1. august 2012

Tæppe








Jeg er begyndt på mit tæppe-projekt igen. Og denne gang er jeg fast besluttet på, at nu skal det altså snart være færdig, for jeg er ved at være træt af at være omgivet af ufærdige projekter. Overalt. Så nu er det vel bare med at starte ét sted, og det bliver så tæppet. Jeg har ikke viljestyrke nok til at hævde, at jeg vil være færdig med alle påbegyndte projekter, inden jeg starter på nye, så det lader jeg være med.
Jeg har også syet nye (kæmpe) puder og færdighæklet et lille håndklæde og spist slik.

15 kommentarer:

  1. Virkelig flot tæppe, og nogle utroligt smukke puder. Lad mig bare side, alle tingene er virkelig flotte :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. :) jeg kender så godt det der med halvfærdige projekter. Og STOR respekt til dig hvis du får lavet noget af det færdigt. :) Det er meget fristende at gå igang med noget nyt i stedet for! :)
    Det er et skønt tæppe i øvrigt. og puderne er også rigtig fine! :)

    Ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  3. Uhh halvfærdige projekter.... Dem kender jeg godt... Måske det bare er en del af "krea-genet"? ;-) Super fine ting, Anne! Er vild med dit tæppe!!! :-)

    SvarSlet
  4. Det bliver et utroligt smukt tæppe.
    Og halvfærdige projekter må være lig med super dyktige håndværkere:-)

    SvarSlet
  5. Super fede farver du har sat sammen i dit tæppe, det tror jeg du bliver glad for, når det er færdigt.. og kender lige som de andre godt til det med de halvfærdige projektet... Men det er en skøn følelse, når nået bliver færdiggjort :)

    SvarSlet
  6. Ja, det der med ufærdige projekter fylder også en del her. Og jeg tror også, det er en del af det kreative gen, det bruger jeg i hvert fald selv som forklaring :D Lækre puder og flotte projekter i øvrigt.

    SvarSlet
  7. Lækkert lækkert tæppe - kender dog så udemærket til ufærdige projektet - faktisk vil jeg tro det er en af de hyppigste lidelser her i blogland;)
    Købte selv et kauni-lager ind for halvandet år siden - er kun halvejs med lapperne og nu gider jeg ikke farverne mere, så det blir til et babytæppe/barselsgave i stedet!
    Ufærdige projekter er noget farligt stads;)

    SvarSlet
  8. Fantastisk tæppe, skynd dig at blive færdig med det, det er jo lige efteråretsfarver du kan slange dig i på sofaen;-)

    SvarSlet
  9. Det bliver SÅ fedt det tæppe. Og det ser da også ud til, at du er tæt på at være færdig :-)

    SvarSlet
  10. Umm, fine farver i det tæppe :)

    SvarSlet
  11. Åh, det tæppe er bare så fedt. Jeg må gå efteråret i møde med oprejst pande og selv gå i gang med et:) På trods af MANGE ufærdige projekter her også ;)

    SvarSlet
  12. Sidstnævnte er da til at blive færdig med. :-D

    De er rigtig flotte farver i tæppet og sikke et kæmpe arbejde!

    SvarSlet
  13. Nøj det tæppe er i nogle fede farver. Godt gået - er sikker på det nok skal blive færdig nu!!!

    SvarSlet
  14. Hepper på at tæpper skal blive færdigt, for det ser ud til at blive skønt! Elsker farverne! Og jeg kender virkelig det med de ufærdige projekter! Jeg har to evighedsprojekter kørende, og jeg har bare valgt at lægge den dårlige samvittighed fra mig, og bare bruge det som afstresning i stedet! Så nit hæklede tæppe er nok færdigt om 3-4 år (begyndte i 2010!!!) :D

    SvarSlet
  15. Åhh, så rart at høre, at andre også har ufærdige projekter liggende! Jeg har for nylig talt mine op og kom skræmmende højt op, så nu køre jeg kampagne mod dem! Meen har igen fundet ud af, at jeg ikke helt kan holde mig fra at starte andre imens.. Hmm... Dine projekter ser dog så skønne ud - så mon ikke de snart bliver færdige?

    SvarSlet