hvilket bl.a. involverer 9 IKEA-kommoder og en hulens masse oprydning. Men det bliver forhåbentligt godt!

Update: Til jer der har spurgt efter diamanthalskæden, så laver min veninde dem gerne på bestilling. Send mig blot en mail, og så formidler jeg kontakten.

14 kommentarer:

  1. Men smukt er det. Jeg vælger ofte sort og grå som det sikre og tilføjer farver med tilbehør:-)

    SvarSlet
  2. Det ser spændende ud med sengen. Fandt du en vejledning til projektet, eller danner de bare en ramme som selve sengen så hviler på? Kunne godt fristes til at kaste mig ud i det samme, kun for at få mere og bedre plads til alle de håndklæder og alt det sengetøj vi gemmer under sengen. Hvor brede er de malm du har brugt?

    SvarSlet
  3. Jeg er også lidt spændt på at høre om sengeprojektet. Vi skal nemlig også lave ny seng med IKEA kommoder.

    SvarSlet
  4. Virkelig fin kjole.. Sikken noget flot stof :) Må man spørge hvor det er købt?

    SvarSlet
  5. Fine billeder og ting du har syet- lækre sager til efteråret, helt bestemt! Sengen fanger også mit øje- den ser høj ud- skønt!

    SvarSlet
  6. Grå passer også godt til efteråret der nu er ankommet. Jeg elsker grå :) grå er godt !

    SvarSlet
  7. Nåede at spotte både cos blusen magen til min og soveværelse make-over inden jeg læste teksten. Det ser godt ud det hele.:-)

    Efter ni malm kommoder må du være ret garvet udi IKEA møbel samling.:-D

    SvarSlet
  8. Ps: jeg synes ikke du er noget gråt menneske. :-D

    SvarSlet
  9. Gråt er godt, basta! Jeg kan ikke få nok af den farve. Sikke en fin t-shirt kjole, du har syet!

    SvarSlet
  10. Ihh hvor er det bare nogen flotte ting - jeg ville også gerne høre hvor du har kørt de to forskellige slags stof, som du har syet hhv. bluse og kjole af? (den lilla og den grå m. neonpletter)

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig da til at se det soveværelse. Tror godt jeg ved hvad du vil med dem! Vi overvejer at gøre lignende når vores børn bliver større..
    Gråt er godt!

    SvarSlet
  12. Lækre sager! Er helt vild med dine egne kreationer :o)

    SvarSlet