25. juni 2012

Weekend og nye projekter









Det har været en regnfuld weekend, men en gang i mellem har solen nu også tittet frem. Nyt stof og nyt garn til diverse projekter, som jeg endnu ikke helt ved, hvad er, men jeg tror det blåmelerede stof skal blive til en sweatshirt, og det grafiske bliver (måske) til et par shorts. De to prikkede par hjemmesko kunne jeg ikke vælge imellem, og derfor købte jeg dem begge - til 30 kr. pr. par er det vist også ok. Og så er jeg at finde i denne måneds strikkemagasin.

11 kommentarer:

  1. Ihh de der prikkede futter - hvor er de fra?

    Og resten ser jo også skønt ud - og til lykke med omtale i Strikkemagasinet - fedt :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Superbest! Og tak:)

      Slet
  2. Hvor køber du garn?
    Kh Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Det garn på billedet er fra Stof og stil. Det er helt alm. bomuldsgarn, og de har det i et væld af (fristende) farver!

      Slet
  3. fedt billede med skoene :D Og sikke en masse lækre projekter, der er udsigt til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber også, at det bliver nogle gode ting, der kommer ud af det:)

      Slet
  4. Det grafiske stof er helt vildt sjovt, jeg ser delfiner og andet sjovt i mønsteret.
    Hvor køber du stof henne?
    BTW, Tillykke med notits i strikke magasinet :-)

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jeg kan faktisk godt se, hvad du mener! Det grafiske stof er fra Stof og Sy i Skanderborg, mens de andre er fra henholdsvis City Sycenter i Valby og Stof og stil, så jeg køber stof lidt forskellige steder:) Og tak:)

      Slet
  5. Glæder mig til at se hvad du finder på med stoffet!
    Jakken må være så godt som færdig så du kan kaste dig ud i nyt på torsdag!

    SvarSlet
  6. Så dig godt i Strikkemagasinet :-) Sejt, s..! Tillykke!!

    SvarSlet
  7. Tillykke med omtalen;)
    Og ellers skønne sager du viser frem! Lækre farver garn!;)

    SvarSlet