18. juli 2012

Garnrester









Jeg er begyndt at hækle små håndklæder af alle mine bomuldsrester. Men der er selvfølgelig altid én farve (eller flere), der mangler i restebunken før, at de bliver ligesom, jeg synes, de skal være. Så jeg kæmper en brav kamp for ikke at købe mere garn... Og så bager jeg småkager (og spiser dem). Vejret er jo ligesom bare småkagevejr.
Og så har jeg hængt et nyt billede op over sofaen. Min mor tegnede det i '67, og jeg har altid synes, at det er så fint. Og nu bor det hos mig:)

11 kommentarer:

  1. Jeg kan virkelig godt lide dine små reste håndklæder og forstår din trang til småkager :-)

    SvarSlet
  2. ....derfor bager jeg aldrig småkager.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også en dårlig ide at bage, når man ikke kan holde fingrene fra dem...

      Slet
  3. Jeg er vild med din hule, Anne. Du bor så fint og personligt. Man kan mærke, at du vælger dine ting med omhu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret glad for min hule:)

      Slet
  4. Det er rigtig fint, det billede din mor har lavet, og så emmer det jo af historie:)
    Flot, hvis du kan holde dig fra at købe nyt garn. Jeg har en viljestyrke som en regnorm, når det kommer til garn!
    Fuglen ved siden af din mors tegning - er den broderet? Den ser rigtig sjov ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fuglen er fra Sofie Børsting. Jeg kan godt se, at det faktisk ligner, at den er broderet! Det kunne være et ret sjovt projekt!

      Slet
  5. Very pretty crocheting

    SvarSlet
  6. Rigtig fine billeder Anne :)

    SvarSlet