10. juni 2012

Mother




Torsdag aften var jeg på Mother. Stedet med de bedste pizzaer efter min mening. De er nomineret til to af AOK's priser, og i den forbindelse ville ejerne takke bloggere (og andre), der har skrevet om dem. At dømme ud fra den mængde af mad og vin, der valfartede til bordet, må man sige, at det var et kæmpe tak. Desserterne nåede jeg ikke at tage billeder af, men der var bl.a. en indbagt pizza med nutella. Det lyder måske lidt underligt (og havde jeg ikke fået serveret den, havde jeg nok aldrig bestilt den), men den var go'! Og den kan ses lige her.
 
Mother har adresse i Kødbyen - Høkerboderne 9 på Vesterbro.

11 kommentarer:

  1. Mums det ser godt nok også lækkert ud :)

    SvarSlet
  2. Mhh, så blev jeg sulten... Planlægger en tur til Kbh snart, så kunne det være, man skulle kigge forbi. Er det mon et sted, hvor man kan have børn med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et super sted at have børn med.

      Slet
    2. Godt Malene kan svare:) Men jeg vil også mene, at hun har helt ret, for det er ikke et sted med hvide duge på bordene;)

      Slet
  3. Årh, det lyder lækkert! Det må prøves næste gang jeg er i byen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sted skal du helt sikkert prøve. Og så er priserne meget rimelige!

      Slet
  4. stenovn-gensynsglæde! :) næste gang indfører vi en omgang stoledans, så man rykker rundt og kan få snakket med alle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det havde været godt med en stoledans:)

      Slet
  5. Tænk et sted man kan få Pizza con nutella, det fik jeg flere gange, under mit 1 årige ophold i Italien. Og ingen tror rigtig på det. Dem jeg fik var dog ikke indbagte, men super gode. Det sted MÅ jeg simpelthen prøve!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja de er nemlig bare overraskende gode! Jeg anede ikke, at det var en italiensk "specialitet".

      Slet