11. marts 2012

Stille søndag






Når lørdagen foregår i højt tempo, så er det rart med en søndag, der foregår i absolut laveste tempo. Mit sekskante-projekt, som jeg startede på for længe siden, er fundet frem igen. Planen var at lave et tæppe, men som I kan se er sekskanterne bittesmå, så det er lidt et uoverskueligt projekt. Måske jeg bare skulle lave en stor pude? Min brors sweater begynder at tage form, og så er jeg blevet færdig med en hue efter Jeanettes diy. Og nu kommer foråret, så den skal vist gemmes til næste år. 

12 kommentarer:

  1. Det er nogle virkelig fine kreationer.

    SvarSlet
  2. Er helt vild med din hue! Den bliver du glad for til næste vinter :)
    /Marie

    SvarSlet
  3. Anne jeg bliver svedt over hvad du når! Det ser altsammen meget fint ud.

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig fint ud, synes dog også at tæppet virker en anelse uoverskueligt:)godt det ikke er mig.. Men hey, jeg ville elske en stor pude der så sådan ud! Er vild med huen, måske skal man næsten håbe på et par kolde dage mere?!

    SvarSlet
  5. sikke mange fine projekter :D Puha du må da have små travlt!!

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at du har nydt dagen.
    Jeg kender alt for godt til et uoverskueligt sekskant tæppe, har selv et liggende.

    SvarSlet
  7. Tænkte nøjagtig det samme som Christina;)
    Men utroligt fine ting.. Huen er for lækker;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Sikke et patchwork-projekt, det ser virkelig fint ud. Kan dog godt forstå hvis du begrænser det til en pude, selvom det nu er meget hyggeligt med sådan et lidt længerevarende projekt :o) Og meget lækker hue, det er godt at være i god tid :o)

    SvarSlet
  9. Det ser ud som om du har haft en dejlig søndag!

    Dit sekskantede projekt ser så fint ud, kan dog godt forstå du ikke orker at lave et helt tæppe - man kan vel egentlig heller ikke få for mange puder? :)

    SvarSlet
  10. Du er godt nok produktiv på sådan en stille søndag! Det hele ser lækkert ud :-)

    SvarSlet
  11. Ultra fede projekter du har gang i!! Du sender bare puden til mig, når den er færdig ;-D

    SvarSlet