11. april 2012

..











Jeg trænger i den grad til at få ryddet op (og ud) i mine ting. Ét sted skal man jo begynde, så jeg startede med at sortere mit sytråd. Jeg burde nok gå i gang med nogle lidt større ting, men det er som om, at det bare er sjovere at ordne de små detaljer.
Den lille broderede blomst har jeg klippet ud af et hullet pudebetræk, min Oma (eller måske hendes søster?) har broderet engang i 70'erne. Jeg synes, det var synd bare at smide det ud. 
Puden har jeg købt af Karen, og den lille læderpung har jeg fået af Asli (som btw. har fødselsdag i dag!) Tillykke:)
Ps. Mette - liberty-tingene er til dig!

11 kommentarer:

  1. Hvor er det bare pænt det hele:-)

    SvarSlet
  2. Sikke fede ting du har lavet! :) Kender godt det med lysten til at tage de små ting først - det er bare farligt, fordi man så aldrig føler man rigtig når nogen vejne ;)

    SvarSlet
  3. Fine, hyggelige billeder.

    Jeg har det lidt lige som dig. Skal jeg rydde op skal det helst være i de små ting.

    Forårsklem

    SvarSlet
  4. Hihi. Tak for tillykke :-D Jeg skal i DEN grad også have ryddet op. Det hober sig virkelig op med kreating hjemme hos mig. Nogle gange tænker jeg, at det vil være nemmere bare at flytte end at rydde op.

    SvarSlet
  5. Hvor er du produktiv Anne. Og du har så meget ret. Det er altid så hyggeligt at gå og ordne de små ting. Så lækker en pude du har fået..:-)
    Kh V

    SvarSlet
  6. Ih, sikke en masse lækkerhed!

    SvarSlet
  7. Åh...lækre Libertystoffer du har. Og fin pose til strikketøjet. Karens pude er jeg også rigtig forelsket i:)

    SvarSlet
  8. Ser super godt ud som altid:-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Ih, hvordan får du lavet stikningerne så fine på dine skindsløjfer? Synes det er et evigt problem når jeg syr i skind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm jeg syr sådan set bare ligesom jeg syr alt det andet. Jeg bruger samme nål osv., så jeg har ikke rigtigt nogen forklaring på, hvorfor det virker for mig og ikke for dig...:) Måske har det noget med symaskinen at gøre??

      Slet