29. august 2012

Feriefraklip
















Det har været en god sommerferie. Og det har været en af de ferier, hvor planerne var så tilpas få, at der var tid til at slappe af og bare tage dagene, som de kom. Det kan anbefales.
Solskin på Rømø; hyggeligt besøg af Asli og hendes fine bil; tur til Sild; snapsetur med smagsprøver; højvande (kan I se, der står en bil et godt stykke ude i vandet?) og min fødselsdag, hvor jeg bl.a. fik den lille firkløver til mit armbånd. Jeg har (selvfølgelig) også både strikket og hæklet og købt nye briller og shoppet alt for meget og spist alt for meget kage og is og generelt bare hygget mig gevaldig godt.

8 kommentarer:

  1. Det er virkelig virkelig nogle hyggelige billeder. Og den der bil den er da ret sej og sjov :)

    SvarSlet
  2. Det ser altså hyggeligt ud. Og fornemt besøg du fik dig...:-)

    SvarSlet
  3. Dejligt du har haft en god ferie kære Anne.

    SvarSlet
  4. Ser ud til at du har haft en skøn ferie.
    Ja, det der højvande kan komme hurtigt! Sidste weekend måtte vi flytte vores strandtelt hele tre gange (hi hi, ordet strandtelt skiger bare tyskere... men det er altså super godt, når man har en baby med på stranden ;)
    i øvrigt en rigtig fin lille kløver.

    SvarSlet
  5. Skønne fraklip, Anne.
    Dejligt at høre du har haft en god ferie :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder til, at du har fået ladet godt op i ferien:) Fint firkløver! Jeg har et hjerte magen til i mit armbånd med charms.
    Kh Puk

    SvarSlet
  7. Det lyder som en helt igennem dejlig ferie! Sikke en fin firkløver, det er ubetinget et af mine yndlings motiver.

    SvarSlet
  8. Den volvo der - den er skøn!

    SvarSlet