20. maj 2012

Rømø













Det er ingen hemmelighed, at Rømø er mit favoritsted. Og kombineret med et par fridage kan det næsten ikke blive bedre. Jeg bliver altid imponeret over, når ukrudt finder vej gennem asfalt. Tæerne blev dyppet for første gang i år, der blev spist hindbærtærte, gået ture, min mor og jeg kastede os over en træstub, vores terrassefirben er ved at vænne sig til os, og så kiggede Sussi og Leo forbi. Sidstnævnte var weekendens absolut mest uventede (og lyserøde) indslag, men det var godt nok underholdende! Mere kan man vist ikke forlange af et par fridage;)

27 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder, Anne. Man føler virkelig man var med.
    Jeg har dog Rømø tilgode endnu, men du frister.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så har du hermed en invitation til Rømø:)

      Slet
  2. Rømø er bare skøn! Som Malene allerede har skrevet Fantastiske billeder. Er især pjattet med det af den rød/hvide bil på stranden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den bil er så fin! Jeg synes dog, at det var lidt synd for den, at den skulle gennem alt det sand...

      Slet
  3. Hvor sjovt... Vi er netop kommet hjem fra weekend på Rømø. Det var vores første besøg, men bestemt ikke det sidste. Det var en kæmpeoplevelse, og mine drenge elskede strandene ved både Vesterhavet og Vadehavet. Skønne billeder du har taget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, ja det er lidt sjovt:) Rømø er bestemt også værd at vende tilbage til!

      Slet
  4. Det ser ud til, at du har fundet ud af at nyde de her feriedage helt optimalt. Utrolig dejligt ser det i hvert fald ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var optimal nydelse:)

      Slet
  5. Hvor har I boet Anne?? Vi har sommerhus i Kromose, og tager afsted hver gang, vi har chancen:)
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, har I!? Mine forældres sommerhus ligger i Kongsmark. Vi må da lige koordinere næste gang!

      Slet
    2. Nej hvor sjovt... Ja, det må vi da helt sikkert! :)

      Slet
  6. Årh glæder mig bare endnu mere til sommerferien når jeg ser de skønne stemningsbilleder fra Rømø.
    Vi skal bo på Kommandørgaarden, som vi også gjorde sidste år. Jeg glæder glæder glæder mig :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  7. Dejlige stemningsbilleder. Tror faktisk ikke jeg har været der siden jeg var helt lille, men det må jeg jo få rettet op på.:-)

    SvarSlet
  8. Skønne billeder. Er særligt vild med det med boblen. Det ligner nogle skønne sommerdage!

    SvarSlet
  9. Åhh hvor ser det vidunderligt ud altså!! :)

    SvarSlet
  10. Jeg har Rømø tilgode endnu, men intet kan friste mere end det danske sommerland. Og den første gang på sæsonen, man kan soppe... Det er altså lidt magisk!

    SvarSlet
  11. Helt underbara bilder! Gillar speciellt bilden på maskrosen. Fantastiskt fint! Så mycket fint du har sytt. Vart köper du det vita tyget med svarta prickar på från inlägget här nedanför? Vänliga hälsningar Petra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra City Sycenter i Valby, men man kan også købe det i Malika og Rosas webshop:)

      Slet
  12. Ihh Anne , hvor er dine billeder fine, mine forældre boede ude i havneby og først for nyligt flyttet, så jeg genkender det hele.. lige på nær Susi og Leo ;) Jeg selv har i mine teenageår haft sommerarbejde i en af isboderne på lakolk, Rømø er fantastisk! - Ser ud til I havde nogle dejligt dage, skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor sjovt! Så har jeg sikkert købt en is af dig;)

      Slet
  13. Sussi og Leo ;-). Min mor har haft dem til tysk i folkeskolen, og min far har undervist dem i - hold nu fast - musik ;-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det er altså sjovt! Jamen, så er det jo din fars "skyld";)

      Slet
    2. Det er nu heller ikke noget han praler så højt med. Til gengæld har han jo ret i, at det er ham, der har lært dem de tre akkorder de kan;-)

      Slet