27. april 2012

..










Jeg har købt stof til en quiltet jakke, jeg skal sy hos Line. Jeg var lidt bange for at komme til at ligne et omvandrende kolonihavehus, men jeg tror faktisk, at den bliver ret fin. Nye knapper til et par små projekter. Og så er der flyttet et får ind hos mig. Jeg er ved at gøre klar til en give away (det er bl.a. den prikkede sag), og så har jeg endelig fundet et par hørebøffer, der sidder godt på hovedet. Der er kommet nogle nye varer i shoppen og flere er på vej, og så er det nu muligt at købe akryl-ringene fra Ninna og jeg i DesignKartellet. God weekend!

15 kommentarer:

  1. Fede ringe, skal vist have et kig i shoppen.
    Den bliver da fin din jakken. Bare det var mig der skulle over og sy jakke!!!
    God weekend
    //Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa
      Jeg glæder mig også rigtig meget til at sy jakken:) Ringene kan hun købes hos DesignKartellet i Brønshøj og ikke på shoppen.

      Slet
  2. Den bliver så pæn, Anne. Lilly skal også have en i det print....eller måske mig selv?
    Tak for besøget, god bedring og gooooo weekend
    KNUS

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, ja jeg er også ret sikker på, at den bliver pæn:) Det var i hver fald en glædelig overraskelse at se stoffet i virkeligheden. Og tak:) Også god weekend til dig.

      Slet
  3. Rigtig lækkert får og rigtig lækre ringe :) God weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Shina
      Ja, fåret er ret fint;) Du må også ha' en dejlig weekend!

      Slet
  4. Virkelig flot stof, den blir da fantastisk, den jakke. Mon du viser frem til de nysgerrige? :) Fint skind - ikke alle steder man finder de virkelig gode. Vi er selv ret glade for vores rundt omkring, men de er skaffet sådan lidt gennem bekendte, der kender hjemmegarvere.
    Go weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Menageriet. Du kan tror jeg viser jakken frem, når jeg får den færdig:) Ja, skindet er ret flot. Det er bare lidt nusset, så jeg skal lige finde en måde, man kan rense det på.
      Også god weekend til dig.

      Slet
  5. Jeg tror ikke du kommer til at ligne et kolonihavehus:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina
      Det tror jeg heller ikke længere;) Men det er lidt svært at tyde de små billeder på Shaukat, så jeg var ret spændt på at se det i virkeligheden!

      Slet
  6. Må man spørge hvor du har købt stoffet? Det er rigtig fint!! Især til dit projekt!
    Mvh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Ja, selvfølgelig. Det er købt på Shaukats hjemmeside.

      Slet
  7. Den skal nok blive super fin - glæder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie
      Det håber jeg! Og jeg glæder mig også helt vildt til at se det færdige resultat:) Jeg er spændt på, hvor længe det tager at sy den...

      Slet
  8. Jeg har også fået fingrene i et lækker fåreskind, der nu ligger i min yndlings (ja faktisk eneste) lænestol og det er bare rigtig rart at sidde på.

    SvarSlet