28. maj 2012

Pinse












Jeg har syet et par matchende kjoler til et par små piger, der skal til bryllup. Flere sommerhatte - den gule/koralfarvede kombi er åbenbart en favorit blandt flere;) Mit eget tøj er også influeret af sommerfarverne, selvom jeg måske er gået lige lovlig til den i dag. Jeg hækler et etui efter Jeanettes fine DIY. Og så har jeg nydt solen, familien, en god bog og sushi. Hurra for en ekstra feriedag (og det er jo med at nyde dem, så længe vi har dem).
På minus-siden er min mac afgået ved en meget pludselig død, så nu sidder jeg med en meget aldrende mac, hvor jeg tilsyneladende ikke kan linke; billedkvaliteten er underligt nok heller ikke noget at råbe hurra for, og der er sikkert meget andet, den heller ikke kan, så bær over med mig! Det er utrolig så afhængig man egentlig er af alt det her elektronik...

23 kommentarer:

  1. Det ligner det, jeg ville kalde en dejlig ferie :-)

    Men hvor er det træls med computeren! Jeg kan dog trøste dig med, at billedkvaliteten altså ikke ser anderledes ud her hos mig. Det ligner dine andre billeder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pyh, det var godt at høre. Det hele ser bare anderledes ud på denne skærm. Og hold op et bøvl at lægge billeder på bloggen! Suk.

      Slet
  2. Dejlige billeder. Rigtig flotte kjoler du har syet.

    Solhattene er også lige mig - er det dit eget mønster?

    Øv med Mac'en - yes til sushi?..det ser noget mere lækkert ud end vores aftensmad ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, jeg har taget udgangspunkt i Elsebeth Gynther solhattene, og så har jeg ændret dem, så skyggen bliver anderledes og knap så flagrende.
      Ja øv med mac'en! Og hurra for sushi!

      Slet
  3. skønne billeder, kjolerne er rigtig fine og jeg elsker hattene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Lotte:)

      Slet
  4. Jeg er helt vild med de fine kjoler du har fået produceret, og de søde små sommerhatte, hvilket er et must i denne sommerhede. Sushi burde serveres som minimum en gang om ugen, helst spises ligeså ofte som pasta med kødsovs, hvilket er min ældste datters hofret herhjemme ;d (og som også var menuen herhjemme i dag ;D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:) Åh, ja sushi en gang om ugen ville være dejligt! (men også lidt dyrt i længden...). Pasta med kødsovs er nu heller ikke så tosset;)

      Slet
  5. Dejlige, dejlige billeder, set ud til at også du har nydt pinsen.
    Jeg kan godt forstå du er igang med et hæklet itui, det skal jeg helt sikkert også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så gennemført lækkert det etui, så det måtte jeg da lige prøve kræfter med;)

      Slet
  6. Skønne billeder...:) Lækre sager du får fra hånden som altid.. Måske der kunne være luft i syprogrammet til et par hatte til mine tøser...? K bruger stadig den i har syet - og helst hele tiden;)
    Det hæklede etui skal jeg vist også ha' gang i - det er bare så fint.
    Ha' en dejlig aften - måske i selskab med bogen - det ligner en af mine yndlingsbøger..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger bare til, Anne:) Uh, kan du gætte hvilken bog det er ud fra det lille stykke tekst? Så er du sej:)

      Slet
  7. Uhm...ælllllsker sushi. Det er min all time yndlingsspise.

    SvarSlet
  8. Lækre kjoler og billeder.. Lurer jeg den nye Läckberg bog?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine:) Nej, det er det ikke. Men det kunne da godt være, at jeg skulle læse den næste gang:)

      Slet
  9. Super fine kjoler, respekt for alt det du kan lave - både med symaskinen, hæklenålen og strikkepinden :-) og mums sushi er bare min yndlings aftensmad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie:) Det var sødt sagt! Jeg er også stor sushi-fan!

      Slet
  10. Fine billeder:-) Men sikke noget med den MAC, man kan jo dårligt leve uden....

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er noget værre rod, når elektroniken går ned....!

      Slet
  11. Ihhh og den lille solhat har jeg lige fundet i min postkasse og den er SÅ fin!! Så fint lavet og den passer perfekt!! Nu mangler vi bare sommervejret, så går min lille pige sommeren i møde med den sødeste har! Tusind tak Anne! Mvh Hanne

    SvarSlet
  12. Sødeste hat selvfølgelig ;-)

    SvarSlet
  13. Ja kun sige, du har en virkelig flot profil. Som det første. Er virkelig imponeret af hvor du kan lave med dine hænder. Er selv ved at prøve at komme igang igen med at være en kreativ mus.

    SvarSlet