28. april 2012

Bordfolk - give away







Kan I huske disse æggebægere? Min Omas søster havde dem, så hver gang vi besøgte hende legede min bror og jeg med dem. Jeg ved faktisk ikke, om jeg dengang vidste, at det egentligt var æggebægere. De er designet af Mogens og Helen Lyholmer og har nok stået på mange morgenborde siden 60'erne. Nu er de blevet relanceret under navnet Bordfolk af Lucie Kaas, og jeg har fået fingre i nogle af dem, som nu pynter sammen med den (det er pigen med huen), jeg har arvet efter Tante Emmi.

Og nu har tre af jer også mulighed for at vinde hver to stk. Alle kan være med - I skal blot skrive en kommentar til indlægget. Og hvis I vil se hele udvalget af Bordfolk, så kig her. Der er frit valg på alle hylder til de tre heldige:)

Jeg trækker de tre vindere søndag d. 6. maj kl. 21.

124 kommentarer:

  1. Årh hvor er de fine. Krydser alt hvad jeg har!
    Kh eva

    SvarSlet
  2. haha, hvor er de herlige! jeg er t o s s e t med dem.

    SvarSlet
  3. Meget, meget fine. Jeg er helt vild med pigerne i polka-prikker

    SvarSlet
  4. Hvor skønt at de blir produceret igen, Jeg har en enlig soldat stående i køkkenet som jeg fandt på loftet hos mine forældre, han ville elske lidt selvskab fra 2 andre bordfolk! Og hvor ville det passe godt, da vi lige præcic er 3 her i huset der spiser blødkogte æg!
    Kram Trine

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er de fine. Dem har jeg aldrig set før, men vil virkelig gerne eje nogen:)

    SvarSlet
  6. De er rigtig fine! Jeg er gerne med!

    SvarSlet
  7. Er klart med. Vi har ingen æggebægre og kunne altså godt have lyst til mere blødkogt æg!! :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de fantastiske!!! Dem vil jeg gerne have fingrene i!!!!

    SvarSlet
  9. Åh hvor er de skønne. De gør da ethvert morgenbord glad. Jeg smider da gerne et lod i puljen og håber på at være heldig - ellers må de på ønskesedlen ;o)

    SvarSlet
  10. De er skønne! Jeg vil rigtig gerne deltage :o)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  11. De er da super skønne. Vil meget gerne være med
    linn_haakonsen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. De er SÅ søde, anede ikke de fandtes! Sådan en skipperkarl og en pige med prikker vil da pynte allesteds:) Jeg håber:)

    SvarSlet
  13. Hvor er de bare fantastisk. De vil ihvertfald pynte på mit morgenbord :-)

    SvarSlet
  14. Vildt søde er de. Jeg deltager gerne

    SvarSlet
  15. Jeg vil meget gerne være med

    SvarSlet
  16. Jeg er med. De er bare så fine :-)

    SvarSlet
  17. NEJ, hvor er de søde, sådan nogle ville jeg gerne have fingrene i

    SvarSlet
  18. Super fede! Dem gad jeg godt eje! vibenholmpahus@gmail.com

    SvarSlet
  19. Hvor er de bare skønne! De må godt komme herhjem til vores søndagsæg ;)

    SvarSlet
  20. Årh, dem vil jeg gerne vinde en af!!! Har tidligere skrevet på min blog at jeg mangler en undskyldning for at starte en samling...her er svaret jo! ;o)

    Krydser fingre for at heldet er på min side.

    God weekend. Kh. Pia
    (pia_skytte(a)hotmail.com)

    SvarSlet
  21. De kan da virkelig bringe smilet frem - på trods af det grå lørdagsvejr:-) Jeg vil rigtig gerne være med...

    SvarSlet
  22. Hvor er de bare rigtig fine - de må gerne komme hjem til mig.

    SvarSlet
  23. Ej hvor er de bare skønne, dem har jeg aldrig set før! Jeg krydser fingre:-)

    SvarSlet
  24. De er virkelig så fine! Har selv kun en enkelt så 2 ekstra vil jo være super! (da vi er en lille familie på far, mor og datter) Jeg krydser i hvert fald fingre for at jeg er den heldige ;)

    SvarSlet
  25. Hvor er de sjove, og mangler faktisk æggebægre, så krydser fingre.

    SvarSlet
  26. Aiii, de er bare SÅ skønne. Jeg krydser fingre, gør jeg.

    SvarSlet
  27. Ja de er nemlig skønne ! Sådan en giveaway rammer også min blog lige om lidt ! MEN - derfor vil jeg nu mægtig gerne vinde, for jeg er simpelthen så vild med dem !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  28. Hold nu op de er fine, passer lige til mine pigers morgenæg!!!
    //Lisa

    SvarSlet
  29. Fantastisk kære. Vil meget gerne være med : )

    SvarSlet
  30. Dem kan jeg godt huske - jeg tror faktisk at vi lagde plastik i min farmors og såede karse "i hovedet" :)

    SvarSlet
  31. Århh - de er så fine...

    Jeg er helt forelsket i dem. Det kunne godt være en ny samleting herhjemme. Jeg vil meget gerne prøve lykken!

    SvarSlet
  32. Hvor er de søde, så jeg vil gerne deltage :)

    SvarSlet
  33. Hvor er de bare fine, jeg er allerede ret forelsket i flere af dem. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  34. De er godt nok herlige - 1 til hver af drengene herhjemme ville bringe begejstring :)

    SvarSlet
  35. Hvor er de søde! Lily og jeg vil da gerne vinde :D

    SvarSlet
  36. Ej hvor er de bare fine :)

    SvarSlet
  37. De er skønne. Dem vil mine to piger sikkert også lege med ved morgenbordet.

    SvarSlet
  38. Hvor er de bare fine! Dem vil jeg da virkelig gerne vinde! (krydser fingre!)

    SvarSlet
  39. De er virkelig fine. Dem vil jeg gerne vinde

    SvarSlet
  40. Ej hvor er de superfine, dem ville ungerne elske at spise blødkogte æg af (Isabel er netop begyndt at kunne lide æg, efter hun har insisteret på at smage hver gang vi andre fik).
    KH Mia

    SvarSlet
  41. Hvor er de søde og sjove. Dem har jeg aldrig set før. Håber heldet er med mig :-)

    SvarSlet
  42. Jag är gärna med i din Bordfolk giveaway!

    Trevlig kväll!

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  43. De er vel nok fine, jeg er gerne med :)
    Hilsen en æggebæger nørd :)

    SvarSlet
  44. Sådan nogle kunne jeg godt tænke mig - dejlig blog du har. Hilsen Christina

    SvarSlet
  45. ej hvor sejt , jeg har en i med lilla kjole jeg har arvet fra min mormor.. gad godt have flere fedt de bliver lavet igen! Jeg er med!

    SvarSlet
  46. Ih, de er altså bare vildt fine. Jeg er helt vild med den lille sømand. ;) Krydser alt hvad jeg kan. ;)
    Mange hilsner Julie

    SvarSlet
  47. Jeg kan ikke leve uden matrosen. Jeg er med.

    SvarSlet
  48. Uh, det vil jeg da gerne. Vh Jannie (Jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  49. Poula Henriksen28 april, 2012 18:41

    Ih de er flotte allesammen - min mand synes at kan huske sådan nogle fra barndomstiden :-) jeg krydser fingre

    SvarSlet
  50. Øj de er skønne! Dem ville jeg elske at vinde!

    SvarSlet
  51. Ihh hvor er de geniale... Kan gdt forstå du elskede at lege med dem som barn! Jeg vil elske at kigge på dem som voksen ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  52. Hvor ER de fine - anede ikke de fandtes...

    SvarSlet
  53. Wauuu hvor er de bare skønne!

    SvarSlet
  54. Hvor er de søde, vil gerne være med

    SvarSlet
  55. Jeg havde en klovn om barn, er bange for at den for længst er røget ud hos mine forældre, hvor vil jeg gerne snuppe et par.

    SvarSlet
  56. Hvor er de skønne! Jeg er med! Marie Louise (mltorjusen@hotmail.com)

    SvarSlet
  57. Hvor er de skønne, mine drenge ville elske at lege med dem ved morgenbordet. Håber jeg er en af de heldige.

    maja

    SvarSlet
  58. De er da bare for skønne. Vi vil elske at lege med æggebægre herhjemme.

    SvarSlet
  59. Ej hvor er de fine Anne:) vil meget gerne deltage:)

    SvarSlet
  60. De er bare så søde! Jeg er med

    SvarSlet
  61. Hvor er de skønne!! Jeg er med :-)

    SvarSlet
  62. Hvor er de da søde, har aldrig set dem før. Jeg er med. Hilsen joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Iih! Min blogroll driller, så jeg opdager først giveawayen nu. Men jeg skal selvfølgelig være med her. De er jo for fabelagtige!

    SvarSlet
  64. Ih hvor de fine... Krydser finger...

    SvarSlet
  65. Jeg er bare nød til at deltage i den her

    SvarSlet
  66. Sikke en lækker give away jeg vil helt klart være med :)

    SvarSlet
  67. jeg vil også rigtig gerne være med

    SvarSlet
  68. Hvor er de skønne. Jeg er klart med :-)
    Kh Judith

    SvarSlet
  69. De er da for søde. Jeg er med. :-)

    SvarSlet
  70. Hvor er de sjove. Jeg er med:)

    SvarSlet
  71. Fab, retro loveliness, what a great collection, all with their own characters and great 60s fashion details. I would love to be a winner!

    SvarSlet
  72. De er da fantastiske. Jeg er med :)

    SvarSlet
  73. Hvor er de skønne - jeg er helt sikkert med!

    SvarSlet
  74. Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire
    Greetings
    Bernadett

    SvarSlet
  75. Hvor er de dog fine :D

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  76. Nøj hvor de bare så fine, jeg er SÅ med :)

    SvarSlet
  77. Av, hvor er de fine! Krydser fingre!

    SvarSlet
  78. Ej hvor er de skønne. Som barn arvede jeg én klovn meget lig disse bordfolk, tiltros for mine 29 år, har jeg den stadig stående i skabet - jeg elsker den!

    SvarSlet
  79. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet
  80. Ja for hulan - jeg vil gerne være med :) De er jo skønne !

    KH Maria

    SvarSlet
  81. De ser vildt søde ud.
    Jeg er med :-)

    SvarSlet
  82. Hold nu op hvor er de fede
    hilsen charlotte

    SvarSlet
  83. Ihh, jeg er gerne med - med tak og spænding.

    SvarSlet
  84. Jeg kan ikke mindes at have set dem før, men det er altså ret søde med sit lidt naive udtryk. :)

    SvarSlet
  85. hvor er de skønne! Nogen ville være helt vild med sådan nogen til sine elskede blødkogte æg!

    Kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  86. Hvor er de herlige:O) Sådan et par stykker måtte gerne finde vej til mit køkken:O)

    SvarSlet
  87. Så fine : ) ...og sjove også!

    SvarSlet
  88. De er bare rigtig fine. Sådan nogle har jeg aldrig set før, men er sikker på de vil pynte på morgenbordet. (hencarpost@hotmail.com)

    SvarSlet
  89. Dem kan man da kun blive glad af at se på....!! Jeg krydser!!

    SvarSlet
  90. Ej, det er bare så fantastiske fine- dem vil jeg elske!

    SvarSlet
  91. De er bare så skønne..:) Håber at være den heldige..;)

    SvarSlet
  92. Fylder 40 år på fredag og bordfolk står som ønske på in liste. jeg husker dem også som legetøj fra da jeg var barn.
    Hvis jeg vinder, vinder jeg guld til mit vindue.

    SvarSlet
  93. Ej hvor er de fiiiine! :o)
    Gid bare det bliver mig, der bliver den heldige!


    /Pia

    SvarSlet
  94. Hvor er de bare fantastisk dejlige at se på.
    Håber jeg vinder :o)
    mvh Ria-K.

    SvarSlet
  95. Ej, hvor pudsigt!
    Jeg har også lige præcis den røde pige fra min barndom.
    Den står i min datters sættekasse.
    Kunne være hyggeligt, hvis den fik selskab.
    Eller måske de så faktisk ikke skulle stå i en sættekasse...
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  96. Hold da lige fast i noget knæhøj karse, hvor er de søde. God idé, Lucie Kaas.

    SvarSlet
  97. Så fine - krydser fingre :)

    SvarSlet
  98. Jeg ville elsker at eje den lille fyr i habit, han er da for kær:)


    Maja-Louise

    SvarSlet
  99. Jeg er da helt klart med på disse ...

    SvarSlet
  100. HOLD NU OP, hvor er de lækre. Jeg vil meget, meget, meget, meget gerne deltage. Knus Heidi

    SvarSlet
  101. Yay.....de vil passe perfekt ind hjemme hos mig. Bare jeg vinder!!!

    SvarSlet
  102. hvor er de fine! Dem vil jeg gerne vinde :) sofie_steens (snabela) hotmail.com

    SvarSlet
  103. Den med Anker på maven den må jeg bare eje! De er vel nok søde:-)
    Kh Line

    SvarSlet
  104. Hvor er de bare skønne! Jeg har selv et æggebæger som minder meget om disse søde bordfolk. Jeg krydser fingre, for de er godt nok fine.

    camillabertram@hotmail.com

    Camilla Bertram

    SvarSlet
  105. Hvor er de søde! :)
    De kunne godt pynte her hjemme ;)

    SvarSlet
  106. Ih hvor er de fine! De passer perfekt i vores farverige hjem! :D
    Jeg krydser fingre for mit held!

    SvarSlet
  107. Så gør det ikke engang noget, hvis ægget ikke er kogt heeeelt perfekt.. Jeg er gerne med!
    /Louise

    SvarSlet
  108. Håber på lidt held, for de ville virkelig pryde i hjemmet og gøre weekenden morgnerne endnu mere skønne!!
    Anne

    SvarSlet
  109. wau - de er bare seje! jeg er vild med dem
    x
    margit(punktum)rosenaa(snabela)gmail(punktum)com

    SvarSlet
  110. åhhh så söta, klart jag vill vara med!

    Kram Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  111. åH HVOR ER DE FINE, DEM VIL JEG GERNE VINDE

    SvarSlet
  112. Fantastiske! Jeg er med :)

    SvarSlet
  113. Super søde er de , dem jeg vil jeg da gerne have chancen for at vínde :)

    SvarSlet
  114. De er så skønherlige, dem vil jeg gerne have chancen for at vinde :o)
    /Kathrine

    SvarSlet
  115. hov, jeg kan vist lige nå det - matrosen er da noget så fin!

    SvarSlet
  116. Hvor er de skønne. Kan huske dem fra min barndom :o)
    ps. dejlig inspirerende blog du har :o)

    SvarSlet
  117. Jeg er med:)

    Marie Elise, hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  118. øv øv har først lige opdaget din vidunderlige blog nu her et par timer for sent, men vil da alligevel lige lægge en hilsen og takker for kikket
    vic
    helgevic@worldonline.dk

    SvarSlet
  119. Nu er jeg tilfældigvis den glade arving af flere af disse, i originalversionen vel og mærke, da jeg er i tæt familie med Lyholmerne ;-) Jeg kan kun synge med i koret om, at de simpelthen er for skønne... Dog vil jeg råde jer til at finde originalerne omkring på loppemarkeder, de er bare så fine, og der er kræset langt mere for de små ting, som de håndmalede ansigter osv., end ved reproduktionerne ;-) Hav en dejlig dag <3

    SvarSlet